Ik doe wel meequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga ff echt racen, wil iemand mee doen of blijven jullie met durex farmen?
toch weer 14/15 levels omhoogquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Volgens mij is mijn headset leeg
Ja sowieso, thanks boys!quote:
Kom zo wel, was ff appartement aan het kopen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:43 schreef PicoMMP het volgende:
Jongens kom eens racen, hartstikke gezellig met mij en div en niels
Met gewoon races spelen pak je ook gewoon aardig wat geld en RP.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kom zo wel, was ff appartement aan het kopen.
Geen headset meer.
ik blijf gewoon in free roam dat gaat het beste..beetje winkels overvallen en auto's verkopenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:50 schreef PicoMMP het volgende:
mini lukt het een beetje? ik zie je offline online offline online
Dat is een vrij beperkte GTA online ervaringquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik blijf gewoon in free roam dat gaat het beste..beetje winkels overvallen en auto's verkopen
Ja I know, maar ik blijf laatste eindigen want ik heb 0 getunede auto'squote:Op zaterdag 16 november 2013 01:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met gewoon races spelen pak je ook gewoon aardig wat geld en RP.
Uitdaging jonguhquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik blijf laatste eindigen want ik heb 0 getunede auto's
Nee, net appartement gekocht dus die elegy moet nog+tunenquote:
volgens mij geeft de turbo de meeste boost aan je auto en die elegy is toch gratis dus ik zou lekker die elegy nemen en beginnen met de turbo upgrades te unlocken en kopen en dan zo langzaam die uitbouwenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, net appartement gekocht dus die elegy moet nog+tunen
Dat trekt je nogal onrealistische race-stats weer een beetje rechtquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik blijf laatste eindigen want ik heb 0 getunede auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |