SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
Die zie je hier normaal ook wel. Laatst nog een gezien die weg overstak.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De duinen zijn ook heel mooi met sneeuw. Zie je ook al die vossen enzo goed lopen.
Nee, ik ga wel schaatsen op het vele natuurijs hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier met het skiën in Duitsland dan maar deze zomer.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Toch wel he?
En nu krijgen we een vet toffe winter met tiefus veel sneeuwDat is dan weer een beetje jammer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er zo fascinerend aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, de huisjes van heremietkreeftjes zijn fascinerend.
Ze komt vast wel een dagje vertoeven aan het IJsselmeerquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier met het skiën in Duitsland dan maar deze zomer.
Jij hebt zonet al duidelijk genoeg gemaakt dat je niet deelt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ze komt vast wel een dagje vertoeven aan het IJsselmeer
Niet johquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje jammer ja
Ik hoef toch niet met jou te delen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt zonet al duidelijk genoeg gemaakt dat je niet deelt.
Dat is ook zonde. Ik woon praktisch náást de veluwe en kom er nooit. Ruilen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
Woon serieus 4km van het strand en kom er haast nooit
Soms zou het wel makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef toch niet met jou te delen?
Als je niet weet ik hoe lang hoeft te rijden valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet joh
Van de slee af in het park *woesjjjjjj*
Misschien zijn de huisjes niet zo fascinerend. Maar ik moest toch íets met slakkenhuisjes en het strand verzinnen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo fascinerend aan?
Dat heb ik ook wel gezien, gingen altijd op vakantie daarheen (opa/oma) hebben huisje daar dus helaasquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is ook zonde. Ik woon praktisch náást de veluwe en kom er nooit. Ruilen?
Welke plaats?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is ook zonde. Ik woon praktisch náást de veluwe en kom er nooit. Ruilen?
Wie wil Duitsland nou hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon praktisch naast Duitsland en kom er nooit. Ruilen?
Alleen op zondagmiddag, is dat goed?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon praktisch naast Duitsland en kom er nooit. Ruilen?
Mij kiezen en haar laten toekijken tot ze smeekt om mee te mogen doen... Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar als buurmeisje het niet wilt dan kan ik daar verder toch niets aan doen![]()
Wie heeft het over Duitsland hebben?quote:
Oke, is goed!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alleen op zondagmiddag, is dat goed?
Kaffee indien kuchen...
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij kiezen en haar laten toekijken tot ze smeekt om mee te mogen doen... Bijvoorbeeld.
Boeien als het niet werkt. Dan heb ik toch LoLa al.quote:
Ja of haar verleiden en wachten tot jij smeekt om mee te mogen doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij kiezen en haar laten toekijken tot ze smeekt om mee te mogen doen... Bijvoorbeeld.
Wat hebben jullie nog meer daar dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie heeft het over Duitsland hebben?
Dit is een beter plan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of haar verleiden en wachten tot jij smeekt om mee te mogen doen![]()
Smeken is niet mijn ding. Dan zoek ik gewoon wat anders. Keus genoeg.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of haar verleiden en wachten tot jij smeekt om mee te mogen doen![]()
Dat zal best, alleen Duitsers heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou er zo gaan wonen .. Duitsland is mooi joh
Mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nog meer daar dan?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is een beter plan.
Maar dan, ondanks smeken, alsnog niet mee laten doen![]()
Primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smeken is niet mijn ding. Dan zoek ik gewoon wat anders. Keus genoeg.
Duitsers zijn tofquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal best, alleen Duitsers heb ik niks mee.
quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duitsers zijn tof![]()
Toffer dan Nederlanders..
quote:
Mja, geen Engels sprekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duitsers zijn tof![]()
Toffer dan Nederlanders..
Wheheh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien zijn de huisjes niet zo fascinerend. Maar ik moest toch íets met slakkenhuisjes en het strand verzinnen...
Ja, en lekker gek. Nederlanders zijn stom en alleen maar gericht op wat anderen over ze denken..quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eensHeel vriendelijk ook enzo
Meesten kunnen dat echt wel hoorquote:
Absoluut, want een klotevolk is dat zeg.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, want een klotevolk is dat zeg.
Ja maar kunnen is anders dan willen spreken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en lekker gek. Nederlanders zijn stom en alleen maar gericht op wat anderen over ze denken..
[..]
Meesten kunnen dat echt wel hoor
Die nasynchronisatie wordt zelfs door heel erg veel Duitsers uitgelachen
Dat sowieso.quote:
Veel Duitse gasten bij de Mc die toch echt gewoon in het Engels communiceren met onsquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar kunnen is anders dan willen spreken.
Stocque du Caneille?quote:
Ja dat, mooi land hoor maar jeetje, toen mijn vriend daar door zijn rug ging... wat een helquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, want een klotevolk is dat zeg.
Oh Dieu.quote:
Bedoel ook meer in dorpjes enzo. Als je daarheen gaat lijkt het me dat je toch wat van het land wil zienquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel Duitse gasten bij de Mc die toch echt gewoon in het Engels communiceren met ons
Ook geen goede ervaring mee helaasquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Viel me in Parijs ook nog wel mee
Engelandquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoel ook meer in dorpjes enzo. Als je daarheen gaat lijkt het me dat je toch wat van het land wil zien
[..]
Ook geen goede ervaring mee helaas
Engeland daarintegen zijn ze wel heel gastvrij.
Voulez vous couchez avec moi?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je ne sais pas. Je ne parle pa Fraincais, je suis Hollandais!
Doe je het beter dan ik...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je ne sais pas. Je ne parle pa Fraincais, je suis Hollandais!
Een van de weinige dingen die ik vloeiend in het Frans kan zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je het beter dan ik...
Kuttaal
quote:
Dit. Ik spreek geen woord Fransquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je het beter dan ik...
Kuttaal
Ik ook van jou hoor.quote:
Ik spreek überhaupt geen Duits, zou Herman Finkers zeggen.quote:
Fout.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt geen Duits, zou Herman Finkers zeggen.
Dat spreek ik ook niet echt nee. Best lastig somsquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt geen Duits, zou Herman Finkers zeggen.
Jij ook met je Deutsche Grundlichkeit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fout.
Ik spreek überhaupt geen enkel woord Duits.
Eh.. wat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook met je Deutsche Grundlichkeit.
Klopt, gelukkig welquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig spreekt de jeugd wel meer engels though.
Aber naturlich, schöne Damequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ich weiss es nicht. Ich spreche kein Deutsch. Ich bin Höllandisch!
Ik zou het ook niet wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moeder heeft een vriendin daar die daarheen verhuisd is
WAAROM GEEN ID!
Ja maar jij moet wel zo dicht bij de grensquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ich weiss es nicht. Ich spreche kein Deutsch. Ich bin Höllandisch!
Klopt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar jij moet wel zo dicht bij de grens
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zat een kat op mijn schoot, hij rekt zich uit en flikkert zo achterover van mn schoot af
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Die hier is bezeten, loopt al de hele avond naar een grijze muur te staren
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zat een kat op mijn schoot, hij rekt zich uit en flikkert zo achterover van mn schoot af
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hier ligt er (natuurlijk) 1 in de wasmand
1 staat op het aanrecht naar buiten te kijken en 1 ligt naast mijn vriendje te pitten
Ja Daan ligt altijd op de meest maffe plekken te slapenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Schattig![]()
Ze zijn nu allebei aan het eten hier
Hier ook wel maar meestal sochtends, als ze honger hebben. Het zijn 3 katers dus er wordt regelmatig wel eens even plaats bepaaldquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:44 schreef AirwiN het volgende:
Wat zijn jullie poezen allemaal lief. Hier wordt echt een burgeroorlog uitgevochten.
Hier twee dames en een heer. Die hebben net zo goed behoefte aan plaatsbepaling helaas.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook wel maar meestal sochtends, als ze honger hebben. Het zijn 3 katers dus er wordt regelmatig wel eens even plaats bepaald
Mijn kater vecht alleen met zijn speelgoedmuisjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:44 schreef AirwiN het volgende:
Wat zijn jullie poezen allemaal lief. Hier wordt echt een burgeroorlog uitgevochten.
Dat gebeurt hier ook nog. Hele dag vechten hier, Syrië is er niks bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
Mijn kater vecht alleen met zijn speelgoedmuisjes.
Hey Peuquote:
ja maar dat is ook familie van elkaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier spelen ze alleen maar met elkaar
Dat hebben ze niet door, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Peu
[..]
ja maar dat is ook familie van elkaar
Daan en Gijs ook trouwens, maar die spelen inmiddels wel wat ruiger
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:44 schreef AirwiN het volgende:
Avondquote:
Had je meer moeten bestellenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Ga je uit eten, heb je daarna nog hongerstomme restaurants
hoi lolaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Peu
[..]
ja maar dat is ook familie van elkaar
Daan en Gijs ook trouwens, maar die spelen inmiddels wel wat ruiger
hadden we al gedaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je meer moeten bestellen
Oke. Maar het is toch veel meer zonde als je nu doorgaat naar de snackbar?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hadden we al gedaan.
En ik werd uitgenodigd dus ga dan niet los
Kapsalon gaat er altijd wel in natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar het is toch veel meer zonde als je nu doorgaat naar de snackbar?
Ranzigquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kapsalon gaat er altijd wel in natuurlijk.
Trusten alvastquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens aftaaien. Lekker douchen en slapen
Trusten Lolaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens aftaaien. Lekker douchen en slapen
Gewoon zelf gaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zin om te gaan zuipen, maar mn vrienden zijn huis-boompje-beestje aan het spelen, of te moe door werk, of hebben geen geld
Ik had een kroeg hiernaast zitten, maar die is leeg (komt een of andere lounge bar in nu of zo). Verder ken ik niemand hier in Hilversumquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zelf gaan
Maar ik ga ook, nog even serie kijken
beetjequote:
Zuiplapquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje![]()
gelukkig wel alleen bier dus dat beperkt het wel
ja goed hequote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja goed hedan ga ik vanavond niets drinken en bespaar ik me zondag de deceptie van vorige week
![]()
ik heb zelfs maar 2 bier in de koelkast koud liggen, dus ik kán mezelf vanavond niet eens bezatten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:20 schreef Faxie het volgende:
De cake is lekker geworden voor zover ik kon beoordelen op een stukje dat eraf viel![]()
Ik heb wel een beetje gemorst met de glazuur. Spul is alle kanten op gespetterdTja macht der gewoonte zullen we maar zeggen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er stukjes kaneelsuiker en chocola in gedaan
Je mag wel proeven he?quote:
vinnie geld afhandig makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grapje![]()
![]()
ga je nog wat leuks doen vandaag?
Ik kan nu niet eten. Grapjas.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag wel proeven he?![]()
Maar ik ben blij dat dit de eerste cake is die niet volledig mislukt isIk leer het nog wel een keer
Ik zal een nieuwe voor je makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan nu niet eten. Grapjas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal een nieuwe voor je maken
Of samen maken....![]()
Maar dan wil ik de beslagkom uitlikken
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak er zelf wel één.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ow snap.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
...![]()
Ik maak er zelf wel één.
Luiwammes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen. Ik lag zo lekker te slapen.
We waren super vroeg al wakker en toen ik net weer lekker in slaap was gevallen werd ik wakker gemaakt.quote:
Aaahhhh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
We waren super vroeg al wakker en toen ik net weer lekker in slaap was gevallen werd ik wakker gemaakt.
quote:
Amersfoortquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.
Koffie opdrinken en richting Amersfoort
Fijne dag allemaal![]()
Oe...quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.
Koffie opdrinken en richting Amersfoort
Fijne dag allemaal![]()
Tof! kom ook ff koffie doen als je tijd hebtquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe...Als toch naar de I*KEA gaat
dat is praktisch bij mij om de hoek
Dat heb Ik wel... kan ook mee naar de IKEAquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof! kom ook ff koffie doen als je tijd hebt
Geen.... vind t nu nog een beetje te vroeg om al aan de gehaktballetjes te gaan... btw die kan je nu nog niet eens kopenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso zonder
Als je een week later een boer laat proef je die dingen nog zo ranzig zijn ze
app Vinniiee maar. Ik vind bestquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb Ik wel... kan ook mee naar de IKEAWant vin gaaaaat shoppuh!
Tot zoquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:39 schreef PeuRac het volgende:
Ontbijt bij de ikea, geen slecht idee
kan tot 11 als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:39 schreef PeuRac het volgende:
Ontbijt bij de ikea, geen slecht idee
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan tot 11 als ik me niet vergis
Hoe laat zijn jullie daar?quote:
brunch tijdquote:
En nu heb je niets meer te doen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
The 4400, 2 seizoenen in 2 dagen gekeken![]()
Oeps
Seizoen 3 en 4 zijn aan het downloadenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu heb je niets meer te doen?
Kijk je dat dan op de tv, of echt op je laptop/pc-scherm?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seizoen 3 en 4 zijn aan het downloaden![]()
Op mn laptopquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk je dat dan op de tv, of echt op je laptop/pc-scherm?
Echt respect daarvoor, heb ook eens geprobeerd om dan series te kijken maar daar word ik al snel tureluurs van.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt respect daarvoor, heb ook eens geprobeerd om dan series te kijken maar daar word ik al snel tureluurs van.
En dan bak zoute popcorn erbij?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo?
Lekker op de bank, laptop daar plaatsen waar je het beste zicht hebt vanuit de positie die je op dat moment inneemt. Perfect
Ik kan nu niet etenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan bak zoute popcorn erbij?
Verstandskiezen zijn donderdag getrokken. Dus kan alleen vloeibaar eten met moeite naar binnen krijgen, omdat ik mijn kaken nauwelijks van elkaar krijgquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo dat?
En wat zou je normaal doen dan?
Ai, ik heb dat gelukkig nog nooit hoeven meemaken, maar ik hoor altijd genoeg klachten vanuit mijn omgeving.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verstandskiezen zijn donderdag getrokken. Dus kan alleen vloeibaar eten met moeite naar binnen krijgen, omdat ik mijn kaken nauwelijks van elkaar krijg![]()
Nee, ik bedoel als je wel series kijkt op de bank maar geen getrokken kiezen hebt.quote:Normaal, op dit moment bedoel je? Werken
Die klachten die je hoort zijn de harde waarheid, helaasquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ai, ik heb dat gelukkig nog nooit hoeven meemaken, maar ik hoor altijd genoeg klachten vanuit mijn omgeving.
[..]
Nee, ik bedoel als je wel series kijkt op de bank maar geen getrokken kiezen hebt.
Coolquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seizoen 3 en 4 zijn aan het downloaden![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar mijn broeders en zusters daarentegen
Kom je me troosten?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wait, I shouldn't laugh about that..![]()
snoeskip?quote:
niet op mijn bankquote:
ja!!quote:
van de auto, nee vergeten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had jij nou nog een foto gemaakt?
zoveel heb je niet gekocht toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Thuis![]()
![]()
Mocht ik binnen een half uur niet reageren dan heb ik teveel geld uitgegeven en heb ik ruzie![]()
Mooiquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Thuis![]()
![]()
Mocht ik binnen een half uur niet reageren dan heb ik teveel geld uitgegeven en heb ik ruzie![]()
heb je al het een en ander in elkaar gezet?quote:
Nope, spullen uitgeladen, wat gegeten en toen auto omgeruild bij m'n oom en net weer thuis.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je al het een en ander in elkaar gezet?
aah joh, twee kastjes en een bankquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, spullen uitgeladen, wat gegeten en toen auto omgeruild bij m'n oom en net weer thuis.
Ook niet echt zin om nog iets te gaan doen nu
True, maar ik ben al 1,5 week druk 's avonds. Een keer niet is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah joh, twee kastjes en een bank
snap ik heel goed.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar ik ben al 1,5 week druk 's avonds. Een keer niet is ook wel lekker
Kan je beter met zijn tweetjes doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah joh, twee kastjes en een bank
de kasten heb ik ook ooit in mn eentje gedaan, ging prima.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je beter met zijn tweetjes doen
Was het toch iets krapper met alle spullen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een beetje krampachtig in de auto gezeten
Even koppie thee zetten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Even koppie thee zetten
Ik had trouwens ook last van mn ogen, ik denk dat het door het licht kwam daar binnen of zo. Merkte het toen ik in de auto stapte.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Even koppie thee zetten
Van Amersfoort naar Apeldoorn was het een beetje mistig en onverlicht en een stuk wat ik nog nooit gereden dus dan vind ik dat altijd wat spannend. En idd in de bocht kreeg ik die dozen tegen mijn schoudersquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het toch iets krapper met alle spullen?
Misschien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef remlof het volgende:
Ah, al drie aanmeldingen voor de poolmeet volgende week zaterdag
Wie komen er nog meer?
Naar Utrecht ook idd, al herken ik het wel, Amersfoort - Apeldoorn is altijd een donker stukje, zeker vlak voor het tankstation. Toen ik nog chauffeurde haatte ik dat stukje, zie je ook af en toe sporen van mensen die in slaap vallen en in de berm belanden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van Amersfoort naar Apeldoorn was het een beetje mistig en onverlicht en een stuk wat ik nog nooit gereden dus dan vind ik dat altijd wat spannend. En idd in de bocht kreeg ik die dozen tegen mijn schouders*auw*
Op de terug weg voornamelijk de vermoeidheid, vanaf muiden bekend terrein, en net na Amsterdam gas erop
Had je wel de kleur van de hoes vergeleken met je vloer?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die dozen zijn wel lastig in bochten ja.
Ik heb ook last van mijn nek om een of andere reden.
Nee niet eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je wel de kleur van de hoes vergeleken met je vloer?
Vreselijk stuk ja... Maar ach gewoon chill aan gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar Utrecht ook idd, al herken ik het wel, Amersfoort - Apeldoorn is altijd een donker stukje, zeker vlak voor het tankstation. Toen ik nog chauffeurde haatte ik dat stukje, zie je ook af en toe sporen van mensen die in slaap vallen en in de berm belanden.
Als je verder doorrijdt zit er richting Enschede nog eentje, net na Rijssen.
Ik ookquote:
Nee hier niet, helemaal niet na 5min rijdenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de auto was het ook warm hoor
Waarom nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee hier niet, helemaal niet na 5min rijden
Stoelverwarmingquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee hier niet, helemaal niet na 5min rijden
Na 5 minuten nog niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koelvloeistof is dan nog niet opgewarmd = koude lucht![]()
Jij welquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoelverwarmingauto binnen 1min comfortabel
15 minuten pas ongeveerquote:
Jeetje.. traaaaaaaagquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
15 minuten pas ongeveer
Of ik moet hem flink in de toeren jagen dan iets sneller
Binnen 5min komt er bij mij echt wel warme lucht uit de roosters. Geen idee hoe/wat waar precies, want de climate control regelt het vanzelf en begint zachtjes met blazen als de lucht nog niet warm is en dan eerst de voorruit voor evt ontwazeming en als die ontwazemt zou moeten zijn gaat die de rest van het interieur verwarmen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
15 minuten pas ongeveer
Of ik moet hem flink in de toeren jagen dan iets sneller
The Japanese didn't invent heatquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Binnen 5min komt er bij mij echt wel warme lucht uit de roosters. Geen idee hoe/wat waar precies, want de climate control regelt het vanzelf en begint zachtjes met blazen als de lucht nog niet warm is en dan eerst de voorruit voor evt ontwazeming en als die ontwazemt zou moeten zijn gaat die de rest van het interieur verwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcantara heb ik, het is heerlijk als je het koudt hebt en/of last van je rug, wat ik beide heel vaak hebquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje.. traaaaaaaag
Stoelverwarming lijkt me niet fijn
Tenzij je lederen bekleding hebt
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
The Japanese didn't invent heatDie van mij is 17jr oud, same differenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plus dat die van mij Italiaans is, daar waar je geen verwarming nodig hebt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dan biedt het een goede uitkomst ja...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alcantara heb ik, het is heerlijk als je het koudt hebt en/of last van je rug, wat ik beide heel vaak hebIk laat het nooit aan, maar als ik instap en het is koud of ik heb het koud dan wel. Daarna doe ik het weer uit.
Maja met een italiaan is het maar wachten of je stroom hebtquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van mij is 17jr oud, same differenceplus dat die van mij Italiaans is, daar waar je geen verwarming nodig hebt
Elke beetje is hier al goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan biedt het een goede uitkomst ja...
Ik heb genoeg aan de gewone verwarming
Waxinelichtjes ...aldus Peuquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maja met een italiaan is het maar wachten of je stroom hebt
[..]
Elke beetje is hier al goed
Wel sfeervolquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waxinelichtjes ...aldus Peu
Jaaaaa ik heb heus opgelet hoor
Goed ideequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Iets minder sfeervol. Ik ga slapen
Zondag om 09.00 uur.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed idee
Morgen sporten om 9uur![]()
(waarom laat ik me ook altijd weer ompraten)
Nacht wie er nog is
Dat was wel een issue jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maja met een italiaan is het maar wachten of je stroom hebt
Altijd van die Duitse rommel.quote:Op zondag 17 november 2013 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was wel een issue jamaar was een bosch relais wat kapot was
Ik durf het nog niet zeker te zeggen... maar denk dat ik op zich wel kan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef remlof het volgende:
Ah, al drie aanmeldingen voor de poolmeet volgende week zaterdag
Wie komen er nog meer?
die grap wordt wel vaak gemaakt onder rijders van semi oude Alfa's. Dat het altijd de Duitse onderdelen zijn die kapot gaanquote:Op zondag 17 november 2013 00:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd van die Duitse rommel.
Nee, normaalgesproken wordt er voorafgaand aan zo'n bijeenkomst en erna over niks anders gepraat en dat is nu niet zo.quote:Op zondag 17 november 2013 01:03 schreef twi het volgende:
Vanwaar de interesse? Had je ook willen komen?
quote:Op zondag 17 november 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was zo lekker aan het shoppen in mijn droom
Geldquote:Op zondag 17 november 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan om het te realiseren?
Voor het eerst in mn leven ga ik het rood in deze maandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |