Het heeft zijn voor en nadelen. Ik had ook wel lang genoeg bij mijn ouders gewoond. Tijd om verder te gaan met het leven.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook niet erg vinden om gewoon je eigen plekje te hebben denk ik..![]()
Gewoon te latten of zo
Saaiquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt je armen toch vrij laten
Dat sowieso. Ik wil ook echt op mezelf maargoee, moet maar net even kunnen hequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Het heeft zijn voor en nadelen. Ik had ook wel lang genoeg bij mijn ouders gewoond. Tijd om verder te gaan met het leven.
Je kan ook je eigen plek maken als je samenwoont.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook niet erg vinden om gewoon je eigen plekje te hebben denk ik..![]()
Gewoon te latten of zo
Heb jij die ook dan?quote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ook je eigen plek maken als je samenwoont.
Geen ideequote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Oh, het gaat niet om het gevoel van folie op zich maar om de bondage?
Hoe doe jij dat dan als je gek wordt van d`r?quote:
Jup. Ik heb gelukkig door kunnen groeien bij het bedrijf waar ik werk. Van helpdeskmedewerker tot applicatieontwikkelaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik wil ook echt op mezelf maargoee, moet maar net even kunnen he
in bad gaanquote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan als je gek wordt van d`r?
Dat is wel slim inderdaad, maar in deze periode een huis kopen? Ik wens je veel succesquote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Ik heb gelukkig door kunnen groeien bij het bedrijf waar ik werk. Van helpdeskmedewerker tot applicatieontwikkelaar.
We zijn nu op zoek naar een koophuis. Toen ik samen ben gaan wonen met mijn (toen nog) vriendin hebben we een huurhuis genomen. Mocht het mis gaan zaten we niet met een huis opgescheept.
Vandaarquote:
Origineelquote:
goedkope huizen ahh mattiequote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
maar in deze periode een huis kopen? Ik wens je veel succes
We zijn nog maar een jaar opzoek naar een woningquote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel slim inderdaad, maar in deze periode een huis kopen? Ik wens je veel succes
Dat wel, maar niemand die ze te koop zetquote:
welquote:Op zondag 17 november 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel, maar niemand die ze te koop zet
Je hoeft niet altijd alles beter te wetenquote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
als niemand ze te koop had staan waren ze niet goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |