Gigi is wel een held van vroeger hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:16 schreef Fuszy het volgende:
Geen 30stm voor mij, maar dadelijk mental theo, gigi d'agistono, vengaboys etc.
welcome to the 90's feestje in de brabanthallenpast ook perfect in mijn straatje qua muziek
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:16 schreef Fuszy het volgende:
welcome to the 90's feestje in de brabanthallenpast ook perfect in mijn straatje qua muziek
Mijn vriendin is er ook, poten thuis!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:16 schreef Fuszy het volgende:
Niet lachen jij!quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er ook, poten thuis!
Die vakantieveiling kaartjes staan meestal wel garant voor een avondje Aids, komt ook een hoop voorvocht op af, door het lage bedrag (regio Rotterdam de harde kern van Feyenoord o.a.). Maar voor zo'n bedrag is het ook niet erg als het niet zo top is, kan alleen maar meevallen danquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet lachen jij!![]()
Is maar ¤ 2,00 via vakantieveilingen ofzo. Ik moest mee. Al vind ik 90's now op lowlands ook altijd wel geniaal. Alleen dan heb ik al super veel gezopen en in de middag goede muziek gehoord.
True (op Feyenoordsupporters na danquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die vakantieveiling kaartjes staan meestal wel garant voor een avondje Aids, komt ook een hoop voorvocht op af, door het lage bedrag (regio Rotterdam de harde kern van Feyenoord o.a.). Maar voor zo'n bedrag is het ook niet erg als het niet zo top is, kan alleen maar meevallen dan
Doe mij maar The Killers voor ¤0,00quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet lachen jij!![]()
Is maar ¤ 2,00 via vakantieveilingen ofzo. Ik moest mee. Al vind ik 90's now op lowlands ook altijd wel geniaal. Alleen dan heb ik al super veel gezopen en in de middag goede muziek gehoord.
Mental Theo zal er wel iets leuks van maken, en wellicht Gigi ook wel. Gewoon genoeg drinken en je bereikt vanzelf het punt dat het leuk wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
True (op Feyenoordsupporters na dan![]()
)
Ben ook zo thuis als het tegenvaltben nu iig weg. Vengaboys al gemist trouwens. Begon al om 7 uur
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat ik nog nooit eerder kapsalon heb gegeten.Gruwelijk lekker.
Hahahquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat ik nog nooit eerder kapsalon heb gegeten.Gruwelijk lekker.
Hij is na 8 jaar zijn kelder uitquote:
Hier hebben ze het en het is lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahIk hoor ook altijd mensen over raspatat. Dat heb ik nog nooit op, maar ik kom het ook nooit tegen ofzo.
dat is meer randstad geloof ik? Is in ieder geval heel lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahIk hoor ook altijd mensen over raspatat. Dat heb ik nog nooit op, maar ik kom het ook nooit tegen ofzo.
raspatatquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
of z'n dorpquote:
Ik studeer en woon in Amsterdamquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is meer randstad geloof ik? Is in ieder geval heel lekker
Ze hadden 28% balbezit ofzoquote:
oh wist ik nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik studeer en woon in AmsterdamMaar ik ga daar eigenlijk nooit naar de friettent..
Mensen die hier achterkomenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan hier staat hoe je 5 sterren training kan uitrekenen:
http://fm.manutd.nl/vijfsterren-training/
Formatie?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er leuke Hybride met IF Son en SIF Aguero,
gister al gezienquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ube_verwijderen.html
Voor dudeweiser.
die is wel tofquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Formatie?
Ok dan niet:
[ afbeelding ]
Hij is wel origineelquote:
Die dochter is echt een trol.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef BDIL het volgende:
Bij dat Hardcore Pawn zijn er een stel mongolen damn
Ik weet dat sommige dingen in scene worden gezet maar ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die dochter is echt een trol.
ik wil gewoon weten IF Son speelt, ik heb nu Reus daar staan maar wil graag wat anders proberenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is wel origineelMaar ik denk toch een matig team... Ik moet 4321 dit jaar nog uitproberen, maar vond ik vorig jaar een top formatie
Cazorla?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb em zo maar gemaakt
Oke ik zal nog eens een team voor je maken. Ik had nog een 442 gemaakt maar stik er maar inquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb em zo maar gemaakt
Raar dat Diame geen plek heeft bij Senegal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
Oei oei ivoorkust. Wordt nog spannend daar
Sorry maar ik was zelf ook nog aan het kijken wat ik kon maken. Die van jou was ook leuk hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oke ik zal nog eens een team voor je maken. Ik had nog een 442 gemaakt maar stik er maar in
hihi
Ik ging dat filmpje kijken en ik dacht: o het is HowToBasic dus er komen vast weer eieren in het filmpje voor. En ja hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik sla ook altijd laptops kapot en gooi overal eieren op ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |