Is 'ie ook in niet 3D beschikbaar?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Morrigan het volgende:
Haunted 3D is een heel ander soort horrorfilm met geesten. Heeft een mooie sfeer en spannende momenten.Vooral op in het begin. Daarna kakt het een beetje in. Het verhaal zelf is wel duidelijk "good vs. evil', maar daar kan ik wel mee leven. Het enige nadeel was het 3D. Dat had voor mij niet gehoeven en het is alleen maar irritant dat je met zo'n brilletje moet kijken. Ook worden de kleuren er niet beter op.
Ik ook niet, maar het is met zo'n suf blauw-rood-brilletje. Daar heb je geen speciale media voor nodig.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Is 'ie ook in niet 3D beschikbaar?
Ik heb namelijk niet zo'n hippe 3D TV, noch een 3D mediaplayer.
Euw. Is dat wel te doen? Krijg je daar niet kei erg koppijn van?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is met zo'n suf blauw-rood-brilletje. Daar heb je geen speciale media voor nodig.
Ja! Vette trailer. En eens een keer een Britse Australische film. Verfrissend.quote:
't Is een Australische film.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja! Vette trailer. En eens een keer een Britse film. Verfrissend.
Oh dat vond ik zo'n suffe film..quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik 'Dark Water' met de nog altijd heerlijke Jennifer Connelly gezien.
Het viel niet tegen vond ik!![]()
Jennifer Connelly (helaas getrouwd):![]()
[ afbeelding ]
Oh oké...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat vond ik zo'n suffe film..
En idd, wat jammer dat ze getrouwd is, anders werd ze vást Mrs. Atmosphere![]()
Misschien heb ik gewoon te veel gezienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oh oké...![]()
Haha, ja was dat laatste maar waar!
edit; laat maarquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik 'Dark Water' met de nog altijd heerlijke Jennifer Connelly gezien.
Het viel niet tegen vond ik!![]()
Jennifer Connelly (helaas getrouwd):![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Smeich het volgende:
Ik had eergisteren Maniac (2012) opgezet. Na iets van 15-20 minuten afgezet, verschrikkelijk.Lijkt die een beetje op die versie uit 1980? Die vond ik best vermakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ROBODEMONS..................|:(
Ik vond m veel beter.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lijkt die een beetje op die versie uit 1980? Die vond ik best vermakelijk.
Die heb ik vroeger eens gezien, ik kan me er weinig tot niets van herinneren om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lijkt die een beetje op die versie uit 1980? Die vond ik best vermakelijk.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Seam het volgende:
Vanavond eens Tucker and Dale VS Evil kijken. Klinkt wel tof en krijgt goede recensies.
Aanradertje dusquote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger eens gezien, ik kan me er weinig tot niets van herinneren om eerlijk te zijn.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |