ik ga ook trouwen over paar jaar moet eerst studerenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
JupEn dat terwijl ik altijd had gezegd dat ik nooit zou gaan trouwen
Vrouwen; je moet ermee leren levenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat klinkt niet heul positief
Eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouwen; je moet ermee leren leven
Net als met mannen, hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouwen; je moet ermee leren leven
Mannen zijn makkelijk.quote:
Toen ik samen ben gaan wonen was het echt wel even wennen. Voorheen zag je elkaar een paar keer in de week, daarna elke dag. Voor mij was dat in het begin best wel moeilijk.quote:
Lijkt mij ook, je zit zo snel op elkaars reetquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Toen ik samen ben gaan wonen was het echt wel even wennen. Voorheen zag je elkaar een paar keer in de week, daarna elke dag. Voor mij was dat in het begin best wel moeilijk.
Ik heb niets bijzonders gedaan eigenlijkquote:
Verandering in brengen danquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets bijzonders gedaan eigenlijk
Komt wel weer. Was bezig met werk gerelateerde zakenquote:
Wikkel jezelf in folie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets bijzonders gedaan eigenlijk
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Al pas ik er al een jaar of 10 niet meer in.
quote:
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, je zit zo snel op elkaars reetveel meer op elkaar vitten, kleine irritaties
Ik zou het denk ik ook niet erg vinden om gewoon je eigen plekje te hebben denk ik..quote:
Moet je em ff te koud wassen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak wat mee op de zaterdag avond hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |