SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
Die zie je hier normaal ook wel. Laatst nog een gezien die weg overstak.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De duinen zijn ook heel mooi met sneeuw. Zie je ook al die vossen enzo goed lopen.
Nee, ik ga wel schaatsen op het vele natuurijs hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier met het skiën in Duitsland dan maar deze zomer.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Toch wel he?
En nu krijgen we een vet toffe winter met tiefus veel sneeuwDat is dan weer een beetje jammer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er zo fascinerend aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, de huisjes van heremietkreeftjes zijn fascinerend.
Ze komt vast wel een dagje vertoeven aan het IJsselmeerquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier met het skiën in Duitsland dan maar deze zomer.
Jij hebt zonet al duidelijk genoeg gemaakt dat je niet deelt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ze komt vast wel een dagje vertoeven aan het IJsselmeer
Niet johquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje jammer ja
Ik hoef toch niet met jou te delen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt zonet al duidelijk genoeg gemaakt dat je niet deelt.
Dat is ook zonde. Ik woon praktisch náást de veluwe en kom er nooit. Ruilen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
Woon serieus 4km van het strand en kom er haast nooit
Soms zou het wel makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef toch niet met jou te delen?
Als je niet weet ik hoe lang hoeft te rijden valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet joh
Van de slee af in het park *woesjjjjjj*
Misschien zijn de huisjes niet zo fascinerend. Maar ik moest toch íets met slakkenhuisjes en het strand verzinnen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo fascinerend aan?
Dat heb ik ook wel gezien, gingen altijd op vakantie daarheen (opa/oma) hebben huisje daar dus helaasquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is ook zonde. Ik woon praktisch náást de veluwe en kom er nooit. Ruilen?
Welke plaats?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is ook zonde. Ik woon praktisch náást de veluwe en kom er nooit. Ruilen?
Wie wil Duitsland nou hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon praktisch naast Duitsland en kom er nooit. Ruilen?
Alleen op zondagmiddag, is dat goed?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon praktisch naast Duitsland en kom er nooit. Ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |