Ik denk niet dat het zo heftig is. Maar vandaag ging ik express zo veel mogelijk eten. Ik kwam op 900 calorieën. En ik heb super veel gesport.quote:
Gast dit is echt niet goed dat zie je toch zelf ook wel?quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo heftig is. Maar vandaag ging ik express zo veel mogelijk eten. Ik kwam op 900 calorieën. En ik heb super veel gesport.
Mijn conditie begint ook echt achteruit te gaan. En ik ben altijd moe. Iedereen maakt ook opmerkingen of ik ziek ben ofzo.
I know. Het wordt te extreem. Daarom probeerde ik dus ook meer te eten. Maar dat lukt gewoon niet.quote:Op maandag 18 november 2013 22:33 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Gast dit is echt niet goed dat zie je toch zelf ook wel?
Gewoon door blijven gaan en niet luisteren naar anderen (dat doe je in dit topic ook niet). Want je zegt het zelf:quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
I know. Het wordt te extreem. Daarom probeerde ik dus ook meer te eten. Maar dat lukt gewoon niet.
En dat is precies waar je nu meer bezig bent. Ga zo door!quote:Op zondag 17 november 2013 09:50 schreef Roadtrip het volgende:
Dan kweek je dus ook niet efficient spieren en val je tegelijkertijd ook niet efficient af.
Uiteindelijk is het sneller om eerst af te vallen en dan te bulken dan om het allebei tegelijk te proberen.
[..]
Dat inderdaad wel. Ik wil er echter normaal uitzien voordat ik daar tijd aan ga besteden. En dan gaat het snelste door hard te cutten.
[..]
Ik denk het niet zo. Als ik zo doorga heb ik in ieder geval een goed begin om spieren op te bouwen.
Doe je dit niet gewoon om aandacht van je omgeving(/FOK!) te krijgen?quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo heftig is. Maar vandaag ging ik express zo veel mogelijk eten. Ik kwam op 900 calorieën. En ik heb super veel gesport.
Mijn conditie begint ook echt achteruit te gaan. En ik ben altijd moe. Iedereen maakt ook opmerkingen of ik ziek ben ofzo.
Jointje roken of veel volle melk drinken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
I know. Het wordt te extreem. Daarom probeerde ik dus ook meer te eten. Maar dat lukt gewoon niet.
Natuurlijk doe ik het een beetje voor aandacht. Maar met het eindresultaat van niet meer dik zijn. Niet van een zombie zijn in het proces.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe je dit niet gewoon om aandacht van je omgeving(/FOK!) te krijgen?
Lol zelfs wanneer het ongezond is kan ik er prima mee leven niet meer dik te zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ondervoeding is net zo, zo niet nog, schadelijker voor het lichaam.
Lekker skinny fat zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol zelfs wanneer het ongezond is kan ik er prima mee leven niet meer dik te zijn.
Ach ja je ziet het in ieder geval niet door kleding...quote:
Dat zie ik dan wel weer. Het is alleen kloten day mijn conditie zo sterk achteruit gaat. En mijn slechte adem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker die domme kortzichtigheid![]()
En dan blijf je de rest van je leven zo weinig eten?
Dus: je komt hier je verhaal doen met een klacht, je krijgt talloze adviezen en tips, daar doe je verder helemaal niets mee, en vervolgens ga je gewoon door met klagen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer. Het is alleen kloten day mijn conditie zo sterk achteruit gaat. En mijn slechte adem.
Ik ben een aandachtshoer maar niet op Fok. In het echte leven wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus: je komt hier je verhaal doen met een klacht, je krijgt talloze adviezen en tips, daar doe je verder helemaal niets mee, en vervolgens ga je gewoon door met klagen?
Gevalletje aandachtshoer, lijkt me.
Heb jij geen vrienden om af te kraken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:16 schreef hoink581 het volgende:
Heb jij geen vrienden ofzo die dit nodeloos gejank van je kunnen aanhoren? Of heb je die inmiddels weggejaagd met dit aandachtsgehoer?
Ben oprecht benieuwd met wat voor kutsmoes je straks weer een buts met topics opent.
Met users als jij heeft niemand vrienden om af te kraken nodig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb jij geen vrienden om af te kraken?
Beetje jammer dat je niet wilt snappen dat je verslechterde conditie komt doordat je nu 'juist zo goed bezig bent'. Lijkt me verstandig dat je alle tips nog eens doorleest en daar mee aan de slag gaat... mocht je die tips niet nodig hebben? Dan hoef je er toch ook niet om te vragen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ben een aandachtshoer maar niet op Fok. In het echte leven wel.
Maar het is lastig ineens weer meer te gaan eten. Het past gewoon net.
Met alsof ik jou het advies gaf elke dag een fles wodka weg te zuipen. Dat wordt et niet beter op.
Maar ik fiets nu echt 2x zo langzaam en wordt er doodmoe van...
Is dat wat je met vrienden doet dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb jij geen vrienden om af te kraken?
Je lichaam haalt niet van 1 plek vet weg. Dus als je je buik minder wilt hebben zal je gewoon op dieet moeten en dan naarmate de tijd vordert zal ook je buik minder worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:44 schreef katindeboom het volgende:
is toch bs dat je met crunches je buik wegwerkt? kan je beter hardlopen ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |