Belofte maakt schuld...quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:51 schreef Shandaly het volgende:
En Femke 6 maanden!!![]()
Mijn kleine meisje is gewoon half jarig!
vanavond post ik uitgebreider, beloofd!
Gaaf he? Ik heb het ook met het kinderkapstokje in de gang... of de ienieminiekleertjes in de was...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was net de afwas aan het wegwerken, en ik kan zo gelukkig worden als ik de babylepeltjes in het bestekbakje zie liggen![]()
Een kinderbestekje! In mijn keukenla!!
Mag ik ff +1 doen hierop?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:32 schreef Phaidra het volgende:
XM ik heb je spoiler gemist, maar ik begrijp de strekking. Dikke knuffel voor jou, Duuf en Noor. Dapper dat je eraan gaat werken.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:15 schreef L-E het volgende:
Fieder je eerste Sinterklaas met kind!Ik kan inmiddels zeggen dat Sinterklaas toch wel de tofste feestdag is als je kinderen hebt. Die verwachtingsvolle snoetjes als hij aankomt, de spanning als de schoen wordt gezet, de ingewikkelde vragen ('Hoe is Sinterklaas geboren?' 'Had hij toen ook al een baard?' 'Was dat niet lastig als hij aan de borst moest bij zijn moeder?'), en Het Ultieme: pakjesavond!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:15 schreef L-E het volgende:
Fieder je eerste Sinterklaas met kind!Ik kan inmiddels zeggen dat Sinterklaas toch wel de tofste feestdag is als je kinderen hebt. Die verwachtingsvolle snoetjes als hij aankomt, de spanning als de schoen wordt gezet, de ingewikkelde vragen ('Hoe is Sinterklaas geboren?' 'Had hij toen ook al een baard?' 'Was dat niet lastig als hij aan de borst moest bij zijn moeder?'), en Het Ultieme: pakjesavond!
Ik ben Spees dan wel niet, maar ik heb wel de ervaring van bij Sofie dat rijstewafel stopte bij haar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:45 schreef danic het volgende:
[..]
En dan hieraan gerelateerd nog een vraag (Spees?): Stopt rijstewafel?
Die vragen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:15 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat je dit allang hebt geprobeerd, maar voor de zekerheid gooi ik m er nog even in: karavam cevitam laxo? Sinds we dat aan saar geven, heeft ze zelden nog zoveel last met poepen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:45 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks ook, maar dan in Hellevoetsluis. Bij ons komt hij volgende week pas en dan zijn we er niet.
Ik ga trouwens wel alleen met peuter. Rosalie heeft er niks aan en vaak is het heel lang wachten.
Ik heb Rosalie donderdag avond weer een klysma moeten geven. Bij het persen was het heel hard huilen met pijn en paniek in haar oogjeszelfd mijn moeder huilde mee. Echt zo zielig. Was ook echt een harde bal weer.
Gelukkig gistermiddag bij mijn vriend had ze ook weer gepoept en vanmorgen om 06.00 had ze een verrassing![]()
Echt alles onder.
Mouwen van dr romper waren toch veel te kort en was een stom model, dus die heb ik zo mrt de luier de kliko ingegooid. Daar ga ik geen moeite meer voor doen. Rest ligt in een sopje.
Ik hoop echt dat dit gaat veranderen.
En dan hieraan gerelateerd nog een vraag (Spees?): Stopt rijstewafel?
Ik denk dat Lauren het geen ramp vindt, maar misschien is het wel gek voor je peuter dat zusje niets krijgt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef pessie het volgende:
Je meisje danicen wat sneu van dat poepen. Mbt rijstewafel. Het zou me niet verbazen, er zitten amper vezels in namelijk.
Nog even over sinterklaas. Peuter mag zijn schoen zetten en nu realiseerde ik me dat iknniets voor Lauren heb voor de schoen. Is dat gek? Op pakjes middag krijgt ze wel cadeautjes. (We gaan het de zondag ervoor vieren, lekker. S middags)
Wij hebben wel iets kleins gekocht voor kyan. Een boekje ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef pessie het volgende:
Je meisje danicen wat sneu van dat poepen. Mbt rijstewafel. Het zou me niet verbazen, er zitten amper vezels in namelijk.
Nog even over sinterklaas. Peuter mag zijn schoen zetten en nu realiseerde ik me dat iknniets voor Lauren heb voor de schoen. Is dat gek? Op pakjes middag krijgt ze wel cadeautjes. (We gaan het de zondag ervoor vieren, lekker. S middags)
Herkenbaar gevoel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:43 schreef Kyara het volgende:
Soms sta ik dan op het punt om een all inclusive naar de zon te boeken. Voor 1 persoon.
Die doen alles op commando! Door een hoepel springen, melk maken, vuur spuwen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
En je tetten passen zich dus gewoon aan? Magie vind ik het!
Je bent Katy Perry?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Die doen alles op commando! Door een hoepel springen, melk maken, vuur spuwen.
Ssssht!quote:
Mijn tetten doen dat allemaal nog niet. Ze springen alleen nog door een hoepel maar de restquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Die doen alles op commando! Door een hoepel springen, melk maken, vuur spuwen.
Suikert! Vanavond logeert ze bij opa en omaquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:10 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly wat een scheetjes, mijn aandacht wordt stiekem getrokken door Lars die toch zo verandert en tegelijk hetzelfde blijft!
Loj, misschien een open deur, maar gebruik je al liters neusspray (baby zoutoplossing)? Want dat mag je tot in het oneindige gebruiken zoveel als je wilt. F is al bijna zijn hele leven verkouden en we gebruikten het dus bijna voor elke voeding. Vooral de laatste even goed sprayen voor de nacht. Telkens als we stoppen zit hij binnen de kortste keren vol en zonder speen wordt F niet relaxed (en met kan hij niet ademen dan). Ik heb soms ook het idee dat er misschien holtes open gaan waardoor hij lekkerder ligt.
Toevallig gaat het nu al twee dagen goed zonder, sssht...
Vermoedelijk probeer je dit allang en helpt het niet, maar voor het geval dat zeg ik het maar even!
De huisarts zei dat veel baby's bijna hun hele eerste jaar verkouden zijn.
Spirit spirit whoot whoot!!!!![]()
Komende nacht wordt ze vast dertig keer wakker
(Fokjinx)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is pas 7, 5 maand dus ik geef haar liever nog geen aanmaaklimonade.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit allang hebt geprobeerd, maar voor de zekerheid gooi ik m er nog even in: karavam cevitam laxo? Sinds we dat aan saar geven, heeft ze zelden nog zoveel last met poepen.
Geen idee. Zou dat al kunne gezien de droogte van beschuit en het gekruimel?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef Olf het volgende:
Zou volkomen beschuit iets voor haar kunnen zijn Danic?
Oh my, wat een supermooie foto's..een heel zacht sfeertje!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef bellelena het volgende:
En ik mag natuurlijk eigenlijk helemaal niet spammen, maar ik ben begonnen met mijn project (mede ook als onderdeel van therapie) supernatural dad over mijn supernatural lief met in zijn draagdoek mijn supernatural babyAl mijn favo hobbies gecombineerd
Ja, je baby dragen is to carry, en met een stukje stof noem je het dan 'babywearing', maar dat is ook een beetje modern taalgebruik misschien (?), je hoort de frase tegenwoordig in ieder geval vaker als het over draagdoeken gaat!quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:35 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Oh my, wat een supermooie foto's..een heel zacht sfeertje!![]()
maar euhm, is het niet 'to carry a baby' ipv 'to wear a baby'? 'to wear' = aantrekken, als in een trui aantrekken
Ik zit al jaren op FB, maar weet de echte namen van mensen hier nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
mm ik zit pas net op fb en zo nu en dan krijg ik een vriendschapsverzoek en denk ik euh??? even kijken wie je bent mijn geheugen werkt nog niet zo goed.
arme vriend en j. Kun je iets van ors door zijn thee doen?
Wat voor spray is dat dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, spray werkt hier wel goedff sprayen, aanleggen en dan slikt ze het zo weg
Ben net toegevoegd aan de groep voor de januari-meet, al weet ik nog niet of ik dan kan (en durf)... En J. is technically speaking geen baby meer in januari...quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:58 schreef Kyara het volgende:
MM, ik heb best veel mensen op fb. Er zijn ook groepen voor meets en bv voor secret santa.
Hier hielp leren tijgeren. Werd ie zo uitgeput van, dat ie opeens weer tot half 8 slaaptquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
06:30 is weer richting de 07:30 het begin is er.
ik "ken" alleen danic en shandalyquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:45 schreef mousemicky het volgende:
Zeg, over die meet he, komen er nog meer mensen voor de eerste keer? Ik ben een soort van sociale angsthaas als ik niemand ken, en als iedereen dan elkaar al wel kent, durf ik al helemaal niet meer...
Of moet ik m'n vragen ergens anders stellen? Is er al ergens een meet-topic dat is gemist heb?
O, en beterschap voor alle zieken. Wij J. nog steeds vrolijk, vriendlief naar bed vertrokken, want ziek zwak en misselijk...
Ja, maar ik dus helemaal niemand, en dat vind ik eng (de situatie, jullie niet he, ff voor de duidelijkheid).quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik "ken" alleen danic en shandaly
Dat denk ik wel. Komt vast goed hoor. En anders eventueel met iemand samen gaan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:45 schreef mousemicky het volgende:
Zeg, over die meet he, komen er nog meer mensen voor de eerste keer? Ik ben een soort van sociale angsthaas als ik niemand ken, en als iedereen dan elkaar al wel kent, durf ik al helemaal niet meer...
Of moet ik m'n vragen ergens anders stellen? Is er al ergens een meet-topic dat is gemist heb?
O, en beterschap voor alle zieken. Wij J. nog steeds vrolijk, vriendlief naar bed vertrokken, want ziek zwak en misselijk...
Mijn baby vertrouw ik niet zo hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef Juud-- het volgende:
Ik ken ook niemand hoor MM, maar eens moet de eerste keer zijnniet dat ik het niet eng vind hoor, maar ik denk dat ze me vast niet opvreten.
Haha, maar J. eet ook alles, ook moeders...quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:19 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Mijn baby vertrouw ik niet zo hoor
Ja met pcm...quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:14 schreef Juud-- het volgende:
Hee, ze lijkt aan de beterende hand te zijn XM? Fijn!!
In dit soort gevallen mag je blij zijn met PCM. Ik hoop dat het morgen ook goed gaat zonder met je moppiequote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Ik hoop maar dat het echt alleen de tandjes zijn en niks anders.. Maar dat is mijn onrustpiekerbrein.
Sssst, jinx het niet. Dat zei ik afgelopen woensdag ook tegen de leidster op KDV over J., en nu heeft ie al 2 dagen buikgriepquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef bellelena het volgende:
Kyara, Nin is nog maar 1 keertje een beetje ziek geweest laatst en nog nooit verkouden!
Bij M viel het ook wel mee hoor, maar die is ongeveer de hele winter verkouden geweest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef bellelena het volgende:
Kyara, Nin is nog maar 1 keertje een beetje ziek geweest laatst en nog nooit verkouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |