ik start het nu op dus als je even wacht (en als ik mee mag doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil even met mij racen om mijn stats te boosten?
Dan zijn we met 3.
Wat is je naam?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil even met mij racen om mijn stats te boosten?
Dan zijn we met 3.
okquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik start het nu op dus als je even wacht (en als ik mee mag doen)
ProtectedByDurexquote:
Ik stuur welquote:
nieuwe invites coming up.quote:
mag ik een invite?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Invite verzonden, er is nog 1 plek.
Verzonden.quote:
Welkom in Brabantquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:33 schreef Grielen het volgende:
Grand tour met alleen Niels, checkpoints gemist, met de motor de rivier in, crashes tegen lantaarnpalen, alles![]()
ok dm maarquote:
wanneer je wilquote:
Nee, zitten FRquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
serieus jullie gaan weg omdat ik 1 keertje win?
nee wilde ff een breakquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
ja want daar verdien je veel geld en levels
Zijn de servers weer online dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik doe weer race invites.
Wie wil?
Ja dat had ik gister dus!quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:52 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens krijg ik ook wanneer ik dus door rockstar een time out krijg in een sessie (dus geen missie of race) een melding van bad sport vanwege het verlaten van een job...en dat dus nu de afgelopen dagen al zo'n 8 keer per dag
zeg het ff wanneer je bij de G van grand tour bentquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dat had ik gister dus!
Olep en ik, doen nu alle races van A tot Z lopen we de lijst af. Als je wil joinen ben je welkom.
Joinen, racen, naar freeroam en ik host dan de volgende.
bedankt voor je bijdrage tot ziensquote:Op zondag 17 november 2013 00:04 schreef Chillings het volgende:
GTA online is echt een fail, snap de hype niet
als ik full-time wou racen, had ik wel gran turismo gehaaldquote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage tot ziens
dan ga je toch iets anders doen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:06 schreef Chillings het volgende:
[..]
als ik full-time wou racen, had ik wel gran turismo gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |