wtf betekent dat dan?quote:
Bazen cadeau!quote:Op maandag 9 december 2013 10:49 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de Alien quadrologie gekregen va de Sint
Heb tot nu toe alleen deel 1 gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef dimmak het volgende:
Wazige shit, Insidious 2. Maar toch wel vermakelijk om te kijken.Ik ben het eind alweer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef dimmak het volgende:
Wazige shit, Insidious 2. Maar toch wel vermakelijk om te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef Orbeatle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je dronken ofzo? Dat heb je gisterenochtend ook al gemeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
Heb de Alien quadrilogy gekregen van de goede Sint
nicequote:Op dinsdag 10 december 2013 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
Heb de Alien quadrilogy gekregen van de goede Sint
Ojaquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je dronken ofzo? Dat heb je gisterenochtend ook al gemeld.
Die had ik niet eens afgekeken, wat een bagger was dat inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Drrk het volgende:
Afgelopen weekend House at the End of the Street gezien. Mwah, nee. Slappe hap. Vind ook eigenlijk dat het niet eens de kwalificatie horror mag krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.James Wan is nu mijn held als het op horror aankomt, de huiselijke horror, slaapkamers, poppenhuizen, speelgoed, kledingkasten, brr.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef DrDentz het volgende:
Insidious heeft echt zulke creepy momenten.Eens, met beide punten. Geweldige films inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.James Wan is nu mijn held als het op horror aankomt, de huiselijke horror, slaapkamers, poppenhuizen, speelgoed, kledingkasten, brr.
het beste deel komt dan nogquote:Op maandag 9 december 2013 10:49 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net de Alien quadrologie gekregen va de Sint
Heb tot nu toe alleen deel 1 gezien
Als horrorfanaat moet je deel 1 toch beter vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef kawa4 het volgende:
be
[..]
het beste deel komt dan nog
deel 2
toevallig net One Missed Call binnen gekregen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef Kerftminister het volgende:
Afgelopen dagen El Orfanato en One Missed Call (Japanse van Takashi Miike) gezien. Beiden best aardige filmpjes, El Orfanato had nog veel extra's zelf qua emotionele momenten. One Missed Call had echt een paar heerlijk creepy scenes, zoals met die glazen potten.
A Tale of Two Sisters en Noroi zijn wat mij betreft de beste die ik heb gezien. Echt fenomenaal, Audition, Kairo (Pulse), Dark Water en de Grudge series zijn ook goed. Ichi the Killer vind ik zelf wat te vaag, maar is wel vermakelijk, voor de rest heb ik nog niet heel veel gezien.quote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
toevallig net One Missed Call binnen gekregen.
Ben erg benieuwd naar die. Ben namelijk op zoek naar goede Aziatische horror films.
net ff de trailers gezien van A Tale of Two Sisters en Noro.quote:Op maandag 16 december 2013 20:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
A Tale of Two Sisters en Noroi zijn wat mij betreft de beste die ik heb gezien. Echt fenomenaal, Audition, Kairo (Pulse), Dark Water en de Grudge series zijn ook goed. Ichi the Killer vind ik zelf wat te vaag, maar is wel vermakelijk, voor de rest heb ik nog niet heel veel gezien.
Ja Suicide Club, maar dat is meer psychologische horror.
Geen probleem, vind het geweldige films en zou het andersom ook erg fijn gevonden hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:38 schreef kawa4 het volgende:
[..]
net ff de trailers gezien van A Tale of Two Sisters en Noro.
bedankt voor de tip, deze ga ik zeker een keer checken
Oh mijn God; El Orfanato is wat mij betreft 1 van de betere films, zelfs niet eens alleen in het horror-genre, maar van alle films van de afgelopen jaren. Hij is super goed geschreven, goed ge-acteerd, het blijft spannend en raakt je!! ...en man wat een cool plot!!quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef Kerftminister het volgende:
Afgelopen dagen El Orfanato en One Missed Call (Japanse van Takashi Miike) gezien. Beiden best aardige filmpjes, El Orfanato had nog veel extra's zelf qua emotionele momenten. One Missed Call had echt een paar heerlijk creepy scenes, zoals met die glazen potten.
Oja bedoel ik gewoon goed mee hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Oh mijn God; El Orfanato is wat mij betreft 1 van de betere films, zelfs niet eens alleen in het horror-genre, maar van alle films van de afgelopen jaren. Hij is super goed geschreven, goed ge-acteerd, het blijft spannend en raakt je!! ...en man wat een cool plot!!
PRACHTIG, en niet 'best aardig', haha!
Vond hem tof ja. Met die pop toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef NrSiX het volgende:
Iemand hier die "Dead silence" (2007) heeft gezien? Aanrader?
Ja! Toffe film. Lekker sfeertje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef NrSiX het volgende:
Dat is best een aardige filmquote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo eens Vacancy kijken, werd me aangeraden, trailer zag er leuk uit, verwacht geen topfilm maar wel iets leuk vermakelijks.
Niet opnieuw kijken dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat is best een aardige film.
Best een tijd geleden dat ik 'm heb gezien maar ik vond 'm toen wel spannend.
Ja was wel een vermakelijk filmpje inderdaad, leuk concept, geen horrorclichés, slimme hoofdpersoon.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat is best een aardige film.
Best een tijd geleden dat ik 'm heb gezien maar ik vond 'm toen wel spannend.
Dead Silence is leuk ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef NrSiX het volgende:
Bazenfilm, deel twee is ook geweldig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Op sommige momenten wel, ja.
Maar voor de rest vind ik hem mwoa.
Oh haha, playing coolquote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef Kerftminister het volgende:
Oja bedoel ik gewoon goed mee hoor.
ik vond deel 1 beetje tegen vallen,quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Bazenfilm, deel twee is ook geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |