abonnement Unibet Coolblue
pi_135133296
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef Fukushima het volgende:
the shrine
Daar moest ik ook aan denken ja :Y

Ik vond die best sterk :Y
pi_135133333
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 20:14 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk nooit voor anderen spreken dus oordeel vooral zelf, maar dat was echt een van de slechtste films die ik ooit heb gezien.
Serieus? :? Ik vond het juist sterk dat er redelijk wat cliches werden vermeden en dat de acties en gedrag van de personages gerechtvaardigd en geloofwaardig waren binnen de context van de film..

Het uiteindelijke fenomeen bleef dan wel een mysterie... maar dat vind ik geen zwakte eigenlijk...
pi_135133354
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Faxie op 06-01-2014 12:42:10 ]
pi_135133442
Ik had daarnet Dark Skies gekeken. Vond het over het algemeen wel een sterke film. Combi tussen PA en The Fourth Kind.

Krijgt een redelijk laag cijfer, maar zal wel zijn omdat het niet bepaald origineel is vermoed ik. De uitvoering vond ik wel top. Tenminste geen clichematige hoofdrolspelers, maar gewoon geloofwaardig als echte mensen in zo'n situatie. Klein beetje anticlimax wel...
pi_135138168
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 02:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Serieus? :? Ik vond het juist sterk dat er redelijk wat cliches werden vermeden en dat de acties en gedrag van de personages gerechtvaardigd en geloofwaardig waren binnen de context van de film..

Het uiteindelijke fenomeen bleef dan wel een mysterie... maar dat vind ik geen zwakte eigenlijk...
Volgens mij werd het Pools ook niet vertaald en begreep je dus niets van die conversaties tussen de Polen onderling, net zoals dat de personages het niet kunnen begrijpen. :)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_135140534
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef Fukushima het volgende:

[..]

Volgens mij werd het Pools ook niet vertaald en begreep je dus niets van die conversaties tussen de Polen onderling, net zoals dat de personages het niet kunnen begrijpen. :)
Owja dat zou wel eens kunnen kloppen :Y
pi_135140610
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef Fukushima het volgende:

[..]

Volgens mij werd het Pools ook niet vertaald en begreep je dus niets van die conversaties tussen de Polen onderling, net zoals dat de personages het niet kunnen begrijpen. :)
Eigenlijk is het gewoon een onderschat meesterwerk, die film.
pi_135140800
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:36 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon een onderschat meesterwerk, die film.
Ik bespeur een tikkeltje sarcasme :P
pi_135141032
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef znarch het volgende:

[..]

Die vond ik erg gaaf! Dat is toch dat hij int begin niet weet dat hij een echte vampier is?
Kan best :P

Jammer dat er geen ondertiteling was, dus alles wat een stuk moeilijker te volgen.
Children of the night. What music they make.
pi_135151787
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik bespeur een tikkeltje sarcasme :P
Scherp opgemerkt.
pi_135209358
Net Smiley gezien, misschien wel slechtste film die ik ooit gezien heb, waardeloos zeg. Nog vele malen slechter dan The Human Centipede (zondag gezien) en die was al niet best. Mja die had nog een redelijk concept en een goede performance van die dokter.
pi_135399678
Nieuwe film van de makers van Underworld: I, Frankenstein. Is meer een actiefilm met bovennatuurlijke wezens dan horror.
Children of the night. What music they make.
pi_135400255
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 18:48 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Die is ook niet meer dan wel aardig. :P

[..]

Jep Koreaans. Ben nog niet zo heel lang actief films aan het kijken, maar wat ik gezien heb durf ik toch wel te zeggen dat de Koreaanse filmindustrie een van de beste ter wereld is. De films die de beste indruk op mij achterlieten in de maanden dat ik actief film kijk zijn bijna allemaal Koreaans (A Tale of Two Sisters, My Sassy Girl, Oldboy, I Saw the Devil)

Ben zelf nog verder op zoek naar wat leuke mysterieuze/supernatural/psychologische horror. Gisteren Onibaba gekeken, maar dat was niet echt iets voor mij. Film is dan ook al 50 jaar oud. Blijf denk ik wel in de Japanse hoek rondzoeken, in de hoop iets te vinden dat zo goed is als Noroi. :P

Ik begin wel met oude topics van deze reeks doorneuzen.

Heb trouwens nog wel een stel andere veelgeprezen horrorfilms klaarstaan: Martyrs en Let the Right One In (Die Zweedse dacht ik?), misschien zo eentje kijken.
My Sassy Girl is horror :?
Children of the night. What music they make.
pi_135400391
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef DownBusiness het volgende:

[..]

Koreaanse misdaadfilms als I Saw the Devil, A Bittersweet Life vond ik erg tof. De Koreaanse versie van Hansel & Gretel is ook erg apart (horror/mysterie achtig).

Zodra je een film hebt gevonden die op Noroi lijk: laat het ons weten haha :-)
Link naar die Koreaanse versie van Hans en Grietje?

quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Kerftminister het volgende:
Oja heb nog een vraag voor de kenners hier. Iemand aanraders met vage symbolieke horror? Dan bedoel ik dingen variërend van Illuminati symboliek tot gewoon andere vage symbolische dingen want dat vind ik enorm vet altijd. Kan even niet echt voorbeelden geven, maar in Noroi zit het ook een beetje, symbolieke dingen, occulte dingen. Mja iig vooral films waar de nadruk niet ligt op mensen die mishandelen of moordlustige entiteiten, maar meer om symboliek en creepy shit, vooral met spanning enzo.

Ben niet erg duidelijk, heb vroeger wel Youtube vids met zulke dingen erin gezien, channel 666 vond ik heerlijk creepy bijvoorbeeld. Het fenomeen Slender Man heeft ook wel iets, zulke dingen. :P
The Ninth Gate (1999) - IMDb vond ik erg leuk. Is wel lang geleden dat ik hem heb gezien, dus ik weet niet of ie precies past bij je vraag.
Children of the night. What music they make.
  zondag 12 januari 2014 @ 17:04:48 #190
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135400520
Aziatische horror trekt me zelden. Traag, trager, traagst. Helaas blijft er weinig meer over omdat ik daarbuiten zo ongeveer alles wel gezien heb :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135403540
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Link naar die Koreaanse versie van Hans en Grietje?
Henjel gwa Geuretel (2007) - IMDb
  zondag 12 januari 2014 @ 18:32:51 #192
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_135404040
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Kerftminister het volgende:
Oja heb nog een vraag voor de kenners hier. Iemand aanraders met vage symbolieke horror? Dan bedoel ik dingen variërend van Illuminati symboliek tot gewoon andere vage symbolische dingen want dat vind ik enorm vet altijd. Kan even niet echt voorbeelden geven, maar in Noroi zit het ook een beetje, symbolieke dingen, occulte dingen. Mja iig vooral films waar de nadruk niet ligt op mensen die mishandelen of moordlustige entiteiten, maar meer om symboliek en creepy shit, vooral met spanning enzo.

Ben niet erg duidelijk, heb vroeger wel Youtube vids met zulke dingen erin gezien, channel 666 vond ik heerlijk creepy bijvoorbeeld. Het fenomeen Slender Man heeft ook wel iets, zulke dingen. :P
Stigmata,
the Omen ( ik heb die met Liev schreiber gezien)

zijn eigenlijk de enigste 2 waar ik nou zo op kom
mee bekant vangde gin haas.
pi_135458203
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

My Sassy Girl is horror :?
Nee maar wel een geweldige Koreaanse film.
pi_135511628
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 04:25 schreef dud0r het volgende:
devil's due

_O_
pi_135515202
The Shrine ook even gezien, maar erg leuk filmpje hoor. Met name geluid en de visagie vond ik erg sterk. Sfeervol begin ook! Prima tussendoortje hoor, ook leuk dat je geen ondertiteling kreeg voor het Pools. Ik vond dat wel toevoegen aan het creepy sfeertje.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:14:00 #196
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_135572263
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Link naar die Koreaanse versie van Hans en Grietje?

[..]

The Ninth Gate (1999) - IMDb vond ik erg leuk. Is wel lang geleden dat ik hem heb gezien, dus ik weet niet of ie precies past bij je vraag.
Die heb ik pas nog gezien, net nadat ik het boek gelezen had waar het verhaal op is gebaseerd. Club Dumas, een echte aanrader!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:37:00 #197
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_135605275
Niet écht horror, maar zitten wel wat gare stukjes tussen. Wil 'm jullie toch niet onthouden:
The Holy Mountain (1973) - IMDb
pi_135638147
Gisteravond nog wat horror films de revue laten passeren die ik nog niet eerder had gezien.
The Possession, best aardig, weer zo'n film over een bezeten kind, maar toch wel vermakelijk. Dead Silence, had ik iets meer van verwacht aangezien ik wel fan ben van het latere werk van James Wan. Deze film had een beetje zo'n 80's feel, vanwege de wat dorky hoofdrolspeler, de foute piano muziek en het feit dat het over een nare pop gaat. Ach, ook een vermakelijk stukje horror uiteindelijk.
En als laatst Noroi gekeken, wat gewoon een saaie langdradige film is. Tenminste, als je zoiets verwacht in de trant van PA (waar ik wel deed) kom je ietwat bedrogen uit.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 14:03:34 #199
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135639680
Pas Taxidermia (2006) - IMDb gezien, vond 'm wel wat hebben.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:20:19 #200
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_135647380
Heeft iemand The Banshee Chapter al gezien?

http://www.rottentomatoes.com/m/the_banshee_chapter/
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')