Belofte maakt schuld...quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:51 schreef Shandaly het volgende:
En Femke 6 maanden!!![]()
Mijn kleine meisje is gewoon half jarig!
vanavond post ik uitgebreider, beloofd!
Gaaf he? Ik heb het ook met het kinderkapstokje in de gang... of de ienieminiekleertjes in de was...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was net de afwas aan het wegwerken, en ik kan zo gelukkig worden als ik de babylepeltjes in het bestekbakje zie liggen![]()
Een kinderbestekje! In mijn keukenla!!
Mag ik ff +1 doen hierop?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:32 schreef Phaidra het volgende:
XM ik heb je spoiler gemist, maar ik begrijp de strekking. Dikke knuffel voor jou, Duuf en Noor. Dapper dat je eraan gaat werken.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:15 schreef L-E het volgende:
Fieder je eerste Sinterklaas met kind!Ik kan inmiddels zeggen dat Sinterklaas toch wel de tofste feestdag is als je kinderen hebt. Die verwachtingsvolle snoetjes als hij aankomt, de spanning als de schoen wordt gezet, de ingewikkelde vragen ('Hoe is Sinterklaas geboren?' 'Had hij toen ook al een baard?' 'Was dat niet lastig als hij aan de borst moest bij zijn moeder?'), en Het Ultieme: pakjesavond!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:15 schreef L-E het volgende:
Fieder je eerste Sinterklaas met kind!Ik kan inmiddels zeggen dat Sinterklaas toch wel de tofste feestdag is als je kinderen hebt. Die verwachtingsvolle snoetjes als hij aankomt, de spanning als de schoen wordt gezet, de ingewikkelde vragen ('Hoe is Sinterklaas geboren?' 'Had hij toen ook al een baard?' 'Was dat niet lastig als hij aan de borst moest bij zijn moeder?'), en Het Ultieme: pakjesavond!
Ik ben Spees dan wel niet, maar ik heb wel de ervaring van bij Sofie dat rijstewafel stopte bij haar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:45 schreef danic het volgende:
[..]
En dan hieraan gerelateerd nog een vraag (Spees?): Stopt rijstewafel?
Die vragen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:15 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat je dit allang hebt geprobeerd, maar voor de zekerheid gooi ik m er nog even in: karavam cevitam laxo? Sinds we dat aan saar geven, heeft ze zelden nog zoveel last met poepen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:45 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks ook, maar dan in Hellevoetsluis. Bij ons komt hij volgende week pas en dan zijn we er niet.
Ik ga trouwens wel alleen met peuter. Rosalie heeft er niks aan en vaak is het heel lang wachten.
Ik heb Rosalie donderdag avond weer een klysma moeten geven. Bij het persen was het heel hard huilen met pijn en paniek in haar oogjeszelfd mijn moeder huilde mee. Echt zo zielig. Was ook echt een harde bal weer.
Gelukkig gistermiddag bij mijn vriend had ze ook weer gepoept en vanmorgen om 06.00 had ze een verrassing![]()
Echt alles onder.
Mouwen van dr romper waren toch veel te kort en was een stom model, dus die heb ik zo mrt de luier de kliko ingegooid. Daar ga ik geen moeite meer voor doen. Rest ligt in een sopje.
Ik hoop echt dat dit gaat veranderen.
En dan hieraan gerelateerd nog een vraag (Spees?): Stopt rijstewafel?
Ik denk dat Lauren het geen ramp vindt, maar misschien is het wel gek voor je peuter dat zusje niets krijgt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef pessie het volgende:
Je meisje danicen wat sneu van dat poepen. Mbt rijstewafel. Het zou me niet verbazen, er zitten amper vezels in namelijk.
Nog even over sinterklaas. Peuter mag zijn schoen zetten en nu realiseerde ik me dat iknniets voor Lauren heb voor de schoen. Is dat gek? Op pakjes middag krijgt ze wel cadeautjes. (We gaan het de zondag ervoor vieren, lekker. S middags)
Wij hebben wel iets kleins gekocht voor kyan. Een boekje ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef pessie het volgende:
Je meisje danicen wat sneu van dat poepen. Mbt rijstewafel. Het zou me niet verbazen, er zitten amper vezels in namelijk.
Nog even over sinterklaas. Peuter mag zijn schoen zetten en nu realiseerde ik me dat iknniets voor Lauren heb voor de schoen. Is dat gek? Op pakjes middag krijgt ze wel cadeautjes. (We gaan het de zondag ervoor vieren, lekker. S middags)
Herkenbaar gevoel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:43 schreef Kyara het volgende:
Soms sta ik dan op het punt om een all inclusive naar de zon te boeken. Voor 1 persoon.
Die doen alles op commando! Door een hoepel springen, melk maken, vuur spuwen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
En je tetten passen zich dus gewoon aan? Magie vind ik het!
Je bent Katy Perry?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Die doen alles op commando! Door een hoepel springen, melk maken, vuur spuwen.
Ssssht!quote:
Mijn tetten doen dat allemaal nog niet. Ze springen alleen nog door een hoepel maar de restquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Die doen alles op commando! Door een hoepel springen, melk maken, vuur spuwen.
Suikert! Vanavond logeert ze bij opa en omaquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:10 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly wat een scheetjes, mijn aandacht wordt stiekem getrokken door Lars die toch zo verandert en tegelijk hetzelfde blijft!
Loj, misschien een open deur, maar gebruik je al liters neusspray (baby zoutoplossing)? Want dat mag je tot in het oneindige gebruiken zoveel als je wilt. F is al bijna zijn hele leven verkouden en we gebruikten het dus bijna voor elke voeding. Vooral de laatste even goed sprayen voor de nacht. Telkens als we stoppen zit hij binnen de kortste keren vol en zonder speen wordt F niet relaxed (en met kan hij niet ademen dan). Ik heb soms ook het idee dat er misschien holtes open gaan waardoor hij lekkerder ligt.
Toevallig gaat het nu al twee dagen goed zonder, sssht...
Vermoedelijk probeer je dit allang en helpt het niet, maar voor het geval dat zeg ik het maar even!
De huisarts zei dat veel baby's bijna hun hele eerste jaar verkouden zijn.
Spirit spirit whoot whoot!!!!![]()
Komende nacht wordt ze vast dertig keer wakker
(Fokjinx)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is pas 7, 5 maand dus ik geef haar liever nog geen aanmaaklimonade.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit allang hebt geprobeerd, maar voor de zekerheid gooi ik m er nog even in: karavam cevitam laxo? Sinds we dat aan saar geven, heeft ze zelden nog zoveel last met poepen.
Geen idee. Zou dat al kunne gezien de droogte van beschuit en het gekruimel?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef Olf het volgende:
Zou volkomen beschuit iets voor haar kunnen zijn Danic?
Oh my, wat een supermooie foto's..een heel zacht sfeertje!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef bellelena het volgende:
En ik mag natuurlijk eigenlijk helemaal niet spammen, maar ik ben begonnen met mijn project (mede ook als onderdeel van therapie) supernatural dad over mijn supernatural lief met in zijn draagdoek mijn supernatural babyAl mijn favo hobbies gecombineerd
Ja, je baby dragen is to carry, en met een stukje stof noem je het dan 'babywearing', maar dat is ook een beetje modern taalgebruik misschien (?), je hoort de frase tegenwoordig in ieder geval vaker als het over draagdoeken gaat!quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:35 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Oh my, wat een supermooie foto's..een heel zacht sfeertje!![]()
maar euhm, is het niet 'to carry a baby' ipv 'to wear a baby'? 'to wear' = aantrekken, als in een trui aantrekken
Ik zit al jaren op FB, maar weet de echte namen van mensen hier nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
mm ik zit pas net op fb en zo nu en dan krijg ik een vriendschapsverzoek en denk ik euh??? even kijken wie je bent mijn geheugen werkt nog niet zo goed.
arme vriend en j. Kun je iets van ors door zijn thee doen?
Wat voor spray is dat dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, spray werkt hier wel goedff sprayen, aanleggen en dan slikt ze het zo weg
Ben net toegevoegd aan de groep voor de januari-meet, al weet ik nog niet of ik dan kan (en durf)... En J. is technically speaking geen baby meer in januari...quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:58 schreef Kyara het volgende:
MM, ik heb best veel mensen op fb. Er zijn ook groepen voor meets en bv voor secret santa.
Hier hielp leren tijgeren. Werd ie zo uitgeput van, dat ie opeens weer tot half 8 slaaptquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
06:30 is weer richting de 07:30 het begin is er.
ik "ken" alleen danic en shandalyquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:45 schreef mousemicky het volgende:
Zeg, over die meet he, komen er nog meer mensen voor de eerste keer? Ik ben een soort van sociale angsthaas als ik niemand ken, en als iedereen dan elkaar al wel kent, durf ik al helemaal niet meer...
Of moet ik m'n vragen ergens anders stellen? Is er al ergens een meet-topic dat is gemist heb?
O, en beterschap voor alle zieken. Wij J. nog steeds vrolijk, vriendlief naar bed vertrokken, want ziek zwak en misselijk...
Ja, maar ik dus helemaal niemand, en dat vind ik eng (de situatie, jullie niet he, ff voor de duidelijkheid).quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik "ken" alleen danic en shandaly
Dat denk ik wel. Komt vast goed hoor. En anders eventueel met iemand samen gaan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:45 schreef mousemicky het volgende:
Zeg, over die meet he, komen er nog meer mensen voor de eerste keer? Ik ben een soort van sociale angsthaas als ik niemand ken, en als iedereen dan elkaar al wel kent, durf ik al helemaal niet meer...
Of moet ik m'n vragen ergens anders stellen? Is er al ergens een meet-topic dat is gemist heb?
O, en beterschap voor alle zieken. Wij J. nog steeds vrolijk, vriendlief naar bed vertrokken, want ziek zwak en misselijk...
Mijn baby vertrouw ik niet zo hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef Juud-- het volgende:
Ik ken ook niemand hoor MM, maar eens moet de eerste keer zijnniet dat ik het niet eng vind hoor, maar ik denk dat ze me vast niet opvreten.
Haha, maar J. eet ook alles, ook moeders...quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:19 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Mijn baby vertrouw ik niet zo hoor
Ja met pcm...quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:14 schreef Juud-- het volgende:
Hee, ze lijkt aan de beterende hand te zijn XM? Fijn!!
In dit soort gevallen mag je blij zijn met PCM. Ik hoop dat het morgen ook goed gaat zonder met je moppiequote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Ik hoop maar dat het echt alleen de tandjes zijn en niks anders.. Maar dat is mijn onrustpiekerbrein.
Sssst, jinx het niet. Dat zei ik afgelopen woensdag ook tegen de leidster op KDV over J., en nu heeft ie al 2 dagen buikgriepquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef bellelena het volgende:
Kyara, Nin is nog maar 1 keertje een beetje ziek geweest laatst en nog nooit verkouden!
Bij M viel het ook wel mee hoor, maar die is ongeveer de hele winter verkouden geweest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef bellelena het volgende:
Kyara, Nin is nog maar 1 keertje een beetje ziek geweest laatst en nog nooit verkouden!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef Olf het volgende:
Kyara, door jouw meisjes zou ik best ooit een tweeling willen, terwijl me dat eerst echt vreselijk leek. Maar ze zitten en liggen altijd zooooo gezellig samen.
Herkenbaar ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja, maar ik dus helemaal niemand, en dat vind ik eng (de situatie, jullie niet he, ff voor de duidelijkheid).
Dat heb ik altijd als ik ergens alleen heen moet, vind ik niet leuk, probeer ik ook te vermijden, maar die meet lijkt me dan wel weer leuk, ook voor J. Ga ook niet graag alleen naar feestjes etc, spreek dan meestal met iemand af om samen te rijden, zodat ik niet alleen binnen hoef te komen... Socially awkward enzo![]()
Ooooh dat klinkt superchill. Lekker, babies die zichzelf goed kunnen vermaken, vind ik zo fijn voor mezelf en ook voor babyquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:25 schreef Suikertante het volgende:
F is het laatste blokje vaak heel rustig en lijkt dan het liefst gewoon op zijn rug in de box te liggen en aan zachte doekjes en knuffeldingen te voelen![]()
Hoewel hij deze vakantie wel ineens veel actiever lijkt te worden dus of dit nog steeds zo is als we thuiskomen weet ik niet.
Maar terug naar het onderwerp: als hij toch zichzelf ligt te knuffelen in de box dan kijken wij wel eens tv met het bord op schoot
Kikker heb ik nog nooit aangezet! Ik heb de hele dag al het dansliedje van Nijntje in mijn hoofd ("en maak ze mooi roooooond")
Het is twee-eiige tweeling dus die hebben in de baarmoeder nooit zo kunnen liggen. Maar lief is het wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef Suikertante het volgende:
k ging kijken of ik dat artikel online kon vinden maar toen vond ik dit, indrukwekkend zeg
Een tweeling onder water, de kleintjes denken dat ze nog niet geboren zijn
Edit, oke bij nader inzien geloof ik dat verhaal niet helemaal, maar het blijft bijzonder!
Klap in je handenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:25 schreef Suikertante het volgende:
Kikker heb ik nog nooit aangezet! Ik heb de hele dag al het dansliedje van Nijntje in mijn hoofd ("en maak ze mooi roooooond")
'S middags vraagt Nijntje 'zeg tante trijn'quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Klap in je handen
stamp op de grond
en bedankt![]()
Ja, best wel... Net als de halve verjaardag gister... ik was er best veel mee bezig. En uiteraard sliep madam een gat in de middag, heb 'r uiteindelijk maar gewoon wakker gemaakt omdat het anders met ons avondeten weer in de soep liep.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Fieder het volgende:
KJ kijk m nou![]()
Olf wat goed zeg!![]()
Shandaly toch wel even een momentje he?
Nijntje dansliedje? Durf ik...?
Dansen met Nijntje is I's lievelingsliedjequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Klap in je handen
stamp op de grond
en bedankt![]()
Ja ik!quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:45 schreef mousemicky het volgende:
Ook al zijn het korte momentjes Olf, het begin is erquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Olf het volgende:
Het zijn nog relatief korte momentjes hoor, het losstaan, maar ziet er inderdaad gek uit! Het los lopen diirt vast nog wat maandjes want zodra ze door heeft dat ze los staat gaat ze zittenMaar toch vind ik bij alle ontwikkelingen dat ze nogal random komen. Totaal niet bezig en hops ze doet iets.
We hebben precies dezelfde nacht gehad! Gezellig hoor, achterafquote:Op zondag 17 november 2013 09:12 schreef Kyara het volgende:
Sneu GotC. Beterschap voor T.
Hier was het drinken om 23.00 - 03.30 - 05.30 en om 07:30 uur opstaan. Die van 23.00 uur is een avondvoeding, half 6 is al bijna ochtend dus maar 1 nachtvoeding
en nu ga ik even een baby onder de eettafel vandaan plukken....
En als je op haar buikje drukt, reageert ze daar dan op? (en nu niet als een gek op haar buik gaan duwen natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2013 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het niet.. ben zo vreselijk bang dat er iets heel erg mis is. Iets in haar buikje.
Had M ook en volgens mij is dat wel redelijk aan het bijtrekken. Duurde wel even hoor...quote:Op zondag 17 november 2013 09:18 schreef Olf het volgende:
Nog een kort vraagje, is het normaal dat de middelste boventanden ver uit elkaar zitten en trekt dat bij als er meer tanden komen of kan ik vast gaan sparen voor de orthodontist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Kyara op 17-11-2013 09:44:53 ]
Plaatje bij het praatje (ik haal ze straks weer weg)quote:Op zondag 17 november 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
Vandaag is het World Prematurity Day Dat jullie het even weten!
[ Bericht 26% gewijzigd door Kyara op 17-11-2013 10:37:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nou dat hoeft niet altijd. Bij Rosalie is haar eerste boventandje nu door maar heeft er bij vlagen echt wel last van.quote:Op zondag 17 november 2013 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, je voelt ze en hoort tikken iddMaar dan zou de last ervan toch ook weg moeten zijn?
quote:Op zondag 17 november 2013 09:18 schreef Olf het volgende:
[..]
Nog een kort vraagje, is het normaal dat de middelste boventanden ver uit elkaar zitten en trekt dat bij als er meer tanden komen of kan ik vast gaan sparen voor de orthodontist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoel je zoiets?
Voor iedereen die het betreft: een 'fijne' prematurendag en geniet nog een beetje extra van jullie inmiddels sterke grote baby's!
Kyara, jouw kindjes hadden idd een mooi gewicht! Tante flappie en ik zijn van (exact?) dezelfde termijn en wij wogen ongeveer 1200 en 1300 gram. Maar ook al hadden J en D een mooi gewicht, er zijn natuurlijk een boel andere dingen die het pittig maken. En nu niets meer van te zien![]()
Hihi, ik vroeg het me ook af, de tandjes van Nin zijn al ongeveer 2 weken door denk ik, maar nog niet gelukt om ze op de foto te krijgen. Terwijl je die echt al goed kunt zien! Zijn al hele tanden!quote:Op zondag 17 november 2013 12:55 schreef Gulara het volgende:
Hoe heb je die foto überhaupt voor elkaar gekregen XM?![]()
Mijnes doet z'n mond niet zo braaf open. Het lijkt inderdaad alsof ze door zijn. Je kunt er volgens mij ook met een theelepeltje op tikken. Als je geluid hoort, is het een![]()
En 430ml nog voor 13u is al best veel toch?![]()
![]()
Minibaby's gemist.
Gek is dat he. Dat had ik ook met mijn nicht. Die liep ongeveer tegelijk met mij, en ineens het telefoontje dat er weeën waren met 25 of 26w. Zo gek, dan ben je daar zelf totaaaal niet mee bezig en iemand met jouw termijn krijgt dat voor haar kiezen. Nu is hij idd 4 maanden ouder en het gaat ook met hem erg goedquote:Op zondag 17 november 2013 14:04 schreef Shandaly het volgende:
Die minimensjes...
Vooral het verhaal van Keshet heeft me toendertijd diep geraakt, aangezien ik toen zwanger was van Lars, en ongeveer gelijk met Keshet uitgerekend was... Het idee toen dat dat wat ik in mijn buik had, bij haar al buiten de buik moest zien te overleven... En nu is E. gewoon 3 maanden ouder dan Lars
Ik zou er wat te drinken instoppenquote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik gooi er nog even een, voor mij, gewetensvraag in: als je kind net Heul Veul heeft gegeten en alles is op, maar ze blijft met haar mond open zitten, stoppen jullie er dan meer in of moet ze wachten tot het volgende eetmoment?
Jij moet er gewoon hourly's ingooien i.p.v. daily's en dan loopt het als een trein!quote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Olf het volgende:
Ze vond het heel leuk omdat er ook allemaal muziekbands voorbij kwamen, maar het hele concept Sint was natuurlijk niet echt overgekomen
Spees! Boeeee wat moet dit topic zonder jou?en knappe Silvijn met z'n mooie ochtendcoupe haha!
Ja jou ga ik m'n hele fokcarriere niet ontlopen qua topicsquote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Kyara het volgende:
AM, ik heb je toegevoegd. Ik zag dat jij ook nog maar 11 dagen een baby hebt
Nou Olf, wij zijn er ook nog hoor!
Maar ik heb makkelijk praten
Nee dan denk jij, oke, ook nog een kleintje erbij en zo waren daar: de Triplets.quote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
Jawel, in 2016 wel
en dan zit ik zielig en alleen in het rammelaartopic
Zou dat nou veel opleveren?quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wohhh. Over 4 jaar zien we op TLC: The Kyara Stories. Fifteen Kids and Counting.
Ligt eraan wat je met 'veel' bedoelt denk ik! Geld niet, gok ikquote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zou dat nou veel opleveren?
* Kyara gaat het overwegen
Ik denk in geld.... weet je hoeveel 3 kinderen eten joh!quote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met 'veel' bedoelt denk ik! Geld niet, gok ik. Grijze haren wel!
quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk in geld.... weet je hoeveel 3 kinderen eten joh!
nou ja, je weet waarschijnlijk wel hoeveel ze gemiddeld eten
Mag ik jouw Silvijn lenen, het lijkt me zo'n leuk jochie, en dan kan J. van alles van hem afkijken en lerenquote:Op zondag 17 november 2013 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien hoort het bij de dreumesperiode, maar Silvijn wil de afgelopen week ineens zoveel meer lichamelijk contact! Niet dat hij het eerst pertinent niet wilde, maar hij had gewoon andere prioriteiten. Nu komt hij echt naar ons toe met zijn armpjes uitgestoken voor een omhelzing, hij houdt zijn wang tegen mijn wang, hij kriebelt met zijn nageltjes over onze armen en hij wil onze gezichten aaien. En, van een andere orde, hij wil steeds zijn fles in mijn mond duwen en zijn fiepje. En dan moet het ook echt op de goede manier, op zijn kop ofzo accepteert ie niet. En als ik dat dan doe; lachen! Ik vind het zo leuk![]()
/de speesmonologen
Ja, een poosje wilde ze helemaal niet bij andere op schoot, dus m'n ouders 'misten' d'r al best wel. Mijn moeder was echt helemaal blij dat ze zo bij d'r kwam knuffelenquote:Op zondag 17 november 2013 22:04 schreef L0t.. het volgende:
Ohh lief Belle! Daar zal je moeder vast ook heel blij mee zijn geweest
+1quote:Op zondag 17 november 2013 22:10 schreef L0t.. het volgende:
J. houdt trouwens ook erg van aan mijn gezicht zitten, maar dan met haar vingers in mijn neus of met haar hele hand in mijn mond en lekker mijn lip uitrekken
Herkenbaar. Maar gelukkig hebben ze allebei een tweelingzus die dat nog wel geinig vindtquote:Op zondag 17 november 2013 22:10 schreef L0t.. het volgende:
J. houdt trouwens ook erg van aan mijn gezicht zitten, maar dan met haar vingers in mijn neus of met haar hele hand in mijn mond en lekker mijn lip uitrekken
Nope, niks vreemds aan de hand voor zover ik kan bedenken. Het is gewoon een raar kindquote:Op maandag 18 november 2013 07:53 schreef Suikertante het volgende:
Spirit zijn er grote veranderingen gaande? Andere oppas of opvang, dat soort dingen? In "mensenkinderen" werd uitgelegd dat ze dan soms in een soort veilige modus schieten, een stapje terug doen.
Maar volgens mij zwieberen alle kinderen sowieso wel eens heen en weer. F is alweer een poos veel vroeger wakker dan daarvoor.
Wel lekker van je nacht trouwens! Zelf weer in slaap vallen is echt een van de beste baby-uitvindingen
Het blijft toch iets magisch hebben, soms misschien nog meer voor de volwassenen dan voor de kinderen!quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
In het dreumestopic staan de foto's van M
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook op het speelkleed idd. En kan iemand m'n kind ff uitleggen hoe ze weer van buik naar rug kan rollen?
Ik kan me dat in jouw geval goed voorstellen. Met 3 jonge kinderen is het nog een stuk lastiger de deur uitgaan dan dat ik heb met 1 baby en 1 peuter (en daarvan staat al regelmatig het zweet op MN voorhoofd als ik eindelijk de deur dicht trek).quote:Op maandag 18 november 2013 11:16 schreef Kyara het volgende:
Het is ook maar net hoe je het ingericht hebt. Ik post veel tussendoor want de laptop staat in de kamer en altijd aan.
En ik ben natuurlijk nu ook fulltime thuis dus voor mij geeft internet op sommige dagen het enige contact met volwassenen dat klinkt wel heel treurig zo
Beterschapquote:Op maandag 18 november 2013 11:23 schreef Omentielvo het volgende:
Ik lees vaak 's avonds bij en als ik vrij ben lees ik regelmatig bij. Maar nu ze kruipt wordt dat iets moeilijker merk ik.
Nu ben ik ziek thuis en mijn zus heeft Riley naar de opvang gedaan. Dus heb ik de hele ochtend geslapen.
Ik heb hier anders een keurige excel file hoorquote:Op maandag 18 november 2013 11:27 schreef Suikertante het volgende:
Joh, we zitten echt niet bij te houden wie waarop reageert!
Omen, voel je je iets beter?
Mwehehe, dat heeft hier ook echt best lang geduurd (naja, relatief, want ze is natuurlijk 6 maanden). Echt tot brullen aan toe als je niet snel genoeg aan kwam hobbelenquote:Op maandag 18 november 2013 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En suiker, ze luistert niet naar je instructies. Huilen en wachten tot mamma of pappa je weer omdraait is hier nog steeds de manier. Om dan vervolgens binnen 5 minuten weer om te draaien
.
Niet?!quote:Op maandag 18 november 2013 11:27 schreef Suikertante het volgende:
Joh, we zitten echt niet bij te houden wie waarop reageert!
Check, deed J. ook. Komt goed, nu rolt ie al een tijdje, en tijgert ie ook. Te lui voor kruipen denk ik....quote:Op maandag 18 november 2013 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor is 28/11 6 maand, maar ik zie haar nog niet snel van buik naar rug draaien. Het idee dat het überhaupt kán, is er nog niet eens. Kruipen wil ze ook wel, althans ze maakt bewegingen die ertoe zouden moeten leiden. Benen optrekken / hoog opdrukken. Maar dat je die twee moet combineren. Het is of het een of het ander. Nouja komt vanzelf vast!
Shit, had ik toch trouwer moeten zijn... Staan er reprimandes op te lang niets van je laten horen, of systematisch niet reageren op bepaalde forummers?quote:Op maandag 18 november 2013 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb hier anders een keurige excel file hoor![]()
Er staat al een kruisje achter Klums naam
Uiteraard. Ik stuur op een bepaald moment mijn baby en hondje op je afquote:Op maandag 18 november 2013 12:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Shit, had ik toch trouwer moeten zijn... Staan er reprimandes op te lang niets van je laten horen, of systematisch niet reageren op bepaalde forummers?
Bij te lang niets van je laten horen wordt je op alle mogelijke manieren gestalkt om ons er van te verzekeren dat alles nog wel goed is. We beginnen met DM, dan PM, dan facebook en daarna schakelen we over naar telefonisch geweld. Als laatste redmiddel sturen we Omen haar baby en sint bernard op je af.quote:Op maandag 18 november 2013 12:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Shit, had ik toch trouwer moeten zijn... Staan er reprimandes op te lang niets van je laten horen, of systematisch niet reageren op bepaalde forummers?
quote:Op maandag 18 november 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij te lang niets van je laten horen wordt je op alle mogelijke manieren gestalkt om ons er van te verzekeren dat alles nog wel goed is. We beginnen met DM, dan PM, dan facebook en daarna schakelen we over naar telefonisch geweld. Als laatste redmiddel sturen we Omen haar baby en sint bernard op je af.
Als je niet genoeg reageert krijg je meer kruisjes, en ze worden groter, en vet gedrukt en rood gemaakt. Dat is erg indrukwekkend. De excel lijst komt natuurlijk in de OP.
Ik houd wel minstens een handje vast hoor, anders lazert hij om in de bochtquote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
SUIKER!! HIJ ZIT IN EEN WINKELWAGEN!!
Ik MOET nu met Isa naar de supermarkt, gewoon omdat zij dat ook kan en dat had ik nog niet eens bedacht!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat! Ziet eruit als een geslaagde tijd!quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Suikertante het volgende:
Vakantiefotospam!
Je ziet echt niks van de omgevingMaar als hij met omgeving op de foto staat dan staat een van ons er ook altijd superherkenbaar op! Dus ik heb het maar bij F en zijn verschillende vervoersmiddelen gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |