abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 november 2013 @ 23:40:42 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133363549
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Mjp88 het volgende:

Spontaan wel, ik kan het niet verwoorden, maar de passie is weg. Of beter gezegd: de volle overgave van haar kant, ze laat zich niet meer echt gaan.
Ik zeg: alle reden om vreemd te gaan met een gewilligere en vurigere vrouw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 november 2013 @ 23:40:44 #227
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133363550
Het aftellen is begonnen ... ik denk dat bij die lunch de bom gaat barsten maar ik gun TS ook zijn knuffelkonijntje.
pi_133363582
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:

Wat een zielig kut gedoe, even eerlijk.

Haal dat stuk onbegrip gewoon uit respect voor je partner bij je partner weg en doe je best voor je partner, als dat niet lukt, geef aan waarom dat zo is, dat niet doen is respectloos en binnen een relatie naar mijn mening gewoon een doodsteek, hey dat is mijn mening en ik heb nooit een relatie gehad maargoed, als ik dit zo hoor lijkt het mij niet zoals het hoort.
Helemaal mee eens. Een relatie hoort geen getouwtrek te zijn, waarbij de ene soms een metertje meer touw in handen heeft. Als je relatie een strijd is, kan je er imo beter mee ophouden en gewoon lekker in je eentje proberen beter dan de rest te zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_133363583
quote:

[..]

Spontaan wel, ik kan het niet verwoorden, maar de passie is weg. Of beter gezegd: de volle overgave van haar kant, ze laat zich niet meer echt gaan.
Jouw zin is niet afgewerkt, maar ik zal het doen voor je: ".....omdat ik vreemd ben gegaan is de passie bij haar weg".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 17 november 2013 @ 23:41:32 #230
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133363594
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Klopt. Nee joh, ik probeer niks duidelijk te maken, ik ervaar het zo. Ik hoop dat jullie dat gevoel ook mogen meemaken binnen een relatie.
Ik hoop het niet, aangezien dat gevoel blijkbaar niet genoeg is om ervoor te zorgen dat je je lul niet in andere vrouwen steekt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 17 november 2013 @ 23:41:36 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133363595
quote:

[..]

Misschien denkt ze tijdens de seks wel aan hoe jij met andere wijven geneukt hebt. Redelijk passiedodend.
Resistance is futile.
  zondag 17 november 2013 @ 23:42:41 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133363633
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Seven. het volgende:

Misschien denkt ze tijdens de seks wel aan hoe jij met andere wijven geneukt hebt. Redelijk passiedodend.
Eigenlijk hoop ik voor haar dat ze haar passie bij een leuke collega kwijtraken kan. En dat ze een dezer dagen TS aan de dijk zet. Met haar stralende lach.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133363653
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eigenlijk hoop ik voor haar dat ze haar passie bij een leuke collega kwijtraken kan. En dat ze een dezer dagen TS aan de dijk zet. Met haar stralende lach.
Hoop ik ook voor haar ;)
pi_133363715
quote:

[..]

Heeft met vertrouwen te maken .. ow wacht ..
  zondag 17 november 2013 @ 23:49:08 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133363912
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, kan ze stralend meedelen dat het niets voorstelde.
Resistance is futile.
  zondag 17 november 2013 @ 23:49:46 #236
203089 Scuidward
pi_133363938
Het feit ook dat dit allemaal nieuw is voor je, dat ze dit gedrag in deze mate niet eerder heeft getoond bij je andere escapades en je uit onzekerheid eigenlijk dit topic aanmaakt geeft volgens mij wel aan dat je bang bent, erg bang, en dat je van die ontkenningsfase eigenlijk over zou moeten gaan naar een fase van acceptatie dat dit gewoon het einde is ... :{
pi_133363976
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Scuidward het volgende:
Het aftellen is begonnen ... ik denk dat bij die lunch de bom gaat barsten maar ik gun TS ook zijn knuffelkonijntje.
Dit. maar zonder knuffelkonijntje
pi_133364164
Ik weet niet waarom, maar TS lijkt me ook zo iemand die tijdens het opbiechten van zijn vreemdgaan, dan maar voorstelt dat zij ook een keer buiten de deur neukt, zodat het dan weer gelijk staat.

TS, je snapt er écht niets van.
  maandag 18 november 2013 @ 00:00:34 #239
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_133364378
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, kan ze stralend meedelen dat het niets voorstelde.
En dat het er niet toe doet.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_133364415
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet waarom, maar TS lijkt me ook zo iemand die tijdens het opbiechten van zijn vreemdgaan, dan maar voorstelt dat zij ook een keer buiten de deur neukt, zodat het dan weer gelijk staat.

Denk je dat hij dat kan?
  maandag 18 november 2013 @ 00:04:00 #241
203089 Scuidward
pi_133364474
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat kan?
Nee, omdat er sprake kan zijn van meerdere escapades omdat hij dat ergens zo formuleerde aan het begin en hij het dusdanig formuleerde dat meerderen hier concludeerden dat het er haast wel meer moeten zijn geweest.
  maandag 18 november 2013 @ 00:04:19 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133364484
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef probeer het volgende:

Hij lijkt me juist meer het type dat zelf vreemdgaat bij de vleet en zegt dat het niks voorsteld maar zodra zijn vriendin het zou doen het ineens wel verschrikkelijk is, wat het ook is natuurlijk.
Daarom hoop ik stiekem dat zijn vriendin dus haar genot elders haalt, zodat hij eens weet hoe het voelt en stopt met er zo laconiek over te doen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133364505
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, aangezien dat gevoel blijkbaar niet genoeg is om ervoor te zorgen dat je je lul niet in andere vrouwen steekt.
Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.

Vreemdgaan betekende voor mij niet dat mijn gevoelens minder zijn of worden voor mijn vriendin, het betekende dat ik seksuele behoefte had aan iemand anders omdat het een lekkere aantrekkelijke vrouw was, ik nou eenmaal zin had en de situatie nou eenmaal zo was.

Allemaal verleden. Voor vrouwen is oppervlakkig neuken misschien wel intens, voor mij niet.

En jullie moesten eens weten hoeveel personen er uiteindelijk vreemdgaan.
pi_133364514
Probeer je eens in je vriendin te verplaatsen en denk niet dat dat vreemdgaan allang afgesloten is.

Ze houd van je, ziet een toekomst met jou voor zich, en komt er dan achter dat je bent vreemdgegaan. Ze probeert hiermee te dealen, maar komt er achter dat het niet bij 1x is gebleven. Als je dan ook nog tegen haar gezegd hebt dat de reden is 'dat je haar saai vond' geef je haar zelfvertrouwen nog een trap. Ook hiermee probeert ze te dealen, want ze houd ondanks alles toch van je. Maar om zichzelf te beschermen tegen nog meer pijn bouwt ze een muurtje om zich heen en sluit zich af voor jou. Weinig tijd, geen passie tijdens sex. Ze is er in haar hoofd gewoon nog niet aan toe om je te dumpen. Volgens mij besef je echt niet hoe hard je haar gekwetst hebt. Zij vertrouwde jou, geloofde in een toekomst met jou, en wat doe jij? Je gaat met een ander liggen neuken en trapt nog een keer na door te concluderen dat het komt omdat je haar saai vond.

Ik kan er met mijn verstand echt niet bij, dat je je vriendin dit aan kan doen. Hoe kun je beweren dat je van haar houd, maar haar tegelijkertijd zoveel pijn doen? En het enige wat ik er dan nog aan toe kan voegen, als ik al zo veel afschuw voor je verhaal voel, moet je nagaan hoe jouw vriendin zich voelt.
pi_133364517
TS,

Ik begrijp je. Je worstelde dus al een tijdje tussen het veilige en wat je écht wilt (en er niet is, dus compenseerde je met een extraatje). Je vriendin wat je hart begeert. Vreemdgaan doe je niet zomaar. Wees heel eerlijk tegen jezelf. Nu borrelt je mannelijke instinctief dat je haar weer moet herveroveren en lijkt zij interessanter, maar dat is niet zo. Make up your fucking mind en durf te accepteren dat je een vurige vrouw wilt en dat je die nu niet hebt. Laat haar gaan. Jullie zijn elkaars soulmate niet.
pi_133364544
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat kan?
Opbiechten, of überhaupt begrijpen dat er iets onherstelbaar beschadigd is?

Het 1e, geen idee .. het zou me niets verbazen als zij het via via heeft moeten horen.

Dat 2e, tsja hij ziet denk ik niet in wat zoiets met een relatie doet, voornamelijk omdat hij nog steeds tegen zichzelf staat te liegen. Als hij daar nou eens mee op zou houden ..

En zolang hij dat niet doet schat ik de kans dat hij weer vreemdgaat, best groot in
pi_133364594
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Opbiechten, of überhaupt begrijpen dat er iets onherstelbaar beschadigd is?

Het 1e, geen idee .. het zou me niets verbazen als zij het via via heeft moeten horen.

Dat 2e, tsja hij ziet denk ik niet in wat zoiets met een relatie doet, voornamelijk omdat hij nog steeds tegen zichzelf staat te liegen. Als hij daar nou eens mee op zou houden ..

En zolang hij dat niet doet schat ik de kans dat hij weer vreemdgaat, best groot in
Precies.
pi_133364599
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.

Vreemdgaan betekende voor mij niet dat mijn gevoelens minder zijn of worden voor mijn vriendin, het betekende dat ik seksuele behoefte had aan iemand anders omdat het een lekkere aantrekkelijke vrouw was, ik nou eenmaal zin had en de situatie nou eenmaal zo was.

Allemaal verleden. Voor vrouwen is oppervlakkig neuken misschien wel intens, voor mij niet.

Echt je kan nog zoveel redenen verzinnen die het voor het 'verstand' goed praten, gevoelsmatig werkt het zo niet.
pi_133364607
quote:

[..]

Leuk en aardig dat jouw vreemdgaan voor jou niets zegt over je relatie, maar daar gaat het toch echt niet om.

Het gaat er om wat jouw vreemdgaan háár zegt over jullie relatie. En als we kijken naar hoe het nu tussen jullie gaat ... Tsja, dan zit zij er dus blijkbaar toch wel ietsjes meer mee dan jij.

(dat we serieus nog uit moeten leggen aan iemand van 24 dat dingen waar jij geen moeite mee hebt, een ander toch enorm kunnen kwetsen.)
pi_133364838
quote:

[..]

Vrouwen kunnen best oppervlakkig neuken.Wat zou je ervan vinden als je vriendin dat deed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')