quote:
quote:
Ja, ik ben vrouwquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrouwMaar ik ben nun iet ongesteld
ninja editquote:
ja die lachert paste er niet echt bijquote:
Nog leuker wat staat er op het paspoort bij geboorteplaats?. Boeing....quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-KLM-vlucht.dhtml Waar moet je je kind dan aangeven
Aparte nationaliteit krijg je welquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog leuker wat staat er op het paspoort bij geboorteplaats?. Boeing....
op het kaartje staat waarschijnlijk dat ze een wolk van een baby hebben gekregenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog leuker wat staat er op het paspoort bij geboorteplaats?. Boeing....
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
op het kaartje staat waarschijnlijk dat ze een wolk van een baby hebben gekregen
wassupquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
Verliep de bevalling vlot of was het erg pijnlijk? 'Nou, ik was in de wolken met mijn bevalling'
7up in je wijn maakt het zoeter, tip voor als iemand zoete wijn wil op een festival ofzo en ze hebben alleen droge. aan laten lengen met 7upquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
op het kaartje staat waarschijnlijk dat ze een wolk van een baby hebben gekregen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
7up in je wijn maakt het zoeter, tip voor als iemand zoete wijn wil op een festival ofzo en ze hebben alleen droge. aan laten lengen met 7up
Ik moest eraan denken dat je wassup zeiquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |