oh, klinkt als een normale avond dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gedrogeerd, snoeihard in de stinkers genomen en in de berm langs de A2 geflikkerd.
A walk in the park.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh, klinkt als een normale avond dus
Was gezellig vorige week.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gedrogeerd, snoeihard in de stinkers genomen en in de berm langs de A2 geflikkerd.
Sorry nog van die ingescheurde schaamlip.quote:
Maakt niet uit joh, was deels toch al zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sorry nog van die ingescheurde schaamlip.
sorry nog daarvoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, was deels toch al zo.
Ik dacht ook al, wat fluit daaronder tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, was deels toch al zo.
Wat een gewelddadigheidquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jamaar ik nietquote:
ja vind ikquote:
Ezellquote:
Brood?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell3x raden wat ik vandaag gegeten heb
Wordt je dan nooit op het aanrecht aangerand?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik nietIk ben een keukenprinsesje weet je nog
Nou, er was altijd wel risico op binnenstormende huisgenoten enzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wordt je dan nooit op het aanrecht aangerand?
Antwoord was goed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ook![]()
maar het gaat om mijn avondeten
Dan kun je gedeeld wordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, er was altijd wel risico op binnenstormende huisgenoten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |