"Dat ik je mis...", denk ik dan als bijvoorbeeld Highways Of My Life van de Isley Brothers weer níet te horen zal zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was dat gedrocht van die Maaike Ouboter net weer vergeten
Ja, datisjouwmeningquote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tssssk![]()
Stuk voor stuk geweldige nummers
Die oven moet wel aan voor je de broodjes er in stopt Mies, zo worden ze nooit warm en al helemaal niet bruinquote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit stel ik me zo voor als het doelgroep top2000-gezin
Henk en Ingrid gezinquote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit stel ik me zo voor als het doelgroep top2000-gezin
quote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie is die Maaike nou weer? Net zoiets als die Sandra van Nieuwland?
En toch komt Birdy er straks (weer?) in en deze versie nietquote:Op maandag 18 november 2013 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..en dan toch op die burgertruttenversie van Birdy stemmen
En Overdie vind ik toch minder dan ik had gehooptquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:47 schreef Olga het volgende:
Niets mis met jaren zeventig meuk in de jaren zeventig dan
oud of nieuw?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En Overdie vind ik toch minder dan ik had gehoopt
Melis Stokelaan was ik wezen kijken. Oud of nieuw, geen ideequote:
Ik zou er ook niet willen wonenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Melis Stokelaan was ik wezen kijken. Oud of nieuw, geen ideeZag er oud uit
Je zou eerst druk aan je huisje bezig zijn dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Heb het huisje afgewezen waarvoor ik ging kijken, te veel werk met die oude '70's meuk.. dus lijkt erop dat ik eind december er alsnog bij ben![]()
Anders genoeg hele fijne jaren 70 meuk in de top 2000quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Heb het huisje afgewezen waarvoor ik ging kijken, te veel werk met die oude '70's meuk.. dus lijkt erop dat ik eind december er alsnog bij ben![]()
Oranje vloertegels, donkerbruin behang afgewisseld met sisaltegels tegen de muur en een donkerbruine ribfluwelen bankquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef Ferdo het volgende:
Bloemetjesbehang, bruin-gifgroen-oranje qua inrichting. Wel weer met een bankstel dat bij het behang past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |