Hmm dan communiceer ik wel heel raar als ik die indruk wek. Ik heb geen idee hoe ze er überhaupt uitziet, is toch wel essentieel wil ik me afgewezen voelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:14 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind het nochtans eerder overkomen alsof cowman jaloers is dat hij haar niet kan krijgen. Maar hij zal wel zijn redenen hebben.
Misschien is ze wel mijn clonequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien zijn jullie al matches op Tinder
Denk dat die redenen al prachtig zijn samengevat door een medeposter:quote:
"Oh, split personality!"quote:
Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Denk dat die redenen al prachtig zijn samengevat door een medeposter:
"Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding."
Heb je zeker gelijk in, vandaar ook dat ik wat zal afzwakken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Waarom er dan niet boven staan?
Ik ben nogal kieskeurig en lui wat dat betreft. Echt een klik heb ik er met veel niet, en de echt leuke zijn een grafeind rijden, dat heb ik er ook niet voor overquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
60 klinkt wel als veel. Dan kan je ook wel met 1 van hen afspreken lijkt me?
Nice going budquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:47 schreef JAOC het volgende:
Wat ik gisteren toch meemaakte met Tinder. Ik heel mooi een date geregeld enzo, samen wat drinken ergens vanmiddag.
Stuurt ze gisteravond laat nog:
Misschien is dit wel even zo eerlijk om te zeggen, ik weet niet of je op zoek bent naar iets serieus ofzo, maar in februari vertrek ik hoogstwaarschijnlijk voor een buitenlandse stage. Niet dat je morgen hier bent, en dat ik je dit vertel en je zou willen dat je niet gekomen was.
Ik vraag nog heel mooi of ze dus gewoon een fuckbuddy zoekt voor in de tussentijd?
"Haha, ja zoiets"
Dus ik zeg, als je toch geen relatie zoekt, kunnen we dan niet net zogoed die eerste stap overslaeen en meteen naar je huis gaan?
"Ja, dat is ook prima"
Dus vanmiddag mijn allereerste tinder 'date' gehad en meteen erg succesvol, dit smaakt naar meer
Zeker 1-woord antwoorden?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een match die echt hopeloos snel reageert op al mijn berichtjes.
Dan wacht ik rustig een halve dag met antwoorden en dan krijg ik nog dezelfde minuut iets terug.
Inderdaad. Uiterlijk zal in ieder geval niet datgene zijn waar hij naar uit is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:21 schreef cowman het volgende:
[..]
Ach beoordeelt hij jou tenminste dit keer niet op je uiterlijk. Succes meid, maak er een prachtige intellectuele parendans van!
Het is ''chemistry'' schat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:44 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Inderdaad. Uiterlijk zal in ieder geval niet datgene zijn waar hij naar uit is.
Date gehad. Ik heb het kort gehouden en zelf bepaald waar we gingen eten. Daarna koos hij waar wij gingen drinken. Het was gezellig, maar ik voelde totaal geen chemistery. Gelukkig is hij ook niet zoekende dus dat scheelt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:44 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Date gehad. Ik heb het kort gehouden en zelf bepaald waar we gingen eten. Daarna koos hij waar wij gingen drinken. Het was gezellig, maar ik voelde totaal geen chemistery. Gelukkig is hij ook niet zoekende dus dat scheelt.
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ''chemistry'' schat.
Vond je dat achteraf niet vrij apart dat hij niet zoekende was? Kan me voorstellen dat je je dan wel deels genaaid had gevoeld als dat voor jou wel het geval was geweest?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:44 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, want mijn verwachtingen zijn vrijwel nihil van een relatief onbekende.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:00 schreef cowman het volgende:
[..]
Vond je dat achteraf niet vrij apart dat hij niet zoekende was? Kan me voorstellen dat je je dan wel deels genaaid had gevoeld als dat voor jou wel het geval was geweest?
Dat is goed! Hoe doe je dat? Ik verwacht altijd veel te veel en heb geen geduldquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, want mijn verwachtingen zijn vrijwel nihil van een relatief onbekende.
De laatste twee dingen die je noemtquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dat is goed! Hoe doe je dat? Ik verwacht altijd veel te veel en heb geen geduld![]()
Ik ben te nuchter om verliefd te worden denk ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dat is goed! Hoe doe je dat? Ik verwacht altijd veel te veel en heb geen geduld![]()
Succesquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:07 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb straks een ander Tinderdate. Dat is nummer twee voor vandaag. Eens kijken of deze leuker is.
Ja. Ik heb nog tijd. Hij moet zich scheren en alles.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:22 schreef cowman het volgende:
[..]
SuccesWeet je al waar jullie gaan afspreken?
Ben jij eigenlijk ook buitenlands? Dat je ook 'temperamentvolle' mannen zoekt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef Inloggen het volgende:
Ik wil geen relatie. Ook geen aandacht per se. Ik wil even andere mensen zien, andere onderwerpen bespreken en nieuwe inzichten/inspiraties opdoen.
Ik geef ze dan ook aan dat ik alleen gezelligheid zoek.
Wie? Werd het wat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:56 schreef Inloggen het volgende:
Vanmiddag heb ik trouwens geluncht met een Fokker. Hij ging daarna door naar zijn familie waarmee hij had afgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |