abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133346500

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.
pi_133346525
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis :').
He wat, dit werkt dus niet alleen in een film?
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 17:01:59 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133346549
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

He wat, dit werkt dus niet alleen in een film?
Sommige vrouwen zijn zo makkelijk :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133346565
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit.
  zondag 17 november 2013 @ 17:02:35 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133346571
Wat is wel acceptabel inloggen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_133346576
Ja ik dacht dat tinder wel serieuzer was.
pi_133346607
Oke, jullie hebben gelijk, dus heb ik het gezegd:

"Hey, om geen valse hoop te kweken wil ik het toch gezegd hebben. Ik vind het kut om te zeggen, maar ik zie er niet meer in dan alleen vriendschap. "
pi_133346620
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.
Zie jij BroodjeKebab al naar haar toe gaan om te neuken? Zo'n type is hij totaal niet, die inschatting kunnen we nu al maken :)
pi_133346630
Cowman wat betreft aannames, wat zou jij zeggen? Zal ik gewoom ook maar reageren dat ik nog niet echt iets gevonden heb op tinder (zelfde wat zij zei eigenlijk)
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 17:04:15 #10
Brabo Bastard
pi_133346634
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ja ik dacht dat tinder wel serieuzer was.
Tinder is een ordinaire vleeskeuring eigenlijk. Voor sommigen werkt het, en voor anderen niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133346653
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Cowman wat betreft aannames, wat zou jij zeggen? Zal ik gewoom ook maar reageren dat ik nog niet echt iets gevonden heb op tinder (zelfde wat zij zei eigenlijk)
Stuur eens foto's van haar via DM, baseer ik daar een paar aannames op. Mag jij uitkiezen welke je kiest. Moet je ze ook echt gebruiken ;)
pi_133346657
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Nee. Vraag wat ze zoekt. Dan antwoordt ze daarop: ''Huh, hoe bedoel je..?''.
En dan zeg jij natuurlijk: ''Wat zoek je in een vent? ;)''
pi_133346662
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef cowman het volgende:

[..]

Zie jij BroodjeKebab al naar haar toe gaan om te neuken? Zo'n type is hij totaal niet, die inschatting kunnen we nu al maken :)
Klopt inderdaad. Ik zou dat wel willen natuurlijk, maar ik ben toch iemand die het eerst opbouwt. Ik speel altijd safe. :P
pi_133346678
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Overkomt mij nooit. Alleen een keer van een vrouw die 19 jaar ouder was, maar daar heb ik niks mee gedaan omdat ik het creepy vond. :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_133346700
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 17:05 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Ik zou dat wel willen natuurlijk, maar ik ben toch iemand die het eerst opbouwt. Ik speel altijd safe. :P
Waar ben je bang voor dan? Afwijzing?
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 17:07:16 #16
Brabo Bastard
pi_133346735
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 17:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Overkomt mij nooit. Alleen een keer van een vrouw die 19 jaar ouder was, maar daar heb ik niks mee gedaan omdat ik het creepy vond. :')
Die heeft ervaring :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133346746
Volgens mij moet je wel een klein beetje jezelf blijven. Als er een date volgt en je staat vervolgens verlegen tegenover haar, dan zal ze zich ook wel afvragen of jij dezelfde persoon bent als op Tinder.
pi_133346767
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nee. Vraag wat ze zoekt. Dan antwoordt ze daarop: ''Huh, hoe bedoel je..?''.
En dan zeg jij natuurlijk: ''Wat zoek je in een vent? ;)''
Gewoon direct zeggen:" wat voor jongen zoek je? Of kijk je hoe je er in de markt voor staat?"
pi_133346790
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 17:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die heeft ervaring :P
Ja maar het had mijn moeder kunnen zijn. ;(
pi_133346793
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Gewoon direct zeggen:" wat voor jongen zoek je? Of kijk je hoe je er in de markt voor staat?"
Ja, kan ook goed. Maar je hebt kans dat ze je vraag ''wat zoek je? ;)'' (dus of ze seks zoekt) snapt en ook accordingly antwoordt :D
pi_133346823
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Nee man, daar verveel je zo'n kind alleen maar mee. Begin eerst een normaal gesprek voor je uberhaupt zulke vragen aan haar stelt. Stel je voor jij bent een gewilde jongen op Tinder... elke meid begint met jou te praten en vragen te stellen. Als je dan vervolgens een half filosofische vraag voor je kiezen krijgt, dan heb je helemaal geen zin om daar 10 min voor stil te staan en inhoudelijk te antwoorden.
pi_133346834
Zodra anderen moeten voorkauwen wat te zeggen vermoed ik dat het niet gaat werken.
pi_133346839
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Zodra anderen moeten voorkauwen wat te zeggen vermoed ik dat het niet gaat werken.
True, daarom houd ik ook m'n bek vanaf dit moment.
pi_133346863
Tegen mijn andere date had ik vooraf gezegd:

"Ik ben niet per se op zoek naar iets, dus ik wil vriendschap als uitgangspunt. Vind het wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten."

Wat een gedoe. Puur om dit wil ik niet meer Tinderen. Ik weet toch dat het zo eindigt in de meeste gevallen.
pi_133346902
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Inloggen het volgende:
Tegen mijn andere date had ik vooraf gezegd:

"Ik ben niet per se op zoek naar iets, dus ik wil vriendschap als uitgangspunt. Vind het wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten."

Wat een gedoe. Puur om dit wil ik niet meer Tinderen. Ik weet toch dat het zo eindigt in de meeste gevallen.
Dan stop je toch met Tinderen? Blijf lekker op FOK, je vond ons immers veel leuker en we willen ook geen relatie met je (behalve Heeinz). Win/Win situatie
Bespaart je ook een hoop Kindersuprise chocolade

[ Bericht 2% gewijzigd door cowman op 17-11-2013 17:21:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')