Jouw doelgroep is 18-22 jaar? Die trappen daar nog wel in jaquote:Op maandag 18 november 2013 10:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, wat dat betreft is Tinder een heerlijke app om random wat te oefenen op vrouwen die voorbij komen. Na een tijdje krijg je door om welke grappen ze 'hahaha!' gaan zeggen, en zo kun je uiteindelijk je tactiek behoorlijk finetunen.
Je moet alleen zorgen dat ze niet denken dat je een player bent, dus af en toe iets klunzigs zeggen.
quote:Op maandag 18 november 2013 15:21 schreef Silenus het volgende:
Overigens gisteren ene Doortje van 30 gezien. Beugelbekkie, erg kinderlijk hoofd...
Staat eronder: 'i'm not 30 but 13 haha'Het zal je dochter maar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2013 15:23:29 ]
Zulke ben ik ook al tegengekomen.quote:Op maandag 18 november 2013 15:21 schreef Silenus het volgende:
Overigens gisteren ene Doortje van 30 gezien. Beugelbekkie, erg kinderlijk hoofd...
Staat eronder: 'i'm not 30 but 13 haha'Het zal je dochter maar zijn.
Dat is de technische recherche die actief is op Tinder om pedo's op te sporen. Hebben jullie dat nu pas door?quote:Op maandag 18 november 2013 15:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zulke ben ik ook al tegengekomen.
"Ik ben geen 26 maar 12."
Goed om te weten, zal ook eens een fake account aanmakenquote:Op maandag 18 november 2013 15:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat is de technische recherche die actief is op Tinder om pedo's op te sporen. Hebben jullie dat nu pas door?
quote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]Het kan veel erger. Kwam net een Jantien tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Het kan veel erger. Kwam net een Jantien tegen.quote:
Als ik twijfel kijk ik wel vaak naar de naam. White-trash namen gaan dan naar linksquote:Op maandag 18 november 2013 16:45 schreef El_Thijs het volgende:
Een naam doet me niet zo heel veel, als de foto maar een leuke uitstraling heeft.
Zoals? Anita?quote:Op maandag 18 november 2013 16:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik twijfel kijk ik wel vaak naar de naam. White-trash namen gaan dan naar links
Dat valt toch wel mee? Vind het niet een rare naam...quote:Op maandag 18 november 2013 16:38 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Het kan veel erger. Kwam net een Jantien tegen.
Wat is deze?quote:Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Je mag best een foto van jouw bakkes posten, hoor.
Er zitten een paar huilies op fok die vinden dat wij geen al openbare foto's van mensen hier mogen postenquote:
En nu is iedereen bang?quote:Op maandag 18 november 2013 17:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Er zitten een paar huilies op fok die vinden dat wij geen al openbare foto's van mensen hier mogen posten
Stoute jongen jijquote:Op maandag 18 november 2013 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee maar ik heb zoveel notes dat elke overtreding zo ongeveer de kliko is voor dit account
Dudequote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef MAHL het volgende:
Hmm, is het raar om als openingszin aan een meisje te vragen of ze kan squirten?
Aan de ene kant, het is wel erg direct, maar aan de andere kant, dat Oudhollandsche spreekwoord is er niet voor niets.
Natuurlijk, immers, een meid die niet squirt is het neuken niet weerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2013 17:46:00 ]
quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk, immers, een meid die niet squirt is het neuken niet weerd.Die quote heb ik Theo Maassen wel eens horen roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar was het juist andersomquote:Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die quote heb ik Theo Maassen wel eens horen roepen
quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk, immers, een meid die niet squirt is het neuken niet weerd.Zullen we onze date donderdag maar cancellen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze kwam ik ook tegenquote:Op maandag 18 november 2013 17:52 schreef Pienata het volgende:
[..]
Zullen we onze date donderdag maar cancellen dan?
Ja want dat heeft niemand ooit gedaan.quote:
Die lijst is hier zo groot dat ik het bij de mindere goden wel ga doen binnenkort en dan kijken wat er uitroltquote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef MAHL het volgende:
Hmm, is het raar om als openingszin aan een meisje te vragen of ze kan squirten?
Aan de ene kant, het is wel erg direct, maar aan de andere kant, dat Oudhollandsche spreekwoord is er niet voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |