quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:29 schreef Constermock het volgende:
Ik wist niet dat Evil Dead onder comedy viel
Alle films op die lijst uit de OP zijn horrorfilms, maar daarin heb je weer tig genre's. Evil dead is toch echt een comedie hoor, denk even aan eenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:33 schreef Orbeatle het volgende:
Die wel ja, maar de eerste Evil Dead is echt geen comedy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe wil jij dat noemen?! De film is echt onwijs grappig!
(wat overigens niet wil zeggen dat 'ie daardoor niet op bepaalde momenten ook erg eng kan zijn)
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:37 schreef Luna3 het volgende:
Alle films op die lijst uit de OP zijn horrorfilms, maar daarin heb je weer tig genre's. Evil dead is toch echt een comedie hoor, denk even aan eenDan heb je het over Evil Dead 2, dat is een ander verhaal. Daar zit inderdaad overduidelijk comedy in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe wil jij dat noemen?! De film is echt onwijs grappig!
(wat overigens niet wil zeggen dat 'ie daardoor niet op bepaalde momenten ook erg eng kan zijn)
In het eerste deel echt niet.
Nou, dan moeten ze bij de OP een 2tje achter evil dead plakken, ook prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dan heb je het over Evil Dead 2, dat is een ander verhaal. Daar zit inderdaad overduidelijk comedy in.
In het eerste deel echt niet.
Dan neem je 'm toch met deze voorkant....quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef DeHovenier het volgende:
Solaris is met een zoenende Clooney op de voorkant.....dat gaat me niet overhalen om die film te zien
Of bedoel je het orgineel, uit 1972?
Die heb ik ooit eens gezien en kan me er niet al te veel meer van herinneren.quote:Op zondag 1 december 2013 23:51 schreef Smeich het volgende:
Net Evidence (2012) - IMDb gezien. Afgezien van een paar goede schrikmomenten vraag ik me af waar ik nu in hemelsnaam naar heb gekeken. WTF![]()
Ik vond het ook een meesterlijke film!quote:Op zondag 1 december 2013 19:52 schreef Seam het volgende:
Prachtig geschoten film, echt om van te genieten. De rest vind ik maar matig, met name het script. Wel sterk acteerwerk trouwens.
Bizarre film inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 23:51 schreef Smeich het volgende:
Net Evidence (2012) - IMDb gezien. Afgezien van een paar goede schrikmomenten vraag ik me af waar ik nu in hemelsnaam naar heb gekeken. WTF![]()
Ah nice. |Even binnenhalen dit weekend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk hd-ripje van Insidious 2 online, morgen eens bekijken.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:52 schreef Seam het volgende:
Prachtig geschoten film, echt om van te genieten. De rest vind ik maar matig, met name het script. Wel sterk acteerwerk trouwens.
Dank beiden, nee, nog niet gezien. Zit in een verhuizing, dus m'n planning komt niet altijd overeen met de uitvoering. Maar het is de eerste in de wachtrij nu!quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vond het ook een meesterlijke film!![]()
Het is al weer een tijdje geleden dat ik Stoker zag (eind april) maar hij staat me nog goed bij.
Erg beklemmend vond ik... Je wordt vaak op het verkeerde been gezet.
Heb je de film inmiddels al gezien Luna3?
Thanks voor de tip, staat nu in de download, voordeel van de donkere dagen is dat al vanaf vijf uur horror kan gaan kijken. Evidence staat ook nog in de wachtrij, hoor daar wat wisselende verhalen over en dat belooft altijd veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk hd-ripje van Insidious 2 online, morgen eens bekijken.
Ja, dat is ook belangrijk natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[..]
Dank beiden, nee, nog niet gezien. Zit in een verhuizing, dus m'n planning komt niet altijd overeen met de uitvoering. Maar het is de eerste in de wachtrij nu!
Ik moet nog steeds seizoen één afkijken van die serie...quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah nice. |Even binnenhalen dit weekend.
Van de week eindelijk begonnen met seizoen 2 van american horror story. Alleen de eerste ep gezien tot nu toe en ik weet nog niet wat ik er van moet denken.
Ja best welquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook belangrijk natuurlijk!
[..]
Ik moet nog steeds seizoen één afkijken van die serie...
Die vond ik echt heel erg vet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Dark Skies een slechte film was, maar ik vond hem best goed
Die was echt creepy. Sindsdien droom ik elke nacht dat er een lang dun schepsel naast mn bed naar me staat te staren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Dark Skies een slechte film was, maar ik vond hem best goed
Dat ja. Kon me niet echt boeien, en stoorde me regelmatig aan bepaalde dingen...quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik vond er zeer weinig aan. Beetje saai wel. Leuke hoofdrolspeelster wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |