Klopt, bedoelde met de laatste zin "aanbod qua uiterlijk" niet het aantalquote:Op maandag 18 november 2013 00:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Laatste alinea is nogal tegenstrijdig.
En er zitten ook heel veel vrouwen op om hun ego gestreeld te krijgen.
Nee, mannen doen het vast niet voor hun ego.quote:Op maandag 18 november 2013 00:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Laatste alinea is nogal tegenstrijdig.
En er zitten ook heel veel vrouwen op om hun ego gestreeld te krijgen.
Jawel, maar vrouwen over het algemeen meer denk ik.quote:Op maandag 18 november 2013 00:19 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, mannen doen het vast niet voor hun ego.
Teken van God, geef ze een kans.quote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef wc-eend het volgende:
Wel jammer dat ik af en toe weer profielen die ik eerst ge-disliked heb later weer terug zie komen...
Dat kan jij niet meten. Die leuke dames op Tinder krijgen buiten de App ook veel aandacht. Mannen niet. Wie van beide groepen hunkert meer naar aandacht denk je?quote:Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, maar vrouwen over het algemeen meer denk ik.
Sowieso belachelijk als je ego gestreeld wordt doordat iemand jouw uiterlijk liked.
Het is nou niet iets wat je aan jezelf te danken hebt (normaal gesproken) en dan is het ook nog eens slechts een swipe. Kom op nou
Ik denk dat je gelijk hebt, maar het is niet relevant.quote:Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dat kan jij niet meten. Die leuke dames op Tinder krijgen buiten de App ook veel aandacht. Mannen niet. Wie van beide groepen hunkert meer naar aandacht denk je?
Ik zie meer mannen in de sportschool dan vrouwen. Wij komen makkelijker aan een piemel dan jullie aan een vagina.
Ik vind van wel. Het scheelt jullie frustraties wanneer jullie deze (essentiële) waarheid niet vergeten.quote:Op maandag 18 november 2013 00:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar het is niet relevant.
Zozo alle mannen over 1 kam scheren?quote:Op maandag 18 november 2013 00:37 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Het scheelt jullie frustraties wanneer jullie deze (essentiële) waarheid niet vergeten.
Woah, smooth motherfucker.quote:Op maandag 18 november 2013 01:47 schreef Pienata het volgende:
Dan maar weer over Tinder:
Paar gesprekjes gevoerd op Tinder vandaag, nog niet iets dat er echt uitspringt.
Meest interessante match om te zien spreekt me nu net aan. Eerste indruk is goed.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 18 november 2013 02:05 schreef Pienata het volgende:
[..]
Woah, smooth motherfucker.
Word er bijna wantrouwig van maar hij is wel leuk.
We gaan het zien, je smelt nu al voor die jongenquote:Op maandag 18 november 2013 02:23 schreef Pienata het volgende:
[..]
Hey, pas op jij!
Ik ben wel makkelijk maar niet zó makkelijk!
Is stalkerig.quote:Op maandag 18 november 2013 07:49 schreef Volvoman het volgende:
Leukste meisje uit m'n matches speelt echt hard to get. Heb wel haar FB gevonden. Is het een idee om daar een berichtje te sturen? Of is dat stalkerig?
Is inderdaad stalkerig.quote:Op maandag 18 november 2013 07:49 schreef Volvoman het volgende:
Leukste meisje uit m'n matches speelt echt hard to get. Heb wel haar FB gevonden. Is het een idee om daar een berichtje te sturen? Of is dat stalkerig?
Ik heb het uberhaupt al. Als je bijv 5 gesprekken hebt lopen, en ze vragen om 18u allemaal 'hoe het op je werk was', dan heb je bij de 3e echt geen zin meer om daar nog wat zinnigs over te gaan typen.quote:Op maandag 18 november 2013 01:55 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben jullie ook niet als je echt iemand hebt waarvan je denkt van dit is hem ( wel even het gesprek en eventuele date afwachten ) dat je tijdens dat contact met die ene totaal geen interesse hebt voor andere gesprekken?
Copy Paste is de uitkomst.quote:Op maandag 18 november 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het uberhaupt al. Als je bijv 5 gesprekken hebt lopen, en ze vragen om 18u allemaal 'hoe het op je werk was', dan heb je bij de 3e echt geen zin meer om daar nog wat zinnigs over te gaan typen.
Oh dat heb ik ook, wat dat betreft is Tinder een heerlijke app om random wat te oefenen op vrouwen die voorbij komen. Na een tijdje krijg je door om welke grappen ze 'hahaha!' gaan zeggen, en zo kun je uiteindelijk je tactiek behoorlijk finetunen.quote:Op maandag 18 november 2013 09:58 schreef JAOC het volgende:
Ik merk wel dat ik de laatste tijd vaker dezelfde dingen zeg, waarvan ik al weet dat ze gaan smelten.
Tips?quote:Op maandag 18 november 2013 09:58 schreef JAOC het volgende:
[..]
Copy Paste is de uitkomst.
Ik merk wel dat ik de laatste tijd vaker dezelfde dingen zeg, waarvan ik al weet dat ze gaan smelten.
En hoe was die schrikreactie?quote:Op maandag 18 november 2013 10:12 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Tips?
Ik heb laatst voor de grap (waarom niet?) iemand als meteen gevraagd om te n**ken. Uiteraard een schrikreactie, maar gesprek liep wel leuk verder en je hebt haar attentie(ik sluit niet uit dat meer dan de helft je direct blockt, maargoed
)
Naar aanleiding van 2 topics geleden, waar het idd over die openingszin ging, heb ik dat ook bij 2 matches geprobeerd. Maar ben niet geblocked, alleen ze hebben ook allebei nog niet gereageerd.quote:Op maandag 18 november 2013 10:12 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Tips?
Ik heb laatst voor de grap (waarom niet?) iemand als meteen gevraagd om te n**ken. Uiteraard een schrikreactie, maar gesprek liep wel leuk verder en je hebt haar attentie(ik sluit niet uit dat meer dan de helft je direct blockt, maargoed
)
Ik moet ook eens nieuwe foto's maken inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 10:23 schreef JAOC het volgende:
[..]
Naar aanleiding van 2 topics geleden, waar het idd over die openingszin ging, heb ik dat ook bij 2 matches geprobeerd. Maar ben niet geblocked, alleen ze hebben ook allebei nog niet gereageerd.
Dus daar ben ik maar mee gestopt haha.
Ik krijg alleen lang niet zoveel matches als ik wil, terwijl ik in real life meer succes heb bij knappere vrouwen![]()
Hieruit kan ik concluderen dat ik toch snel nieuwe foto's moet maken haha. Heb ook al enkele keren de opmerking gehad dat ik in het echt er beter uitzie dan op mijn foto's
Ik heb die tip volgens mij via jou hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaan ze volgens jou dan van smelten? PMtje mag natuurlijk ook als je je tactieken niet wereldkundig wil makenquote:Op maandag 18 november 2013 10:23 schreef JAOC het volgende:
[..]
Naar aanleiding van 2 topics geleden, waar het idd over die openingszin ging, heb ik dat ook bij 2 matches geprobeerd. Maar ben niet geblocked, alleen ze hebben ook allebei nog niet gereageerd.
Dus daar ben ik maar mee gestopt haha.
Ik krijg alleen lang niet zoveel matches als ik wil, terwijl ik in real life meer succes heb bij knappere vrouwen![]()
Hieruit kan ik concluderen dat ik toch snel nieuwe foto's moet maken haha. Heb ook al enkele keren de opmerking gehad dat ik in het echt er beter uitzie dan op mijn foto's
quote:Op maandag 18 november 2013 10:33 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ik heb die tip volgens mij via jou hahaDie was niet van mij volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Uitstraling is everythingquote:Op maandag 18 november 2013 10:34 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik wam eerst ook onzeker over mijn foto's omdat het gewoon saaie webcam foto's zijn. Echter heb ik best veel matches dus ik doe blijkbaar toch iets goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |