Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
Nee, GF, er zit geen drank in de chocoladetaart..
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
Nee, GF, er zit geen drank in de chocoladetaart..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Maar ik heb dat recept nog niet eens geprobeerd!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dan hebben we vanaf een nieuw recept
dan heb je er nou 2 om te proberenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb dat recept nog niet eens geprobeerd!
Hangt van de drank afquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Tof BosjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ga jij nou maar thee drinkenquote:
Uhuh, en jij wilt zeker nummer 2 wel proberen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je er nou 2 om te proberen![]()
Mwa. Ik ben er niet zo tevreden over, maar ik ben even bezig geweest en dat telt..quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, en jij wilt zeker nummer 2 wel proberen?
quote:
Goed plan. Mijn theeglas is alweer leegquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij nou maar thee drinken
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bos respect
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
rumthee zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan. Mijn theeglas is alweer leeg.
100 keer beter dan Ik zou presteren in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben er niet zo tevreden over, maar ik ben even bezig geweest en dat telt..
thanks anyway
Thee is ook lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij nou maar thee drinken
Je eigen kunst is nooit mooi vind ikzelf altijdquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben er niet zo tevreden over, maar ik ben even bezig geweest en dat telt..
thanks anyway
Misschien bak ik hem ooit nog wel eensquote:
this is not serious isn't it ?quote:
thee is voor zieke mensenquote:
QFTquote:
hoezo misschienquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien bak ik hem ooit nog wel eens
Ik ben ook ziekquote:
Ik ben geestesziek, dus drink regelmatig theequote:
en woensdag opquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo misschien![]()
dinsdag moet ie klaar zijn
Oh kom je hem ophalen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo misschien![]()
dinsdag moet ie klaar zijn
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben geestesziek, dus drink regelmatig thee![]()
![]()
Pff, in je eentje een hele taart opeten?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pff, in je eentje een hele taart opeten?
een chocolade taart nog wel?
quote:
quote:
quote:
Ik zie mogelijkhedenquote:
Ik ben vrouwquote:
waarschijnlijk trek in theequote:
quote:
dus je bent iedere maand een week lang niet te genietenquote:
fixedquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je bent iedere maand een week lang te genieten![]()
ja dat zeg ikquote:
Preciesquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je bent iedere maand een week lang niet te genieten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja dat zeg ik
[..]
PreciesTheetijd
dus morgen chocoladetaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Wie zegt dat ik ongesteld ben?quote:
jij ?quote:
ambassadequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-KLM-vlucht.dhtml Waar moet je je kind dan aangeven
Waar zeg ik dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |