Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef opreis het volgende:
Als kovaleinen punten pakt dan komen die niet achter kimi zn naam toch? Dan gaat kimi nog wel paar plekken zakken vrees ik
Natuurlijk komen die niet op naam van Raikkonen. Ze tellen op naam van Kovalainen en het team van Lotus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef opreis het volgende:
Als kovaleinen punten pakt dan komen die niet achter kimi zn naam toch? Dan gaat kimi nog wel paar plekken zakken vrees ik
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leek me geen foutje van 2 tienden.
dacht ik alquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk komen die niet op naam van Raikkonen. Ze tellen op naam van Kovalainen en het team van Lotus.
alleen poen kan hem in de F1 houdenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Nou Maldonado, veel succes met het vinden van een stoeltje voor volgend jaar..
Die gaat gewoon naar Lotus als de Quantum-deal niet doorgaat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Nou Maldonado, veel succes met het vinden van een stoeltje voor volgend jaar..
Hij ging ook erg wijd in bocht 19, terwijl Vettel daar ruim binnen de baan bleef. Desalniettemin zou Webber zonder dat foutje de pole wellicht wel gepakt hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.
Vettel maakte ook een foutje in de eerste bocht van zijn laatste run.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij ging ook erg wijd in bocht 19, terwijl Vettel daar ruim binnen de baan bleef. Desalniettemin zou Webber zonder dat foutje de pole wellicht wel gepakt hebben.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel maakte ook een foutje in de eerste bocht van zijn laatste run.
En hoe toont dat aan dat dit aan het ene foutje lag?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.
Delta op zijn stuur?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En hoe toont dat aan dat dit aan het ene foutje lag?
Hoeveel punten moet je halen als rijder om die zak oliegeld van Pastor te compenseren?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
alleen poen kan hem in de F1 houden
veelquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoeveel punten moet je halen als rijder om die zak oliegeld van Pastor te compenseren?
Trek daar even de schade en boetes vanaf..?quote:
Dan was hij ook niet de snelste vandaag he?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Delta op zijn stuur?
Webber was de snelste vandaag, alleen hij heeft het niet alle sectoren in 1 ronde kunnen stoppen, heeft zelf de pole dus uit handen gegeven.
nah, ik denk dat Claire echt wel weet waar ze mee bezig is. Wat vandaag gezegd wordt is morgen alweer vergeten. Laat Malledonna maar lekker uitrazen en zichzelf buiten spel zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Claire Williams nu op SkyMaldonado is al een hele week met beschuldigingen en zware woorden richting Williams aan het gooien, en dat dom kind: ''neu, zo zie ik dat niet.... Dit is F1 en dat hoort erbij.''
![]()
Papa zal er blij mee zijn als het team eronder door gaat op deze manier
Hoe zeker is meneer de pastoor eigenlijk van die HSPDVGHTRA miljoenen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt zich compleet belachelijk.
Chavez was een race fan, de huidige leiders niet, en volgens mij heeft PDSVA (O.i.d.) een contract met Williams, niet met Maldonado.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Gort het volgende:
Edit: Redelijk zeker. De miljoenen komen van wijlen Chavez, en het sponsorcontract zou lopen tot 2015. Dus we hebben nog één seizoen lol met maldonado.
Toch vreemd, normaal gesproken was ie echt geen anderhalve seconde langzamer dan Bottas...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt zich compleet belachelijk.
Google Translate FTWtwitter:Gabo_Rojas_N twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 19:52:08RT @EriDelaT: “@Gabo_Rojas_N: tiendas oficiales McLaren tengan bandera d México hoja d marihuana http://t.co/2suRD5dUpk” // @memorojas15
reageer retweet
quote:Een totaal gebrek aan respect, in officiële McLaren winkels hebben ze de Mexicaanse vlag met een marihuana blad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |