Als ik me niet vergis heb ik van jou toch wel een aantal posts gezien waar je melding maakt van psychische en/of lichamelijke klachten, en daarnaast dat je van een heel laag inkomen moet rondkomen. Sorry als ik bot overkom, maar tenzij je die 860 euro cash op de bank hebt staan - wat ik dus betwijfel - is dit wel het allerdomste wat je kan doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik neem de gok wel. Een heel hoog eigen risico en daardoor een lekker lage maandpremie.
Nee is juist slim. Hoe meer ik maandelijks overhou hoe beter, daardoor lagere maandlasten van de zorgpremie. Ik wil wel nog boodschappen kunnen doen aan het einde van de maand.quote:Op zondag 17 november 2013 14:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik van jou toch wel een aantal posts gezien waar je melding maakt van psychische en/of lichamelijke klachten, en daarnaast dat je van een heel laag inkomen moet rondkomen. Sorry als ik bot overkom, maar tenzij je die 860 euro cash op de bank hebt staan - wat ik dus betwijfel - is dit wel het allerdomste wat je kan doen.
Is goed hoor, het is jouw keuze. Maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd was als je ineens toch een ongelukje overkomt en je die hele 860 euro in één keer mag aftikken.quote:Op zondag 17 november 2013 14:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee is juist slim. Hoe meer ik maandelijks overhou hoe beter, daardoor lagere maandlasten van de zorgpremie. Ik wil wel nog boodschappen kunnen doen aan het einde van de maand.
Ik heb dit jaar ook al de goedkoopste genomen. Is prima gegaan dit jaar.
Dan heb ik lieve (schoon)familie die dat best voor willen schieten.quote:Op zondag 17 november 2013 14:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Is goed hoor, het is jouw keuze. Maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd was als je ineens toch een ongelukje overkomt en je die hele 860 euro in één keer mag aftikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |