quote:
Belofte maakt schuld...
Mijn meisje vandaag een half jaar... ik ben er de hele dag al een beetje door van slag, doet me meer dan ik dacht... Dat wordt nog wat als ze straks écht jarig is. Terugdenken over de dag 6 maanden geleden enzo... Dat ik alweer 16 weken aan het werk ben, even lang als m'n verlof... Dat mijn meisje van 3570 gram is gegroeit naar 6770 gram, alleen op míjn melk... Dat ze morgenmiddag haar allereerste groentehapje gaat krijgen... En dat ik zo vreselijk verliefd ben op dat kleine mensje dat nu heerlijk boven in haar bedje ligt te slapen...

Facebookvriendinnetjes hadden 'm al gezien, maar ik had een verzamelingetje gemaakt van de 'op schoot bij grote broer'-foto's:
![Fotor1114224511_zps8f1b5768.png]()
Belle, wat gaat je meisje toch hard! En wat zijn jullie toch een geweldig lief hippie-gezinnetje

Ik word altijd een beetje blij van jullie foto's, zo'n geweldige sfeer! Dat filmpje was trouwens ook ontzettend cute
LB, 7 maanden! Ben jaloers op dat haar... volgens mij gaat het nog maanden, misschien wel járen duren voordat Femmetje genoeg haar heeft om een lief speldje in te kunnen zetten... Bekertje is wel een goed plan trouwens, heb van Lars ook nog stapelbekertjes liggen (speelt hij zelfs nu nog mee, geniaal speelgoed!), eens kijken of Femke ze ook al interessant vindt.
En foto's van je kleintje in je eigen babykleren is natuurlijk helemaal geweldig...

Zal eens vragen of mijn moeder van mij nog iets bewaard heeft. (Verwacht het niet, want dan had ze het natuurlijk allang gezegd)
Omen, hoe's't nu met Riley? Stil zitten is ook niets... dan zie je niets!
quote:
Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef LadyBlack het volgende:Ik was net de afwas aan het wegwerken, en ik kan zo gelukkig worden als ik de babylepeltjes in het bestekbakje zie liggen
Een kinderbestekje! In
mijn keukenla!!

Gaaf he? Ik heb het ook met het kinderkapstokje in de gang... of de ienieminiekleertjes in de was...
XM

Er is al zoveel gezegd... Is 100% ziekmelden geen optie? Je klinkt alsof je behoorlijk op een burnout aan het afstevenen bent. Succes en sterkte met de therapie

En beterschap voor je kleine meisje. Het komt goed, echt!
Gulara, superposts! En je ondeugende pretletter

Nee is toch ook een grappig woord?
Hillie,
veel plezier met het afdelingsuitje morgen! Hmm.. ik zie nu pas het tijdstip van je post... het was vast vandaag

Hoe is het geweest?
Ik moet er nog steeds een beetje om lachen Loj, als jij nachten van iemand anders zwaar noemt... maar wel ontzettend tof dat het bij jullie beter gaat! En dubbele cijfers!

Spees, hoe is het met de vlekjes van Silvijn? Zijn het er al meer geworden? Of zijn ze inmiddels gewoon verdwenen? Waterpokken worden volgens mij wel echt blaasjes, (gevuld met vocht, wat zich lekker verspreid als je ze kapot krabt, vandaar de besmettelijkheid) (toch?) Lars heeft ze gehad toen hij 7 maanden oud was, had er niet veel last van, maar zag er gewoon niet uit. Eén dagje beetje koortsig, maar niet noemenswaardig ziek...
Ook/Wel* waterpokken bij AM, lees ik. Beterschap!
As, hoe is het nu bij jullie? En je kuitspier?
GotC, 1 maand!

(Ik had ook het idee dat jullie hier al veel langer waren... Tijd gaat blijkbaar toch niet zo snel) En ook al zo'n prachtige foto met zo'n kaart. Krijg bijna spijt dat wij die niet hebben... Herkenbaar stripje btw
Fieder, wauw! Daar staat al echt een hele vent zo bij die bank. Denk niet dat verkleurde flessenspenen weer ontkleurd zijn te krijgen, anders dan door nieuwe te kopen. Ik heb nog een paar van die VIA-bakjes licht-rozig omdat ik er ook hapjes (macaroni/spaghetti) in bewaarde in de vriezer. Ze ruiken niet, dus het zal wel prima zijn. Alleen de bv ziet er nu soms wat vreemd in uit

Juud, wat een leuk resultaat voor een eerste naailes! (Gedurfd kleurtje ook, maar staat 'r goed (mits je de combinatie even negeert

))
Pessie, wat knap van je hormonen! Wat hebben ze gehaakt? Misschien moet ik mijn SecretSanta eens laten weten dat ik misschien ook wel wil leren haken, maar nog niet zo goed durf...
Spirit, wat een heerlijke foto met die soepstengel

Dat mondje...
Venco, ze kan wel veel geluid maken ja. Soms klinkt het als huilen, maar als je dan gaat kijken in de box is ze hartstikke vrolijk aan het spelen. Raar kind.
KJ, nog maar 11 dagen tot z'n verjaardag?! Poeh... Zou wel leuk zijn, zo'n staand ventje op z'n verjaardag!
Pessie

wat zit ze er vrolijk bij zo op haar knietjes!
En de kleine bootwerker van Becky

Zoveel eet mijn peuter van 3,5 nog bijna niet!
Ik ben vast mensen vergeten, maar dan alvast voor iedereen

/
(* doorhalen wat niet van toepassing is)