Inderdaad tot en met 6 december kan er gestemd worden. Ik ga wel luisteren naar de top 2000. Heb er zinin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef ranja het volgende:
[..]
tot en met volgend weekend dacht ik
Ze hebben zulke toffe nummers, ik heb alle (wel 3quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. Zelfs Cheese, Asia en Nancy zijn al te hoog gegrepen denk ik
Met 3 verschillende zangeressen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben zulke toffe nummers, ik heb alle (wel 3) albums
Album 1 heeft een andere zangeres dan 2 en 3quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met 3 verschillende zangeressen?Ohnee, 2 volgens mij.
Nooit een relatie binnen een band beginnen, leert de geschiedenis ons.
Volgens mij toch allemaal Harm Bieger?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Album 3 had ook weer een andere drummer
Ohja de drummer stapte op na het laatste album. Live-optredens waren ook geen succes (bij de 1e zangeres)quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij toch allemaal Harm Bieger?
edit: zo te zien is de bezetting op albums 2 en 3 hetzelfde.
Alle MT50-presentatoren komen langs.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haha ze hebben Spits gelyncht bij R2 omdat ie te oud werd, maar nu duikt ie vandaag op bij 3FM om het beste uit de mega top 50 te presenteren.
quote:Coldplay - Viva la Vida
Coldplay- The Scientist
Pearl Jam - Alive
Muse - Uprising
Sting - Fields of Gold
Racoon - Freedom
Snow Patrol - Chasing Cars
Bruce Springsteen - The River
Bon Jovi - Living on a Prayer
Phil Collins - In the Air Tonight
Billy Joel - Goodnight Saigon
Eagle Eye Cherry - Save Tonight
Duran Duran - Ordinary World
Keane - Silenced by the Night
Boston - More than a Feeling
Franz Ferdinand - Take me Out
als oud presentator van de toenmalige Nationale Hitparade waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haha ze hebben Spits gelyncht bij R2 omdat ie te oud werd, maar nu duikt ie vandaag op bij 3FM om het beste uit de mega top 50 te presenteren.
Ja but stillquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:42 schreef ranja het volgende:
[..]
als oud presentator van de toenmalige Nationale Hitparade waarschijnlijk
Klopt. Ze kwamen nog even terug op het feit dat vóór Spits Felix Meurders de platen altijd helemaal draaide als goed alternatief voor de Top 40 (mensen gingen massaal tapen), maar Frits vond dat geen leuk radiomaken, dus lulde er weer dwars doorheen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:42 schreef ranja het volgende:
[..]
als oud presentator van de toenmalige Nationale Hitparade waarschijnlijk
Kan jij niet gewoon wegblijven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wow, geen één goede plaat, hoe krijg je het voor elkaar
Vond het leuker als Tom Blomberg inviel. Die kon zo lekker Modern Talking afzeiken als die weer eens binnenkwamenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klopt. Ze kwamen nog even terug op het feit dat vóór Spits Felix Meurders de platen altijd helemaal draaide als goed alternatief voor de Top 40 (mensen gingen massaal tapen), maar Frits vond dat geen leuk radiomaken, dus lulde er weer dwars doorheen.
Spits: "Als twitter toen bestaan zou hebben, had half Nederlands geen vingers meer over"
Bedankt voor de mededeling, djkoelkast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wow, geen één goede plaat, hoe krijg je het voor elkaar
Nee niet daarom. Je manier van posten maakt je gewoon een kneus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik jouw smaak niet deel?Nee.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:01 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling, djkoelkast.
Gezien jouw historie zal ik je niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Nee niet daarom. Je manier van posten maakt je gewoon een kneus.
3 uur per DJ ipv 2 uur dit jaar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:42 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Sander de Heer doet 15-18u. Flopsjow.
Ja jammer wel. Vond dat wel verfrissend vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 uur per DJ ipv 2 uur dit jaar?
Hij werkt me gewoon op de zenuwen met zijn verheven gedoequote:Op zaterdag 30 november 2013 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is maar muzieksmaak, mensen.
Don't let 'em screw with your head
[ afbeelding ]
Gewoon negeren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hij werkt me gewoon op de zenuwen met zijn verheven gedoe
Ga ik doen. Starting now.quote:
quote:ABBA - Dancing Queen
Backstreet Boys - I Want It That Way
Billy Joel - River Of Dreams
Boyzone - Love Me For A Reason
Bruce Springsteen - Born In The USA
REM - Losing My Religion
Doe Maar - De Bom
Elton John - Can You Feel The Love Tonight
Pet Shop Boys - It's A Sin
Phil Collins - In The Air Tonight
The Police - Roxanne
U2 - Stuck In A Moment
Wham - Wake Me Up Before You Gogo
Ilse DeLange - So Incredible
Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog
verheven nog wel. Dat is gewoon dikke dikke bullshit, ik doe niet uit de hoogte, ik vind die muziek gewoon slecht en nu snap ik ook waarom die top 2000 elk jaar zo veel troep bevat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:06 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hij werkt me gewoon op de zenuwen met zijn verheven gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |