Ik zeg: alle reden om vreemd te gaan met een gewilligere en vurigere vrouw.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Mjp88 het volgende:
Spontaan wel, ik kan het niet verwoorden, maar de passie is weg. Of beter gezegd: de volle overgave van haar kant, ze laat zich niet meer echt gaan.
Helemaal mee eens. Een relatie hoort geen getouwtrek te zijn, waarbij de ene soms een metertje meer touw in handen heeft. Als je relatie een strijd is, kan je er imo beter mee ophouden en gewoon lekker in je eentje proberen beter dan de rest te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een zielig kut gedoe, even eerlijk.
Haal dat stuk onbegrip gewoon uit respect voor je partner bij je partner weg en doe je best voor je partner, als dat niet lukt, geef aan waarom dat zo is, dat niet doen is respectloos en binnen een relatie naar mijn mening gewoon een doodsteek, hey dat is mijn mening en ik heb nooit een relatie gehad maargoed, als ik dit zo hoor lijkt het mij niet zoals het hoort.
Jouw zin is niet afgewerkt, maar ik zal het doen voor je: ".....omdat ik vreemd ben gegaan is de passie bij haar weg".quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Spontaan wel, ik kan het niet verwoorden, maar de passie is weg. Of beter gezegd: de volle overgave van haar kant, ze laat zich niet meer echt gaan.
Ik hoop het niet, aangezien dat gevoel blijkbaar niet genoeg is om ervoor te zorgen dat je je lul niet in andere vrouwen steekt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Klopt. Nee joh, ik probeer niks duidelijk te maken, ik ervaar het zo. Ik hoop dat jullie dat gevoel ook mogen meemaken binnen een relatie.
Misschien denkt ze tijdens de seks wel aan hoe jij met andere wijven geneukt hebt. Redelijk passiedodend.quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik voor haar dat ze haar passie bij een leuke collega kwijtraken kan. En dat ze een dezer dagen TS aan de dijk zet. Met haar stralende lach.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Seven. het volgende:
Misschien denkt ze tijdens de seks wel aan hoe jij met andere wijven geneukt hebt. Redelijk passiedodend.
Hoop ik ook voor haarquote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik voor haar dat ze haar passie bij een leuke collega kwijtraken kan. En dat ze een dezer dagen TS aan de dijk zet. Met haar stralende lach.
Heeft met vertrouwen te maken .. ow wacht ..quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja, kan ze stralend meedelen dat het niets voorstelde.quote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik voor haar dat ze haar passie bij een leuke collega kwijtraken kan. En dat ze een dezer dagen TS aan de dijk zet. Met haar stralende lach.
Dit. maar zonder knuffelkonijntjequote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Scuidward het volgende:
Het aftellen is begonnen ... ik denk dat bij die lunch de bom gaat barsten maar ik gun TS ook zijn knuffelkonijntje.
En dat het er niet toe doet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, kan ze stralend meedelen dat het niets voorstelde.
Denk je dat hij dat kan?quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet waarom, maar TS lijkt me ook zo iemand die tijdens het opbiechten van zijn vreemdgaan, dan maar voorstelt dat zij ook een keer buiten de deur neukt, zodat het dan weer gelijk staat.
TS, je snapt er écht niets van.
Nee, omdat er sprake kan zijn van meerdere escapades omdat hij dat ergens zo formuleerde aan het begin en hij het dusdanig formuleerde dat meerderen hier concludeerden dat het er haast wel meer moeten zijn geweest.quote:
Hij lijkt me juist meer het type dat zelf vreemdgaat bij de vleet en zegt dat het niks voorsteld maar zodra zijn vriendin het zou doen het ineens wel verschrikkelijk is, wat het ook is natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet waarom, maar TS lijkt me ook zo iemand die tijdens het opbiechten van zijn vreemdgaan, dan maar voorstelt dat zij ook een keer buiten de deur neukt, zodat het dan weer gelijk staat.
TS, je snapt er écht niets van.
Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, aangezien dat gevoel blijkbaar niet genoeg is om ervoor te zorgen dat je je lul niet in andere vrouwen steekt.
Opbiechten, of überhaupt begrijpen dat er iets onherstelbaar beschadigd is?quote:
Precies.quote:Op maandag 18 november 2013 00:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Opbiechten, of überhaupt begrijpen dat er iets onherstelbaar beschadigd is?
Het 1e, geen idee .. het zou me niets verbazen als zij het via via heeft moeten horen.
Dat 2e, tsja hij ziet denk ik niet in wat zoiets met een relatie doet, voornamelijk omdat hij nog steeds tegen zichzelf staat te liegen. Als hij daar nou eens mee op zou houden ..
En zolang hij dat niet doet schat ik de kans dat hij weer vreemdgaat, best groot in
Echt je kan nog zoveel redenen verzinnen die het voor het 'verstand' goed praten, gevoelsmatig werkt het zo niet.quote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.
Vreemdgaan betekende voor mij niet dat mijn gevoelens minder zijn of worden voor mijn vriendin, het betekende dat ik seksuele behoefte had aan iemand anders omdat het een lekkere aantrekkelijke vrouw was, ik nou eenmaal zin had en de situatie nou eenmaal zo was.
Allemaal verleden. Voor vrouwen is oppervlakkig neuken misschien wel intens, voor mij niet.
En jullie moesten eens weten hoeveel personen er uiteindelijk vreemdgaan.
Leuk en aardig dat jouw vreemdgaan voor jou niets zegt over je relatie, maar daar gaat het toch echt niet om.quote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee: vreemdgaan gaat om jagen, lust, geiligheid, makkelijke seks met een lekkere vrouw. Het is maar seks met iemand waar je geen band mee hebt, het is niet bijzonder, het is jagen en seks, het is oppervlakkig. Seks met een vrouw waar je echt gek op bent is veel en veel intenser en intiemer.
Vreemdgaan betekende voor mij niet dat mijn gevoelens minder zijn of worden voor mijn vriendin, het betekende dat ik seksuele behoefte had aan iemand anders omdat het een lekkere aantrekkelijke vrouw was, ik nou eenmaal zin had en de situatie nou eenmaal zo was.
Allemaal verleden. Voor vrouwen is oppervlakkig neuken misschien wel intens, voor mij niet.
Vrouwen kunnen best oppervlakkig neuken.Wat zou je ervan vinden als je vriendin dat deed?quote:Op maandag 18 november 2013 00:04 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |