quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Er is maar 1 manier om zekerheid te hebben en de relatie te versterken, TS, en dat is een zwangerschapstest afdwingen via Jerry Springer...
Welnee. Zolang ze getrouwd is is het niet jouw kind.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nee echt ik zit diep in de nesten
Dat mag je zelf bedenken.quote:
tyfus, ik ben gelijk weer jerry springer aan het kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Er is maar 1 manier om zekerheid te hebben en de relatie te versterken, TS, en dat is een zwangerschapstest afdwingen via Jerry Springer...
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
dna test?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welnee. Zolang ze getrouwd is is het niet jouw kind.
Ja ga nog meer drama maken, wat denk je nou, dat ze echt zwanger is? Laat haar eerst maar eens zwangerschapstest doen waar jij bij bent.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
dna test?
als je dat weigert neemt de rechter t mee in zijn besluit toch?
Dit idd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou ff een test kopen, langsgaan en ff vragen of ze erover heen wilt pissen als je erbij bent. Just to be sure.
Dat komt pas als ze moeilijk gaat lopen doen. Bovendien, je hoeft niet te erkennen ed. Zolang ze getrouwd is kun je het kind niet eens erkennen en is er automatisch van haar man.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
dna test?
als je dat weigert neemt de rechter t mee in zijn besluit toch?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef BestIEverHad het volgende:
Kwaliteitstopic. Dit moet ik volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |