de senseno staat idd aanquote:
toen was ik net aan het werk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker uitgeslapen jongens? Ik moest er om 10:00 alweer uit![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker uitgeslapen jongens? Ik moest er om 10:00 alweer uit![]()
Hier ook senseoquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de senseno staat idd aan
(ok is niet de aller beste koffie maar hij kan er mee door
eerst hier de toko ff poetsen, moet ook gebeuren hé.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben ook net thuis. Even uitrusten en dan om 15:00 online
fixedquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben ook net thuis. Even sinterklaas kijken en dan om 15:00 online
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:25 schreef kensei het volgende:
Senseo is gewoon lekker, al die smerige koffie hipster autisten kunnen allemaal de kolere krijgen. Met hun laffe cupjes en homofiele glimmende apparaten.
Ondanks dat ik het eens ben, ga ik lekker een peukje roken. Gaan jullie maar lekker GTA rally races op motors doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ik gooi er ook even een padje in. Enorm veel zin in koffie. Iedereen die niet met wiwa eens is, zak er maar lekker in en ga roken.
Je rookt toch welquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:35 schreef kawa4 het volgende:
senseno is ook lekker, maar bij een koffie winkel kun je wel betere koffie kopen.
moet ik nou ook gaan roken
Eigenlijk wel, dan kun je wat doen als je een checkpoint mist hahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:35 schreef kawa4 het volgende:
senseno is ook lekker, maar bij een koffie winkel kun je wel betere koffie kopen.
moet ik nou ook gaan roken
ja bedankt he,quote:
gestopt na afgelopen nacht?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja bedankt he,
ik was dat helemaal vergeten en dus ook gestopt.
nou moet ik wel weer beginnen
Gewoon opblazen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:30 schreef fotostarter het volgende:
Gasten in een tank zijn echt vervelend
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:30 schreef fotostarter het volgende:
Gasten in een tank zijn echt vervelend
Je auto's er tegenaan rijden.quote:
Ok, ga ik volgende keer proberenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Je auto's er tegenaan rijden.
Vaak genoeg = bad sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |