dat is meer randstad geloof ik? Is in ieder geval heel lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahIk hoor ook altijd mensen over raspatat. Dat heb ik nog nooit op, maar ik kom het ook nooit tegen ofzo.
raspatatquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahIk hoor ook altijd mensen over raspatat. Dat heb ik nog nooit op, maar ik kom het ook nooit tegen ofzo.
of z'n dorpquote:
Ik studeer en woon in Amsterdamquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is meer randstad geloof ik? Is in ieder geval heel lekker
Ze hadden 28% balbezit ofzoquote:
oh wist ik nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik studeer en woon in AmsterdamMaar ik ga daar eigenlijk nooit naar de friettent..
Mensen die hier achterkomenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan hier staat hoe je 5 sterren training kan uitrekenen:
http://fm.manutd.nl/vijfsterren-training/
Formatie?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er leuke Hybride met IF Son en SIF Aguero,
gister al gezienquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ube_verwijderen.html
Voor dudeweiser.
die is wel tofquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Formatie?
Ok dan niet:
[ afbeelding ]
Hij is wel origineelquote:
Die dochter is echt een trol.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef BDIL het volgende:
Bij dat Hardcore Pawn zijn er een stel mongolen damn
Ik weet dat sommige dingen in scene worden gezet maar ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die dochter is echt een trol.
ik wil gewoon weten IF Son speelt, ik heb nu Reus daar staan maar wil graag wat anders proberenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is wel origineelMaar ik denk toch een matig team... Ik moet 4321 dit jaar nog uitproberen, maar vond ik vorig jaar een top formatie
Cazorla?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb em zo maar gemaakt
Oke ik zal nog eens een team voor je maken. Ik had nog een 442 gemaakt maar stik er maar inquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb em zo maar gemaakt
Raar dat Diame geen plek heeft bij Senegal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
Oei oei ivoorkust. Wordt nog spannend daar
Sorry maar ik was zelf ook nog aan het kijken wat ik kon maken. Die van jou was ook leuk hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oke ik zal nog eens een team voor je maken. Ik had nog een 442 gemaakt maar stik er maar in
hihi
Ik ging dat filmpje kijken en ik dacht: o het is HowToBasic dus er komen vast weer eieren in het filmpje voor. En ja hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik sla ook altijd laptops kapot en gooi overal eieren op ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |