quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is hier nog steeds heel en ze hanger er echt alle drie in. En hij staat al een poosje
Superquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb deze al meer dan 2 jaar en ondanks het tuig hier mankeert er nog helemaal niets aan.
Kruidnootjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
Ik doe even een linkje http://allrecipes.nl/recept/12904/pepernoten-bakken.aspx
Heb het niet zelf bedacht.
Het was heerlijk!quote:
Ik heb er ook een paar van deze, alleen bij mij zit er niet zo'n dikke stoffen rand op. Maar de katten vinden het desondanks prima, alhoewel ik denk dat ze met zo'n dikke rand nog beter zouden vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een nieuwe krabton voor onze katten besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet me denken aan mijn vorige kat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Meneer Knoblauch is met HHH net aan de avondwandel, zie ik dat kleine harige kontje zo samen met haar grote held samen de straat uit lopen en dan stróóm ik volDie twee samen zijn echt zo dikke maatjes, en HHH wil, als het donker is dus niet met mij mee, nee, dan moet de grote baas mee want dat is toch zeker wel zo veilig, zo in het donker
![]()
En morgen gaat ze in bad, de rommelige haarbal is morgen weer een zachte en gladde donsbal
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?quote:
Laat het haar volgende keer anders gewoon opnemen, zo'n USB-stickje is een stuk makkelijker over te dragen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?
Maak jij dan notities voor de pré-kerstmeet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?
Ja!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maak jij dan notities voor de pré-kerstmeet?
Doorfluistertjequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ben benieuwd of het dan net zo gaat als vroeger bij dat fluister-in-je-oor-spelletjeDat er aan het eind van de sliert mensen een totaal ander verhaal uit komt dan dat het 't eerste oor in ging.
quote:
ik niet. Ik ga nu pas weg bij mn jarige oomquote:
Omdat anders de film "drama-punten" verliest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit een film te kijken met Dingetje Aniston en Kevin Costner en Mark Ruffalo.
Ze hoort in de film bij die Ruffalo maar ze doet het een nachtje met Kevin Costner.
Ze eindigt met haar verloofde Ruffalo, maar ik vond Costner - ondanks een stuk ouder - way hotter en toffer en slimmer en alles. WAAROM KIEST ZE DE VERKEERDE
Ja nou nee dit is kennelijk happily ever afterquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat anders de film "drama-punten" verliest.
Na Mark Ruffalo even gegoogeld te hebben moet ik zeggen dat je een punt hebt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nee dit is kennelijk happily ever after![]()
Mark is misschien knapper, maar Kevin is veel hotter. Toch? TOCH???
Zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
Ik probeerde net dus drie keer te posten dat ik van de week een film met Jennifer A zag samen met... hou je vast... Adam Sandlerquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:49 schreef Goodbye het volgende:
Om teleurstellingen te voorkomen gewoon nooit een Jennifer Aniston-film kijken.![]()
Behalve dan "He's just not that into you", maar daar heeft ze maar een bijrolletje.
quote:
Nergens last van hier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:56 schreef Greys het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand, het bokt als een gek.
Adam Sandlerquote:[..]
Ik probeerde net dus drie keer te posten dat ik van de week een film met Jennifer A zag samen met... hou je vast... Adam SandlerEn ze hadden nog chemistry ook, ik snap het niet
Van 18 januari 1955 volgens imdb.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is Kevin Costner?
Want ik zou hem ook doen
Nee hoor, ik denk dat er gewoon een paar internet probleempjes hebben.quote:
Welterusten dan.quote:
Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat er gewoon een paar internet probleempjes hebben.
Slaap lekker!quote:
"The Vow" en "The Notebook" beide nooit gezien, dus geen idee over welke chick het gaat.quote:Op zondag 17 november 2013 00:13 schreef Goodbye het volgende:
Really?Ik heb vanavond The Vow gekeken!
Altijd goed met die chick van The Notebook
The Notebookquote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"The Vow" en "The Notebook" beide nooit gezien, dus geen idee over welke chick het gaat.
Wijvenfilms kijk ik ook wel eens hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 00:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
The NotebookMaar wel een beetje een wijvenfilm, wellicht.
Ik ga ff voor je googlen hoe ze heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |