Mijne ookquote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie heeft er interesse in meisjeskleding 110/116? Bep is overal uit gegroeid
Yo!quote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
me!!!quote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x Crocsjes maat 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hemarokje maat 86/96SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexx zomerjasje maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setje H&M maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje Hema maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje Blue Seven Kids maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuinbroek maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 winterslaapzakken, 100 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jas H&M maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkje Blue Seven Kids maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rok Hema maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje H&M maat 98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3/4broek maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winterjas maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjaal, muts en wantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkje Hema maat 86/92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x rompers korte mouw 74/80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x rompers Hema korte mouw maat 98/104SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3/4 broek H&M maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Broek maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slofjes maat 18/21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muts Mexx maat mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-shirtjes maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x rompers zonder mouw maat 98/104SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Vicky op 17-11-2013 14:00:54 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Positie kleding maat 38/40
Liefst in 1 a 2 paketten afnemen en dan prop ik er nog wat ander spul bij dat nog niet op de foto staat.
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM![]()
Even optie op de 110/116? Zie alleen kleine telefoonfotootjesWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Wat wil je voor een bovenkleding/jurk pakket? Broeken zijn voor mij vaak te klein in 38/40, maar shirts en truitjes gaat beter. Ik vind dat stippentuniekje(?) bijvoorbeeld leuk en die shirts met strepen. Ik zit vaak wel meer richting 40, dus als het heel klein valt is het voor mij ook een gokquote:Op zondag 17 november 2013 13:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Liefst in 1 a 2 paketten afnemen en dan prop ik er nog wat ander spul bij dat nog niet op de foto staat.
![]()
Welke maat is de tuinbroek met olifantenromper? Indien klein wil ik hem graag overnemen!quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3HOORDQA
toegevoegd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en meer![]()
56quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Welke maat is de tuinbroek met olifantenromper? Indien klein wil ik hem graag overnemen!![]()
Wat heb jij toch altijd een leuke dingen kd, ik zou er bijna nog een meisje voor willen bakken
Sarcasme. Herken het.![]()
Dan zou ik graag alleen de romper willen, de tuinbroek is dan wat koud in maartquote:Mag die wel bij een ander pakketje van iemand die wel een zomerbaby krijgt
Ik zit even mobiel, maar zal even PMen als ik op iets groters zit.
![]()
Yo 2quote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie heeft er interesse in meisjeskleding 110/116? Bep is overal uit gegroeid![]()
Altijd benieuwd!quote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie heeft er interesse in meisjeskleding 110/116? Bep is overal uit gegroeidWe'll have love aplenty
You and Me![]()
met een witte of donkerblauwe maillot!quote:Op zondag 17 november 2013 18:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dan zou ik graag alleen de romper willen, de tuinbroek is dan wat koud in maartMag die wel bij een ander pakketje van iemand die wel een zomerbaby krijgt
Ik zit even mobiel, maar zal even PMen als ik op iets groters zit.
![]()
Ik zit ook vaak meer in de 40, dus dan gaat t meeste je was passen (alles behalve de bolero, het zwarte jasje en het roze vestje met korte mouw...die zijn echt meer 38)quote:Op zondag 17 november 2013 18:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat wil je voor een bovenkleding/jurk pakket? Broeken zijn voor mij vaak te klein in 38/40, maar shirts en truitjes gaat beter. Ik vind dat stippentuniekje(?) bijvoorbeeld leuk en die shirts met strepen. Ik zit vaak wel meer richting 40, dus als het heel klein valt is het voor mij ook een gok
Maar ik pb je wel even![]()
![]()
Ik laat het pakketje toch even gaan... Dat blommending onder het rode vestje en dat paarse giletje zijn echt uber lief... maar ik heb bv al een rood vestje en een paars vestje.. en dat zuurstoksetje is niet O's afdeling. Dus anderen mogen voor!quote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ja hoor, heb ook nog meer wat ik er dan bijprop voor je evtWe'll have love aplenty
You and Me![]()
oranje vestjequote:Op zondag 17 november 2013 19:44 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ik laat het pakketje toch even gaan... Dat blommending onder het rode vestje en dat paarse giletje zijn echt uber lief... maar ik heb bv al een rood vestje en een paars vestje.. en dat zuurstoksetje is niet O's afdeling. Dus anderen mogen voor!
maarsgoed!![]()
Oehquote:Al grote stapel vestjes maar geen oranje..
Naja.. Mocht je het niet kwijt raken dan weet je mij te vinden voor die losse dingen evtWe'll have love aplenty
You and Me![]()
Doe je de duplo eerst hierquote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Moonah het volgende:
Op zoek naar een mooi Sinterklaascadeau? Geweldige houten trein te koop.
Binnenkort ook veel Duplo.![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Sluit ook aan in de rij ;-)quote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie heeft er interesse in meisjeskleding 110/116? Bep is overal uit gegroeid05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
KD, mooie doek hoor, maar jeetje wat een prijs. Ik wil niet weten wat ie dan nieuw gekost heeft...
Maar vraag me wel af waarom ie dan zo duur is... Limited edition, bijzonder materiaal? Ben een draagdoek noob, hier alleen een ergonomische draagzak![]()
Joh,dit is nog niets in vergelijking met die nieuwe OSchaHype (rond de 300 eur) Hibbie, ging vroeger voor veel meer 160-180 en zelfs in een bepaalde tijd nog hoger omdat het idd een limited is, en hij is gewoon mooi![]()
![]()
Klopt, ik geef normaal nooit meer dan 100 uit aan een doe hoor, maar deze moest ik hebbOn! En er ook van genoten, maar op een gegeven moment heb je wel genoeg roze gezienquote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb het idee dat een flinke doekenstash idd wel eens duizenden euro's waard is![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 22:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kom maar door met die Duplo.![]()
Ik zoek dierenfiguurtjes voor mijn beestjesfan.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Nou inderdaad! Ik heb nog wat liggen bij mijn moeder op zolder geloof ik. Eens opsnorren van het weekend.quote:Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Alle bovenkleding is weg. Dus nog een mooi pakket broeken te koopquote:Op zondag 17 november 2013 13:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
![]()
Fabulandquote:
Als ik tussen de idiote hoeveelheid Lego bij mijn ouders graaf kan ik nog wel iets terugvinden denk ik, maar lang niet alles![]()
![]()
Ik heb nog een hele kist staan voor mijn meisjes
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Hibbie vandaag 125 inclusief verz. Je verkoopt m easypeasy voor meer. Maar ik MOET een bepaalde doek![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef L-E het volgende:
Vanwege onze plotselinge flesweigeraar: heeft er iemand een Calma voor een klein prijsje voor ons?![]()
Wat vind je een klein prijsje?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Gouda! Jij?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Purmerend. Dus ik kom m niet met de fiets ophalen.
Nee, noem een leuk prijsje, ik wil graag proberen of Sticker daar wel uit wil drinken.![]()
Heb je zelf wel medela flesjes? Daar moet je m opschroeven namelijk. Ik heb zelf wel alleen kleine flesjes van medela, 150ml. Dus misschien handiger om zelf een groter flesje te kopen als je die nog niet hebt. Ding zelf was 17¤ incl. klein flesje en ik heb voor 8¤ nog aan nieuwe spenen liggen. Even denken, je ontkomt niet aan pakketpost, das 6,50. Ehmmm iets van 15¤ Inclusief verzenden? Krijg je alle spenen erbij.quote:Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef L-E het volgende:
Purmerend. Dus ik kom m niet met de fiets ophalen.
Nee, noem een leuk prijsje, ik wil graag proberen of Sticker daar wel uit wil drinken.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Er is voor S een nieuw bed onderweg, dus gooi ik deze nog een keer hier in: eenpersoonsbedbank van vtwonen, exclusief lattenbodem en matras. Er zitten een paar kleine beschadigingen op en ik denk dat er een paar nieuwe schroeven in moeten. Het is een mooi en stevig bed, maar het past niet meer bij/in het nieuwe kamertje straks, dus vandaar een nieuwe bed.
Vraagprijs 50 euro, op te halen in Amsterdam.
[ Bericht 36% gewijzigd door CoolGuy op 20-06-2023 13:17:39 ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
![]()
allstars 27 6,-
Adidas high tops 27
zgan, 1x wasmachine en gloednieuw. Elin vindt ze niet mooi.trutje.
13,50
Elins favo's maar te klein, zijn gedragen maar zolen zijn perfect
10,-
of alle 3 voor 30 incl.![]()
Oeh dieadidasjes
wil ik wel als niemand voor het hele pakket gaat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik geef wel de voorkeur aan alles in 1 (ivm verzendkosten per paar)
als t niet lukt zijn ze voor jou![]()
![]()
![]()
MIMPI 110/116 is er nog nu 8,00samen 4,-
ook 4,-
mocht je t samen met schoenen overnemen, mik ik er nog ander spul bij (maillots, shirts)
en deze 2gratis (buitenspeeldingesen)
[ Bericht 12% gewijzigd door Kleurdoos op 19-11-2013 18:35:28 ]![]()
Oeh! KDtje zijn de allstars echt 27 of vallen als 27? Oon zit in 26 nu
Adidasjes en die laarsjes zijn ook <3
En staan haar voeten erg in het voetbed of moet ik ze zien als extra's?We'll have love aplenty
You and Me![]()
Adidasjes zijn 1x gedragen, de rode zijn gedragen, maar geen afwijking aan het voetbed verder, allstars zijn al vintage en zijn echt maat 27![]()
![]()
ik heb een medela calma denk ik en ik woon in Amsterdamquote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef L-E het volgende:
Vanwege onze plotselinge flesweigeraar: heeft er iemand een Calma voor een klein prijsje voor ons?**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Jammer! Maar handig in 1x
Heeft nog iemand een 104 afgeragde reservewinterjas voor een meisje dat niet zo'n meisjesachtige kleren draagt? Wij kwamen er vandaag met spelen op een nat plein achter dat dat misschien wel slim is om te hebben...Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Thanks, maar het is al geregeld!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik heb een medela calma denk ik en ik woon in Amsterdam![]()
![]()
![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
voor die verzendkosten alleen al kan je er beter 1 bij zeeman halen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef Vanyel het volgende:
Jammer! Maar handig in 1x
Heeft nog iemand een 104 afgeragde reservewinterjas voor een meisje dat niet zo'n meisjesachtige kleren draagt? Wij kwamen er vandaag met spelen op een nat plein achter dat dat misschien wel slim is om te hebben...![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En ga jij dan ook opruimen?Ik mag weer mini jongenspakjes
jammer, ik kan dus geen meisjeskleding aan je slijten![]()
![]()
wat heb je voor leuk tweelingspulquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
jammer, ik kan dus geen meisjeskleding aan je slijten
S. 2014
J. 2016![]()
hoi!@quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
jammer, ik kan dus geen meisjeskleding aan je slijten![]()
Verrek ja, goed punt. Doen we dat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
voor die verzendkosten alleen al kan je er beter 1 bij zeeman halen?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Hij groeit anders superhard ja!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ho eens even. Daar past de jouwe nog lang niet in.![]()
![]()
voor lex ook gedaan laatst, scheuren zitten al aan de binnenkant, maar t ding was in de sale 3 euro, en helemaal blauwquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Verrek ja, goed punt. Doen we dat.![]()
Ja, maar niet ZO hard. Hij haalt de mijne echt niet in hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hij groeit anders superhard ja!
(mijn grote dan, mijn mini's heeft ie waarschijnlijk al ingehaald)
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En ga jij dan ook opruimen?Ik mag weer mini jongenspakjes
Als jij nou de 15e bevalt, dan is het wel éxtra leuk!
Ik heb alle minimaatjes aan mijn schoonzus uitgeleend, maar als ze terugkomen dan komt hier zeker een deel terecht (en zij heeft een meisje, dus de echte jommensdingen zullen vermoedelijk in dezelfde staat terugkomen)! Ik zal je waarschuwen als ik eraan denk.![]()
graag, hier veel nodig in 62quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:19 schreef Kyara het volgende:
Ik zal vrijdag wat foto's maken.
Heb ook nog wat jongensspul (maat 74 en 80) gevonden.
vind ik :'D![]()
Goed, dan dibs ik indien nodig jouw aankopenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, maar niet ZO hard. Hij haalt de mijne echt niet in hoor.
(mijn grote dan, mijn mini's heeft ie waarschijnlijk al ingehaald)
(misschien vind ik wel alles leluuuuk!)
![]()
Hoi! Ik wil ook graag Lex! En ik zit ook vast startklaar voor Kyaraquote:
Ik vecht het onderling wel uit met Suikertante![]()
![]()
Komt goed uit, 62 en een deel van 68 heb ik vandaag uit de kast gegooid. Komt goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
graag, hier veel nodig in 62
vind ik :'D![]()
Precies! En de mijn toevallig welquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ho eens even. Daar past de jouwe nog lang niet in.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Wat zoek je? Ik heb hier ook nog een bak meisjeskleding maat 50 t/m 68.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat heb je voor leuk tweelingspul![]()
Heb jij ook tweelingspul danquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef danic het volgende:
[..]
Wat zoek je? Ik heb hier ook nog een bak meisjeskleding maat 50 t/m 68.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: