Hey Jij staat nogmet een oude UI in de OP, even aanpassenquote:
Ik heb sowieso al lang niet gewisseldquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey Jij staat nogmet een oude UI in de OP, even aanpassen
Daaromquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al lang niet gewisseld
Tijdens Serious Request in Enschede. Een hoop bandjes trad toen op in een poppodiumcentrum dichtbij. Heel veel kunnen zien voor 10 euro! Met drie kwartier Kensington erbij. Piepende oren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
En wanneer heb je ze gezien? Lang geleden al?
Nog 3 weken; 11 Decemberquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Bosje! Ik zat toevallig vandaag te bedenken dat jij nu ergens zou verhuizen of zit ik er helemaal naast?
Ik heb er wel gewoon zin inquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik had de verkeerde maand in mijn hoofd. Sorry!<
Zin in? Of zie je er tegenop?
Dat klinkt echt heerlijk, Bos! Zoveel gemak en luxequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel gewoon zin in. Het zal wel een stressdag/week worden. Maar er kleven vrijwel alleen maar voordelen aan; Alles gloed nieuw. Een Jumbo als onderbuur. De Lidl zit ook op loopafstand... De Action is ook niet al te ver...
etcetera etcetera..
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijdens Serious Request in Enschede. Een hoop bandjes trad toen op in een poppodiumcentrum dichtbij. Heel veel kunnen zien voor 10 euro! Met drie kwartier Kensington erbij. Piepende oren.
Er komt ook een snackbar onderquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heerlijk, Bos! Zoveel gemak en luxe![]()
En lekker makkelijk afhalen is ook niet verkeerd
Ik meestal ook, maar als ik slechts 2 euro moet afrekenen en dat wel in mijn portemonnee heb zitten betaal ik wel gewoon cash.quote:
Heerlijk Bos! Echt....dat is net als vroeger alles nieuw aan schriften, agenda's enz. enz. voor een nieuw schooljaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel gewoon zin in. Het zal wel een stressdag/week worden. Maar er kleven vrijwel alleen maar voordelen aan; Alles gloed nieuw. Een Jumbo als onderbuur. De Lidl zit ook op loopafstand... De Action is ook niet al te ver...
etcetera etcetera..
Ik heb gisteren de hele dag pepers zitten verwerken, heb voor jou een aantal hele pepers voor zaad en peperzaad in enveloppen gedaan. (Er zitten een paar zeer hete soorten bijquote:
Ik vind Sylvia Hoeks wel leuk. Haar rol in De Bende van Osquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek Toppop, met Gerard Ekdom en Cees Geel
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele dag pepers zitten verwerken, heb voor jou een aantal hele pepers voor zaad en peperzaad in enveloppen gedaan. (Er zitten een paar zeer hete soorten bijKomen van de week naar je toe samen met zaad van springbalsemien en ander zaad wat ik heb en wat jij hopelijk leuk vind.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Ik kom meestal als spuit 11 achter een band. Zo ook met deze![]()
Wehehequote:
Yes! Temperatuur is wel oké, maar idd wel flink dicht en grijs.quote:Op zondag 17 november 2013 11:30 schreef Pagan het volgende:
Mogge Pisces. Bij jullie ook zo grijs en nevelig?
* Bos81 gaat even op Spotify kijkenquote:Op zondag 17 november 2013 13:17 schreef Pagan het volgende:
Hier staat de nieuwe Apocalyptica - Wagner Reloaded op.![]()
* Pagan is blij dat hij de speakers laatst heeft gevuld met ballast, veel strakkere bassen zo.
Wij een keer in de Oosterpoort, Groningen. Hun drummer is net een robot, snaarstrak en retesnel.quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 gaat even op Spotify kijken![]()
Ik heb Apocalyptica live gezien op Dynamo Open Air 99. Erg goed optreden![]()
Toendertijd deden ze het nog zonder drummer.quote:Op zondag 17 november 2013 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij een keer in de Oosterpoort, Groningen. Hun drummer is net een robot, snaarstrak en retesnel.![]()
Op Plixid staat meer info over het album.
EBOLA moet ze krijgen, en snel!quote:Op zondag 17 november 2013 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer lynchen ze Birdy eens bij 3FM. Takkes hee wat een bagger.
Ik zeg doen, gewoon de hele mensheid met 99,9% reduceren, daar wordt het een stuk rustiger van en de aarde kan zich een beetje herstellen.quote:Op zondag 17 november 2013 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EBOLA moet ze krijgen, en snel!
Daar wil de hele mensheid toch gewoon alleen maar van bruggen van springen?
Nou ik sta al op het randje hoor!quote:Op zondag 17 november 2013 13:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zeg doen, gewoon de hele mensheid met 99,9% reduceren, daar wordt het een stuk rustiger van en de aarde kan zich een beetje herstellen.
Ja, Pagan is de keuken al aan het verbouwen!quote:Op zondag 17 november 2013 13:56 schreef Pagan het volgende:
Moet je dit huis eens zien, even doorlinken naar Funda en alle foto's bekijken.![]()
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #111: Op naar foto's!
Niu, daar ben je nooit aan bekocht!quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mijn twaalde Vistaprint bestelling gedaan.
1.74 voor 100 flyers, 10 kaarten een sleutelhanger en een pen
Holy shitters, je stopt niet meerquote:Op maandag 18 november 2013 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Vanochtend nieuwe mail met andere gratis produkten van Vistaprint.
Dus ik heb net 50 magneten, 50 flyers, een stempel, en weer een gegraveerde pen besteld, voor 1.74 weer
Nog even en je zorgt persoonlijk voor het faillissement van Vista print.quote:Op maandag 18 november 2013 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Vanochtend nieuwe mail met andere gratis produkten van Vistaprint.
Dus ik heb net 50 magneten, 50 flyers, een stempel, en weer een gegraveerde pen besteld, voor 1.74 weer
OMG wat een smaakquote:Op zondag 17 november 2013 13:56 schreef Pagan het volgende:
Moet je dit huis eens zien, even doorlinken naar Funda en alle foto's bekijken.![]()
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #111: Op naar foto's!
Mogge!quote:
Baasquote:Op maandag 18 november 2013 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook niet hoe ze er geld uit slaan hoor, echt niet.
Maar ik bestel er echt al jaren en eigenlijk altijd via aanbiedingen
O ja, tijd om die een keer te vervangen. Want aan dat ijs moet je niet constant denken.quote:Op maandag 18 november 2013 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogge!
Door je stekpanna denk ik telkens aan Panna cotta ijs
quote:
Ja met schoonvader gaat het beter en mijn moeder is gelukkig helemaal gewend in het verpleegtehuis . Ik ga nu douchen en dan gaan we naar Duitsland een dagje shoppen en relaxenquote:Op maandag 18 november 2013 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
En zijn jullie alweer een beetje op rust gekomen?
Oh lekker, geniet ervan!quote:Op maandag 18 november 2013 10:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja met schoonvader gaat het beter en mijn moeder is gelukkig helemaal gewend in het verpleegtehuis . Ik ga nu douchen en dan gaan we naar Duitsland een dagje shoppen en relaxen
Die vond ik de eerste keer dat ik hem hoorde al meteen geweldig!quote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
De megahit van Lilly Allen. Hij wordt steeds leuker.
Ja, die mis ik ook enorm! Frank is een held. Mijn moeder mist hem ook.quote:Op maandag 18 november 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Bart sowieso echt suf. Ik mis die broer van Jenssen!
Zonde dat ze zo'n unieke radiomaker niet meer hebben geboden/konden bieden.quote:Op maandag 18 november 2013 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam even niet op zijn naam maar ja, echt, een baas. De Frankfare mis ik ook
quote:Op maandag 18 november 2013 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonde dat ze zo'n unieke radiomaker niet meer hebben geboden/konden bieden.
Netjes hoor, Bos! Ik vind het wat, 6 km hardlopen op de maandagochtendquote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen.
Lekker een stukje hard gelopen. ca 6 km binnen de 39 minuten. Gewoon netjes, zeker als je bekijkt dat ik niet meer zo lang heb gelopen na de marathonestafette. De benen zijn dus nog goed genoeg. Komende zondag een wedstrijdloopje over 6km in G-Twon
Just a little bit more!quote:
quote:
Die is echt geniaal jaquote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Bastille is een van mijn favo's op dit moment trouwens.
Things we lost in the Fire
Waterkonijnquote:Op maandag 18 november 2013 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Bastille is echt!
Net terug uit het zwembad. Dat was alweer 100 baantjes in twee dagen.
Leuk, Bosquote:
En morgen dus wel wat meer snelle attracties afgaan. Vorige week ging dat natuurlijk moeilijker met 2 kleine kinderen en toch wat redelijk volk. Morgen zal het niet heel druk zijn, vermoed ik..quote:
Hé dat is gelukkig wat goed nieuws!quote:Op maandag 18 november 2013 10:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja met schoonvader gaat het beter en mijn moeder is gelukkig helemaal gewend in het verpleegtehuis . Ik ga nu douchen en dan gaan we naar Duitsland een dagje shoppen en relaxen
Leuk Bos! Geniet er morgen van!quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En morgen dus wel wat meer snelle attracties afgaan. Vorige week ging dat natuurlijk moeilijker met 2 kleine kinderen en toch wat redelijk volk. Morgen zal het niet heel druk zijn, vermoed ik..
Is dat echt alweer 4 jaar geleden? Ja, natuurlijk, Tashi word met kerst ook alweer 4.quote:
True!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja nu is Roar wel echt het type kutnummer dat van een cover alleen maar op kan knappen he![]()
Die had ik lang niet gehoord!quote:
Ik noteer het!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee Mandela wilde ik nog graag, Zuid Afrika had ik wel al.
Check dan![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, wat leuk!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Morgen vrij, komt Q met de Boe en de MM
Whehehe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:06 schreef Pagan het volgende:
Zo had ik Australië nog nooit bekeken.
[ afbeelding ]
Veel plezier maar dat gaat vast wel lukkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Zo, thuis van Sjons Bdaybash, was leuk, zelfgemaakte frieten en goulash, damn
![]()
Morgen vrij, komt Q met de Boe en de MM
Ik draai hem bijna grijsquote:
Mother of god, you're hooked!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog maar een Vistaprintbestelling gedaan, maar ik ben al aan het minderen
Aww, wat tofquote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Werd net aangebeld. Krijg ik zomaar een roomboter amandelspijsletter omdat iemand zo blij was met zijn stukje in de krant.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Werd net aangebeld. Krijg ik zomaar een roomboter amandelspijsletter omdat iemand zo blij was met zijn stukje in de krant.
Oh ja, zeg dat wel, lekker stukje letterquote:
En daarna iets voor de Duschk! Dan zijn we compleetquote:
Oke, dan omschrijf ik het verkeerd wellicht, meer 'pop en willen scoren', meer hip en Katy Perry ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind hem echt leuk![]()
Ze is altijd mega poppy geweest hoor!
Nee dat vind ik ook, wel echt een Lillyliedjequote:Op donderdag 21 november 2013 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zitten genoeg typische Lilly-lijntjes in vind ik. Ik zie het niet als iets nieuws van haar.
Hmmmmmm, lekker!quote:
Groot gelijk!quote:Op donderdag 21 november 2013 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh ons eten is echt heerlijk, en veel, ik kook vanavond en morgen niet![]()
Die zien er heerlijk uit!quote:Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wat er nog over is trouwens, heel kantoor behalve de koosjeren en de halal hebben lopen eten de hele middag
Goed hé, ja dat boek van Isa loopt hard hé.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dus al een week dat boek van Isa Hoes aan het kopen maar nu heb ik de download binnen, want het boek is overal altijd uitverkocht
![]()
En de nieuwe Jung Chang
Sheila E vanavond??quote:Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn Bos wat had ik graag in de Effenaar geweest vanavond
Ja met Candy en nog wat hele erge funky artiesten!quote:
Ik zie het nu op de site jaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja met Candy en nog wat hele erge funky artiesten!
Oh yes, got them! Thanx !quote:
Ja dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Geen e-reader, holymoly, dan ga je pas lezen!
Kleine Blonde Dood, Allstars, Simon, Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaas Imperium. Er zijn best wel goedequote:Op vrijdag 22 november 2013 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb over het algemeen echt een spuughekel aan Nederlandse films, al die bagger die ze maken
Ik lees dr columns niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
Schrijft Isa dat boek trouwens een beetje serieus of lijkt het op al die zoete columns die ik voorbij heb zien komen?
Theo en Theaquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kleine Blonde Dood, Allstars, Simon, Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaas Imperium. Er zijn best wel goede
Als jij het wegkrijgt, dan vermoed ik dat het oke is!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees dr columns niet?
Ze schrijft het wel serieus.
Tis geen IM van Conny Palmen natuurlijk, en ook geen Tonio of zo.
Nee joh, ik skip echt al die Nederlandse shitzooi. Costa, Allstars, nee bedenkt heurquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:22 schreef oh-oh het volgende:
What the? Je hebt Simon nooit gezien?????
Ellen is tof. Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Simon is echt heel erg leuk!
Ik zag vanmorgen dat Ellen ten Damme in Maastricht in het theater staat twee dagen.
Ik ga stiekem bidden dat ik haar tegen kom met ekster
Simon is de beste Nederlandse film ever!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, ik skip echt al die Nederlandse shitzooi. Costa, Allstars, nee bedenkt heur
Maar deze ziet er oke uit!
Tenenkaasimperium steekt er met kop en schouders bovenuit nog maar daarna komt Simon idd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Simon is de beste Nederlandse film ever!
Shut it, ik heb je 2000 keer aan die korting van je fotoboek herinnerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek m wel weer even op, die heb ik ook al duizend keer op FB gezet
Sgoe!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil hem wel graag! Zal je m'n mailadres even dm'en.
Uh ja, dat was omdat ik er geen tijd voor had niet omdat ik niet wist dat ik hem had en moest maken en hoe het moestquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shut it, ik heb je 2000 keer aan die korting van je fotoboek herinnerd![]()
THANKS! Ga vanavond ff kieken.
Ik heb mijn foto nog niet gemaakt!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Er is al de hele tijd korting op de kerstkaarten piepneus!
Jawel, die korting is via die mails al de hele maand. Je moet nooit via de site bestellen, altijd via hun aanbiedingmailsquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto nog niet gemaakt!
Vorige week was die korting nog niet, toen heb ik zitten kijken. Hopelijk blijft het nog 1 a 2 dagen, eerder heb ik die foto niet klaar.
Gemaild!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb net het boek 'Badr' uit, dus een nieuw boek is welkom. En die van Isa is dan wel tof! Benieuwd.
Man, dat is niet te volgen. Als ik een halve dag niet op FB kijk dan heb ik al tig berichten en ik lees echt niet alle comments heurquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek m wel weer even op, die heb ik ook al duizend keer op FB gezet
Ja hij staat er nu. Ik heb het echt al te vaak uit moeten leggen, dus sla het maar ff op als je wilquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Man, dat is niet te volgen. Als ik een halve dag niet op FB kijk dan heb ik al tig berichten en ik lees echt niet alle comments heur
En FB husselt alles, wat jij nu schrijft is vanavond onderaan, en wat ik vorige week las staat vanavond bij thuiskomst bovenDaar mogen ze wel eens wat aan fixen
Die korting is er ook al de hele tijd maar je kan ook de 10 gratis kaarten gewoon tig keer bestellenquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal doen ze die duurdere glanskaarten pas in december met korting, althans zoiets staat me bij.
Lekker wel, bestel ik wat extra
Ik sla het op!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hij staat er nu. Ik heb het echt al te vaak uit moeten leggen, dus sla het maar ff op als je wil
Whehequote:Op vrijdag 22 november 2013 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen. Die digitale snelweg ook.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla het op!![]()
En logisch dat je er gek van wordt!
Ik ben d'r alleen maar heel blij mee!quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja ach ik dacht anders gooi je hem maar weer weg, kost evenveel he
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is tof ja. Flyers tig keer per 50 bestellen en kaarten zijn ook tof! Posters kun je ook gratis maken!
Yo dude, ik heb die mail ook niet, is dat iets wat je krijgt als je op nieuwsbrieven geabonneerd bent?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, die heb je nodig. PM me je mail adres maar ik heb er twee die werken nu
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ah kak oh-oh, ik lees net mijn mail, SCUZIE en bedankt![]()
![]()
Ben net 1 minuut thuis.
Yeah!quote:
Ja echt he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Net thuis, kolere wat een gekkenhuis in winkels, als ik niet beter wist zou ik denken dat het morgen pakjesavond is
Dat we na al die jaren (quote:
Haha, snap ik. Ik kan me verheugen op de titelgevechten en boksgala's op de zaterdagavond. Op de Duitse zenders, RTL Fight Night. Daar blijf ik ook voor op. Maar dan wel echt de toppers en zwaargewichten. Die spillepoten in een boksring vind ik niet wat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat we na al die jaren () nog nieuwe dingen over elkaar leren!
Had ik niet gegokt, Duz!
Zit K1 daar ook bij?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, snap ik. Ik kan me verheugen op de titelgevechten en boksgala's op de zaterdagavond. Op de Duitse zenders, RTL Fight Night. Daar blijf ik ook voor op. Maar dan wel echt de toppers en zwaargewichten. Die spillepoten in een boksring vind ik niet wat.
Ja, nee, kijk je dat ook bedoel ikquote:
Zeker, spektakel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, kijk je dat ook bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |