abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133365007
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef probeer het volgende:

[..]

(dat we serieus nog uit moeten leggen aan iemand van 24 dat dingen waar jij geen moeite mee hebt, een ander toch enorm kunnen kwetsen.)
Inderdaad, inlevingsvermogen lijkt ver te zoeken :{
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  maandag 18 november 2013 @ 00:24:48 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133365061
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.
Het is voor jou niet bijzonder, maar voor je vriendin wel, dat is dus het probleem wat je niet lijkt te beseffen, je zet je relatie op het spel voor iets wat jij niet eens bijzonder vind, wat is je relatie je dan nog waard?
quote:
Vreemdgaan betekende voor mij niet dat mijn gevoelens minder zijn of worden voor mijn vriendin, het betekende dat ik seksuele behoefte had aan iemand anders omdat het een lekkere aantrekkelijke vrouw was, ik nou eenmaal zin had en de situatie nou eenmaal zo was.

Allemaal verleden. Voor vrouwen is oppervlakkig neuken misschien wel intens, voor mij niet.

En jullie moesten eens weten hoeveel personen er uiteindelijk vreemdgaan.
Je was/bent gewoon een enorme egoist, het gaat niet om die andere vrouwen en het gaat niet eens om jou,het gaat om je vriendin!
Het boeit me ook geen fuck hoe veel personen vreemd gaan, dat is geen excuus voor jouw gedrag tegenover je vriendin.

Je moet nu gewoon op de blaren zitten, je hebt je lul een keer te vaak in een ander gestoken en je vriendin kiest eieren voor haar geld, dus ga niet achteraf zitten janken als een verwend klein kind maar "grow some balls"
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133365204
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen best oppervlakkig neuken.Wat zou je ervan vinden als je vriendin dat deed?
Juist. Maar uit eigen ervaring heb ik wel gemerkt dat redelijk wat vrouwen uiteindelijk toch meer willen dan alleen oppervlakkige seks, toch contact willen houden en aandacht vragen.

Mijn vriendin doet daar sowieso niet aan, maar ik accepteer het absoluut niet van haar mocht het wel gebeuren. Ik denk dat je mij niet bozer kunt hebben, het idee alleen al dat iemand anders aan mijn vriendin zit: nee.

Hypocriet, dat zie ik zelf ook in. :P
  maandag 18 november 2013 @ 00:29:42 #254
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133365208
Ts zou gewoon iets met deze madam moeten beginnen, die zijn elkaar waard.

SEX / ik ben dus niet verliefd!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133365235
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef snakelady het volgende:
Ts zou gewoon iets met deze madam moeten beginnen, die zijn elkaar waard.

SEX / ik ben dus niet verliefd!
_O- die madam en TS , inderdaad :') :')
  maandag 18 november 2013 @ 00:31:37 #256
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133365264
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Juist. Maar uit eigen ervaring heb ik wel gemerkt dat redelijk wat vrouwen uiteindelijk toch meer willen dan alleen oppervlakkige seks, toch contact willen houden en aandacht vragen.

Mijn vriendin doet daar sowieso niet aan, maar ik accepteer het absoluut niet van haar mocht het wel gebeuren. Ik denk dat je mij niet bozer kunt hebben, het idee alleen al dat iemand anders aan mijn vriendin zit: nee.

_O-

Had ik dus toch gelijjk. :')

Als ik eerlijk ben denk en hoop ik dat je vriendin zich nu regelmatig goed laat uitwonen door een ander die haar wel respecteert.
  maandag 18 november 2013 @ 00:38:41 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133365412
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij lijkt me juist meer het type dat zelf vreemdgaat bij de vleet en zegt dat het niks voorsteld maar zodra zijn vriendin het zou doen het ineens wel verschrikkelijk is, wat het ook is natuurlijk.
Daarom hoop ik stiekem dat zijn vriendin dus haar genot elders haalt, zodat hij eens weet hoe het voelt en stopt met er zo laconiek over te doen.
Dit
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 18 november 2013 @ 00:39:18 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133365423
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.

Vreemdgaan betekende voor mij niet dat mijn gevoelens minder zijn of worden voor mijn vriendin, het betekende dat ik seksuele behoefte had aan iemand anders omdat het een lekkere aantrekkelijke vrouw was, ik nou eenmaal zin had en de situatie nou eenmaal zo was.

Allemaal verleden. Voor vrouwen is oppervlakkig neuken misschien wel intens, voor mij niet.

En jullie moesten eens weten hoeveel personen er uiteindelijk vreemdgaan.
Wat een lulverhaaltje zeg.. :r
pi_133365931
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:29 schreef Mjp88 het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef snakelady het volgende:

Hij lijkt me juist meer het type dat zelf vreemdgaat bij de vleet en zegt dat het niks voorsteld maar zodra zijn vriendin het zou doen het ineens wel verschrikkelijk is, wat het ook is natuurlijk.
Daarom hoop ik stiekem dat zijn vriendin dus haar genot elders haalt, zodat hij eens weet hoe het voelt en stopt met er zo laconiek over te doen.
En een puntje voor snakelady de wijze _O_
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 18 november 2013 @ 01:04:34 #260
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133365957
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:03 schreef probeer het volgende:
En een puntje voor snakelady de wijze _O_
Dank u.. dank u.. :*
  maandag 18 november 2013 @ 01:06:06 #261
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_133365982
Jezus wat een topic :') Het is al duizend keer gezegd TS maar het vreemdgaan doet er wél toe. Mijn hemel, als je je vriendin zo leuk en lief vindt en graag wil luisteren naar haar prettige stem etc. etc. zeg dat in vredesnaam dan ook eens tegen haarzelf.
pi_133366002
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dank u.. dank u.. :*
Goedgelovig als ik ben verkeerde ik eventjes in de veronderstelling dat hij vreemdgaan niet zo'n big deal vindt en helaas niet kan zien dat dit voor anderen niet geldt.

Het blijkt dus ietsjes triester te zijn. Meneer snapt best wat hij aanricht en hoe dat anderen pijn kan doen, maar hoe zij zich voelen kan hem gewoon niets schelen.
  maandag 18 november 2013 @ 01:07:09 #263
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_133366006
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, inlevingsvermogen lijkt ver te zoeken :{
En dat! |:(
pi_133366092
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

_O-

Had ik dus toch gelijjk. :')

Als ik eerlijk ben denk en hoop ik dat je vriendin zich nu regelmatig goed laat uitwonen door een ander die haar wel respecteert.
Ik hoop juist dat zijn vriendin daar boven staat. Dat ze zelf zoiets nooit zou doen, door wie zij is als mens, iemand mét empathie. Misschien zelfs te veel, wat dan ook meteen verklaart waarom ze nog bij TS is, uit medelijden.
  maandag 18 november 2013 @ 01:11:20 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133366100
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Goedgelovig als ik ben verkeerde ik eventjes in de veronderstelling dat hij vreemdgaan niet zo'n big deal vindt en helaas niet kan zien dat dit voor anderen niet geldt.

Het blijkt dus ietsjes triester te zijn. Meneer snapt best wat hij aanricht en hoe dat anderen pijn kan doen, maar hoe zij zich voelen kan hem gewoon niets schelen.
Is vaak zo bij dat soort types hoor.. Hij mag rondneuken wat hij wil want "stelt toch niks voor", maar als zij dat zou doen dan is ze het gemeenste valste rotwijf op aarde..
  maandag 18 november 2013 @ 01:12:38 #266
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133366122
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:11 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik hoop juist dat zijn vriendin daar boven staat. Dat ze zelf zoiets nooit zou doen, door wie zij is als mens, iemand mét empathie. Misschien zelfs te veel, wat dan ook meteen verklaart waarom ze nog bij TS is, uit medelijden.
Ja dat zou natuurlijk wel het beste zijn maar ik wil zo graag dat TS maar enigszins een beetje er achter komt hoe zijn vriendin zich voelt,
pi_133366133
Volgens mij is TS gewoon een troll, want wat hij hier neerkwakt is te dom voor woorden.
pi_133366143
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja dat zou natuurlijk wel het beste zijn maar ik wil zo graag dat TS maar enigszins een beetje er achter komt hoe zijn vriendin zich voelt,
Woow meid, _O_ voor hoop te hebben waar er geen meer is.
  maandag 18 november 2013 @ 01:14:54 #269
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133366153
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Woow meid, _O_ voor hoop te hebben waar er geen meer is.
Ik ben een positief ingesteld persoon en geloof stiekem wel een beetje in karma. :P
  maandag 18 november 2013 @ 01:15:57 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133366172
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat gaat hij nooit zo voelen, want zoals ik zei: hij mag dat wel maar als zij het zou doen is ze het gemeenste meest valse rotwijf op aarde.. En is dat iets héél anders dan wat hij deed etc..
pi_133366175
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben een positief ingesteld persoon en geloof stiekem wel een beetje in karma. :P
Hihi , ik ben ook positief ingesteld, maar meneer gaat echt boven mijn grenzen :P
Beste karma zou zijn dat zijn vriendin hem verlaat voor een ander én beter : karma is a bitch hé ;)
  maandag 18 november 2013 @ 01:24:21 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133366304
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat gaat hij nooit zo voelen, want zoals ik zei: hij mag dat wel maar als zij het zou doen is ze het gemeenste meest valse rotwijf op aarde.. En is dat iets héél anders dan wat hij deed etc..
En dan als het uit gaat tegen iedereen die het wil horen zeggend at het uit is gegaan omdat zijn ex vreemd is gegaan maar natuurlijk niet zeggen wat hij zelf heeft uitgespookt. :P

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Hihi , ik ben ook positief ingesteld, maar meneer gaat echt boven mijn grenzen :P
Beste karma zou zijn dat zijn vriendin hem verlaat voor een ander én beter : karma is a bitch hé ;)
Ik hoop echt voor haar dat ze dat gaat doen.
Zo heel moeilijk zal het niet zijn om beter te krijgen. ;)
  maandag 18 november 2013 @ 01:25:14 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133366320
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dan als het uit gaat tegen iedereen die het wil horen zeggend at het uit is gegaan omdat zijn ex vreemd is gegaan maar natuurlijk niet zeggen wat hij zelf heeft uitgespookt.

[..]

Ik hoop echt voor haar dat ze dat gaat doen.
Zo heel moeilijk zal het niet zijn om beter te krijgen. ;)
Eens; met beide dingen ^O^
pi_133366329
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eens; met beide dingen ^O^
;)
pi_133366370
Als mijn vriend zoiets bij me zou flikken zou ik nog één keer keiharde seks met hem hebben. Zo vurig als hij nog nooit heeft beleefd. Ik zou hem pijpen alsof mijn leven er vanaf hangt en hem domineren bij elk standje. Wanneer hij aan het douchen is zal ik mijn spullen pakken en ¤ 5,- leggen op het nachtkastje, stilletjes weggaan en hem bannen uit mijn leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')