SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 17-11-2013 17:01:39 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En ondertussen verbetert Molly Huddle het record voor de 12k bij vrouwen naar 37.50
Holy MolyHaar heb ik ook ontmoet, echt zo'n klein dun meisje wat je normaal nooit op zou vallen
Ben wel benieuwd naar de tijd van SEM!
Hats ook super gedaan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo weer in de trein naar huis! Mooie 7^^ en een tijd om trots op te zijn 1:08:53!
Hoe heeft iedereen het beleefd? Ik zelf vond het aantal wc's bij het startvak erg karrig, verder alles top geregeld!![]()
Terwijl iedereen de grote 7^^ aan het rennen is en wel zo'n beetje binnen is, schrijf ik mijn verslagje over de 7^^nacht.SPOILER: pas op, láng verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
1:18 nog iets. Ruim boven vverwachting! Doen we nog meeten?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, weer in de trein terug, echt super super blij!
Zal nieuwe doelen moeten gaan stellen, want 15k binnen het uur lopen kan van de to-do list.
Kwam in het startvak (en na de finish) MaleDuck nog tegen, maar heb daarna de race gelopen zoals ik hem voor ogen had met uiteindelijk 59:44 als officiele eindtijd!![]()
Zo blij dat het gelukt is, 2.5 minuut van m'n PR.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Terwijl iedereen de grote 7^^ aan het rennen is en wel zo'n beetje binnen is, schrijf ik mijn verslagje over de 7^^nacht.Goed verslag weer Gup!SPOILER: pas op, láng verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch goed gelopen al vond je er onderweg niets aan, goed doorgezet! Lijkt me toch ook wel leuk in de nacht!
Aandenken ben ik al weer kwijt denk ik, volgens mij ligt ie nog in t café...Stom stom stom...
DeeBee wat een mooie verbetering! Gefeliciteerd met een hele mooie mijlpaal! Prachtige tijd!
Daywalk3r ook ontzettend goed gelopen! Mag je zeker blij mee zijn! Helaas voor mij niet meer meeten. Zit al weer lekker warm thuis.
AtseBenjamin ook nog natuurlijk!. Lekker gedaan!
![]()
1:19:05. De 10km zat duidelijk nog in de benen. Voortvarend van start gegaan maar na een km of 4 kreeg ik enorme papbenen. Tandje terug en ik zag Semmie steeds verder weglopen. Die had zo te zien goede benen! Het zag er bij haar heel makkelijk en ontspannen uit. Tot een km of 13 was het op de tanden bijten. Daarna ging het naar beneden en ging het weer. Daywalk3r kwam me nog voorbij gestoomd. De finish voelde als een bevrijding. Het was uiteindelijk wel leuk, maar ik had toch liever mijn vriendin gehaast in haar eerste 7^^. Helaas komen blessures altijd op een beroerd moment.![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Aandenken ben ik al weer kwijt denk ik, volgens mij ligt ie nog in t café...Stom stom stom...
Misschien even bellen naar het café? Stel dat ze hem nog vinden!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien wel een idee inderdaad. Had ook al op dat andere forum gevraagd of er nog iemand zat. Mja, kan ook zijn dat hij onderweg naar de auto uit mijn zak is gevallen ofzo. Nou ja, wacht even dat forum af. Anders is het ook wel een beetje pech, volgende keer toch maar weer een medaille, die kunnen tenminste om je nek!quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Misschien even bellen naar het café? Stel dat ze hem nog vinden!
Stipstreep jammer dat het niet zo ging als je wou, maar toch nette tijd! Blessures zijn sowieso rot ja, volgende keer beter! Wel knap zo na de 10k van gister ja!![]()
![]()
1:14:57.Het ging inderdaad lekker! Veeeel beter dan vorig jaar. Ik vreesde al voor het vals plat en de steile heuvels, maar die vielen reuze mee. Straks lekker Indisch eten
Oh ja en ff snel een handje gegeven en gekeuveld met Daywalker en Stipstreeppannekoekenbuik
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wauw wat een prachtige tijden komen er langs!quote:Op zondag 17 november 2013 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Terwijl iedereen de grote 7^^ aan het rennen is en wel zo'n beetje binnen is, schrijf ik mijn verslagje over de 7^^nacht.Mooi verslag en heel herkenbaar!SPOILER: pas op, láng verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook wat pijntjes onderweg en vroeg me af waarom ik dit in godsnaam leuk vond en 10 minuten na de finish was alles eig wel weer ok.Ik moet alleen echt enorm gaan planken want ik heb echt heel erg last van de alleronderste hele diepliggende schuine buikspieren (voor de moeders onder ons, bandenpijn!
![]()
)
Wat was jouw tijd uiteindelijk? Ik heb je nog gezocht, in het vak en onderweg, maar niet gevonden.***![]()
Ik zit inmiddels in de trein naar huis. Heb nog een tijd bij de finish gekeken of ik nog mensen zag, maar toen kreeg ik het koud![]()
![]()
Ik had uiteindelijk 1:14:59quote:Op zondag 17 november 2013 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi verslag en heel herkenbaar!
Ik had ook wat pijntjes onderweg en vroeg me af waarom ik dit in godsnaam leuk vond en 10 minuten na de finish was alles eig wel weer ok.Ik moet alleen echt enorm gaan planken want ik heb echt heel erg last van de alleronderste hele diepliggende schuine buikspieren (voor de moeders onder ons, bandenpijn!
![]()
)
Wat was jouw tijd uiteindelijk? Ik heb je nog gezocht, in het vak en onderweg, maar niet gevonden.Da's twee seconden langzamer dan SEMTEX, alleen liep die de 15km
![]()
Maar goed, dat maakt niet meer uit. Ik vond het leuk, en ik heb het toch maar mooi gedaanvolgende keer weer sneller, met een betere voorbereiding!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik sta weer op station. Wist niet of we gingen meeten n internet deed niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat een goede tijden allemaal!
Ik vond het vandaag heerlijk loopweer, wel wat koud voor de start maar als je eenmaal bezig bent zo opgewarmd. De eerste 5 kilometer gingen aardig, toch viel het klimmen me daar zwaar. De tweede 5 kilometer wist ik niet zo goed hoe het verder zou gaan. Af en toe op mijn horloge kijkend leek de pace wel goed. Bij het 10 kilometerpunt voor het eerst officieel onder de 40 minuten op een 10 kilometer (en dik ook).
De kilometer tussen 10 en 11, wat over het algemeen de zwaarste is vond ik meevallen in vergelijking met de steile klim die op de zevenheuvelenweg zit. Was wel bang dat mijn benen er geen zin meer in hadden. Naar beneden ging echter heerlijk!
Eindresultaat: Paar seconden boven de 58 minuten. Erg onverwacht na de 1e 5 kilometer en 2 minuten sneller dan vorig jaar.
![]()
Goeie tijden en leuke verslagen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Tussen 12-15 km (15.1 gelogd in totaal) gewoon 11:16 (3:53/3:40/3:43) gelopen en daardoor net onder het uur kunnen duiken. Zag het bij 11.5 km even niet meer zitten mentaal, maar kwam er doorheen gelukkig al doen die laatste km's altijd flink zeer bij de 7H.
Mooi om te lezen dat anderen ook zulke goede races hebben gehad! Net onder de 1:15 is ook een mooie mijlpaal.
Jack does it in real time...![]()
Haha, dat is geen vergelijk joh! Wel een PR voor jou toch?quote:Op zondag 17 november 2013 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk 1:14:59Da's twee seconden langzamer dan SEMTEX, alleen liep die de 15km
![]()
Maar goed, dat maakt niet meer uit. Ik vond het leuk, en ik heb het toch maar mooi gedaanvolgende keer weer sneller, met een betere voorbereiding!
Hoorde je ook toen we nog in het vak stonden te wachten voor we weg mochten de uitslag van de 5? in 15.34 de nummer 1 geloof ik.*slik*
***![]()
Wat een leuk verslag, Gup! Ik maak me van te voren juist best zorgen of ik 't wel voor de bezemwagen ga redden, en als ik eenmaal loop, gaat het meestal juist lekker.. zo hebben we allemaal wat, ik vraag me af of er eigenlijk mensen bestaan die zich van te voren totaal nergens druk om maken, heerlijk lopen én achteraf ook helemaal tevreden zijn?
En wil je me in de OP zetten, ik denk dat Brighteyes me in het vorige draadje over het hoofd heeft gezien. Bij de N201 run, 14 Dec Aalsmeer, die staat er al:
1 * Sheriam - 15km
Oh en dikke faal van Google text ads, ik kijk al de hele week dagelijks op de site van de N201 run omdat ik moeilijk kon beslissen of ik de 15 wilde lopen of toch de 10 (zie boven) en kreeg wel de banners, maar geen text ad gespot. Nu een dag nadat ik me heb ingeschreven en met Google maar zonder resultaat op "N201 aktiecode" gezocht had, zie ik steeds '10% korting op de N201 run, gebruik kortingcode GNOV1'! Grrrrrr.... Nou ja ik post 'm wel hier, misschien heeft iemand anders er nog iets aan
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef Sheriam het volgende:
Wat een leuk verslag, Gup! Ik maak me van te voren juist best zorgen of ik 't wel voor de bezemwagen ga redden, en als ik eenmaal loop, gaat het meestal juist lekker.. zo hebben we allemaal wat, ik vraag me af of er eigenlijk mensen bestaan die zich van te voren totaal nergens druk om maken, heerlijk lopen én achteraf ook helemaal tevreden zijn?
En wil je me in de OP zetten, ik denk dat Brighteyes me in het vorige draadje over het hoofd heeft gezien. Bij de N201 run, 14 Dec Aalsmeer, die staat er al:
[ code verwijderd ]
Oh en dikke faal van Google text ads, ik kijk al de hele week dagelijks op de site van de N201 run omdat ik moeilijk kon beslissen of ik de 15 wilde lopen of toch de 10 (zie boven) en kreeg wel de banners, maar geen text ad gespot. Nu een dag nadat ik me heb ingeschreven en met Google maar zonder resultaat op "N201 aktiecode" gezocht had, zie ik steeds '10% korting op de N201 run, gebruik kortingcode GNOV1'! Grrrrrr.... Nou ja ik post 'm wel hier, misschien heeft iemand anders er nog iets aan
Sorry, ik post niet superveel meer en vnml op de ipad en dan werkt de quote alert niet.
***![]()
Het is geen PR voor mij, m'n beste tijd op de 10km heb ik in juni 2012 gelopen, dat was 1:08:nogwat. Zat ik dus een aardig eind vanaf. Maar ik ga daar wel weer bij in de buurt komen, en overheenquote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, dat is geen vergelijk joh! Wel een PR voor jou toch?
Hoorde je ook toen we nog in het vak stonden te wachten voor we weg mochten de uitslag van de 5? in 15.34 de nummer 1 geloof ik.*slik*
![]()
En die uitslagen op de 5km waren inderdaad bizar snel!
Sheriam, je staat erin![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Check! Today was a good day.quote:Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef Sheriam het volgende:
Wat een leuk verslag, Gup! Ik maak me van te voren juist best zorgen of ik 't wel voor de bezemwagen ga redden, en als ik eenmaal loop, gaat het meestal juist lekker.. zo hebben we allemaal wat, ik vraag me af of er eigenlijk mensen bestaan die zich van te voren totaal nergens druk om maken, heerlijk lopen én achteraf ook helemaal tevreden zijn?![]()
[ code verwijderd ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: