Dat krijg je met de aanwezigheid van Kieft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:20 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hansie heeft echt zo'n cocaïne neus
Jep. Overigens ben ik ook wel bang voor middenveld van Oranje. VDV en Sneijder zijn net te oud eigenlijk. Blind bakt er niets van. Strootman heeft wel potentie. Voor de rest is er ook eng weinig echt toptalent.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Blind is ook droevig ja.. Janmaat vind ik alleen aanvallend van meerwaarde.. verdedigen kan hij niet helaas.
Blind had niks op het middenveld te zoeken maar als back deed hij het stukken beter dan Janmaat. Wat een debiele verdedigende acties hij vandaag weer uithaalde, of beter gezegd wat hij niet deedquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Blind is ook droevig ja.. Janmaat vind ik alleen aanvallend van meerwaarde.. verdedigen kan hij niet helaas.
Kieft heeft vast wel wat grammetjes meegenomen naar België.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat krijg je met de aanwezigheid van Kieft.
quote:
Zo hey, jij bent stoer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Verwarming. Heb m nog niet aan gehad
Die past helaas niet in de spelersbus. Wel er boven op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:19 schreef tralalala het volgende:
Ze hadden nog beter Adriaantje in het veld kunnen zetten, of beter gezegd neerleggen.
Het is 11 tegen 11 en de bal is rond dus er kan van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Colombia volgende week. Zeg t maar jongens..
4-0, hattrick Veldmanbaasgod.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Colombia volgende week. Zeg t maar jongens..
Het zullen maar 3 wedstrijden zijn dus dat scheelt al weer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed, ik hou 't weer voor gezien. Wat een pauperzooi verder. Hoe laat zijn de wedstrijden tijdens 't WK trouwens? Hoop dat 't op een kuttijd is zodat niet zoveel mensen ons zien afgaan.
Zonde, mooie doelpunten gemist en geweldig veldspel van Japan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
ik dacht dat de wedstrijd vanavond was![]()
Maar dan ook echt niemand.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde, mooie doelpunten gemist en geweldig veldspel van Japan.
Nee, lang niet uitverkocht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef BramKVO het volgende:
Zat daar eigenlijk wat volk in Genk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |