mijn welgemeende excusesquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:56 schreef kensei het volgende:
Wij doen hier nooit aan offtopic en houden het topic graag schoon ja
Kan al een week niks joinen fucking irritant. Nu zie ik niet eens de crewledenquote:
Heb je wel ooit die dns settings goed gezet in je ps3?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Kan al een week niks joinen fucking irritant. Nu zie ik niet eens de crewleden
Was nooit nodig. Zal t eens proberenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb je wel ooit die dns settings goed gezet in je ps3?
Vind je het gek dat je problemen hebt hahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:16 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Was nooit nodig. Zal t eens proberen
meisjes spelen dit niet. Zijn gewoon naakte dikke kerels die doen alsofquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
spelen trouwens meisjes dit spel online naakt of met kleding aan?
Hij heeft t altijd gedaan en t lijkt me raar dat dat de blijvende oplossing is. Moet gewoon werken zonder al die onzin. Anders ging ik wel weer pc gamen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je problemen hebt haha
2 ton maar?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Godverdomme, faal ik net episch.. Vervang ik mijn Vacca per ongeluk voor een andere auto.. Weg 2 ton.
down the drain 2p, gg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga even koken, eten en dan kom ik online.
Zijn er een paar bazen die mij even willen helpen levelen straks?
Hey, uitzondering hier!quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
meisjes spelen dit niet. Zijn gewoon naakte dikke kerels die doen alsof
Ik heb wel zin in een survivalquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga even koken, eten en dan kom ik online.
Zijn er een paar bazen die mij even willen helpen levelen straks?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:56 schreef kensei het volgende:
Wij doen hier nooit aan offtopic en houden het topic graag schoon ja
Fucking niet piepen man...quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Zoiets, ik weet niet precies wat die kost, maar ik heb er wel spijt van.
Durex zijn Chatroulette vriendin uit Bucharestquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Onderwerpen die hier ter sprake zijn gekomen:
- chicks
- puberaal gedrag
- werk/stage/school
- koffie
- voetbal
- andere games dan GTA
- muziek
- tinder
- paninibroodjes
- smurfen
- pizza
- drank/kater
- sinterklaas/zwarte piet
- illegale playstations uit Roemenië
-
-
-
-
Uitgegeven en weggegeven bedoel je misschien..quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:52 schreef kensei het volgende:
Ik ben meer dan 4 miljoen kwijt win ik nu?
Ik heb 9 miljoen verdient in GTAO, en er staat maar voor hooguit 3 miljoen in mn garage de rest is allemaal weg zonder dat ik er iets voor terug hebquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Uitgegeven en weggegeven bedoel je misschien..
Ja, dat heb je zelf gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb 9 miljoen verdient in GTAO, en er staat maar voor hooguit 3 miljoen in mn garage de rest is allemaal weg zonder dat ik er iets voor terug heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |