De laagste prijs op Tweakers is ¤194 voor enkel de console. Dus zonder twee controllers en een HDMI-kabel. Geen gekke prijs dan toch?quote:
De laagste prijs is 177 euro voor een NIEUWER model, en daar krijg je ook nog Fifa 14 bij.quote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De laagste prijs op Tweakers is ¤194 voor enkel de console. Dus zonder twee controllers en een HDMI-kabel. Geen gekke prijs dan toch?
Ohja, ik zie hetquote:Op zondag 17 november 2013 13:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
De laagste prijs is 177 euro voor een NIEUWER model, en daar krijg je ook nog Fifa 14 bij.
Dat compenseert die tweede controller en die hdmi kabel die je voor 3 euro bij de action kan krijgen wel.
http://tweakers.net/pricewatch/351094/microsoft-xbox-360-slim-(2013)-250gb-+-fifa-14-zwart.html
Zal er morgen een paar in dit draadje gooienquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je me wat foto's willen sturen via DM of gewoon hier? Ik heb op zich wel interesse.
Heb al een bod van ¤125 op Marktplaats, sorryquote:
Niet lekker gegaan op mp?quote:
Hoor niks meer van de geīnteresseerdequote:Op donderdag 28 november 2013 19:38 schreef sageallfields het volgende:
[..]
Niet lekker gegaan op mp?
Nope. Ook niks meer van gehoord. Rare mensen op MP.quote:
Goh, wat raar..quote:Op maandag 9 december 2013 07:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nope. Ook niks meer van gehoord. Rare mensen op MP.
Best vervelend inderdaad..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |