Oh, ik wist niet dat het lief was, die 3 berichtjes van mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:59 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben niet zo geliefd bij veel leden. Wederom sta ik nu al bekend om: kloon, arrogant, narcistisch etc. Alleen jij stuurt af en toe een lief berichtje
Nee, nee, ''geile-naaktfoto-meisje'' heeft hele nette foto's op Tinder, maar ze heeft me later op whatsapp naaktfoto's gestuurd en filmpjes waar ze met zichzelf bezig is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:06 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Even om de wolken van je voeten weg te nemen: meisjes die halfnaakt op foto staan, doen dat omdat ze iets te laten zien hebben. Ze doet misschien moeite voor haar lichaam. Dat laat ze graag zien. Ze is er trots op. Of ze is onzeker en weet dat ze zo sneller aan aandacht komt. Hoe dan ook ruik ik bij zulke meisjes een hoge dosis aan oppervlakkigheid.
(Nou heb ik heel toevallig een foto waarin ik een strapless jurkje aan heb en dat is heel toevallig, omdat deze is genomen op vakantie. Ik vind ik niet dat ik oppervlakkig ben, maar dat is relatief -> slecht meetbaar, want het verschil per onderwerp, kennis, ervaring, inzichten en interesse in welke mate ik diepgang heb).
Mijn punt is: zulke meiden zoeken mooi boys. Als jij dat niet bent is het niet interessant dat je:
- een sterk karakter hebt;
- een geweldige functie hebt;
- leuke hobbies hebt;
- wilt trouwen en kinderen krijgen;
- veel aanknopingspunten met haar hebt;
- etc.
Is dit werkelijk meestal het geval? Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken, meisjes die halfnaakt op de foto staan die alleen om mooiboys geven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:06 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Even om de wolken van je voeten weg te nemen: meisjes die halfnaakt op foto staan, doen dat omdat ze iets te laten zien hebben. Ze doet misschien moeite voor haar lichaam. Dat laat ze graag zien. Ze is er trots op. Of ze is onzeker en weet dat ze zo sneller aan aandacht komt. Hoe dan ook ruik ik bij zulke meisjes een hoge dosis aan oppervlakkigheid.
(Nou heb ik heel toevallig een foto waarin ik een strapless jurkje aan heb en dat is heel toevallig, omdat deze is genomen op vakantie. Ik vind ik niet dat ik oppervlakkig ben, maar dat is relatief -> slecht meetbaar, want het verschil per onderwerp, kennis, ervaring, inzichten en interesse in welke mate ik diepgang heb).
Mijn punt is: zulke meiden zoeken mooi boys. Als jij dat niet bent is het niet interessant dat je:
- een sterk karakter hebt;
- een geweldige functie hebt;
- leuke hobbies hebt;
- wilt trouwen en kinderen krijgen;
- veel aanknopingspunten met haar hebt;
- etc.
Ik geef mezelf toch als voorbeeld dat het niet hoeft, maar de kans erop wél groot is. Dat baseer ik op basis van meiden in mijn directe en indirecte omgeving en is een kleine steekproef. Ik geef mijn mening net zoals ieder ander hier.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef Fanest het volgende:
[..]
Is dit werkelijk meestal het geval? Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken, meisjes die halfnaakt op de foto staan die alleen om mooiboys geven.
Of is het toch een geval van overhaaste generalisatie en hoeft het helemaal niet waar te zijn?
Lijkt me inderdaad wel een logische theorie, weinig kleding dragen vraagt om aandacht uiteraard, aandacht vermindert onzekerheid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik geef mezelf toch als voorbeeld dat het niet hoeft, maar de kans erop wél groot is. Dat baseer ik op basis van meiden in mijn directe en indirecte omgeving en is een kleine steekproef. Ik geef mijn mening net zoals ieder ander hier.
Save the sarcasm hahahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het lief was, die 3 berichtjes van mij
Je bent met een goede reputatie bezig, op Tinder heb je dezelfde reputatie?
Is nou niet 1,2,3 het type dat ik bij jou voor ogen heb. Sowieso "ik-vinger-mezelf"-filmpjes vind ik van vrij laag niveau getuigen. Zou mijn interesse in haar sterk doen verminderen als ze me dat flikte na een paar dates. (ja ik ben een ontzettende homo)quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nee, ''geile-naaktfoto-meisje'' heeft hele nette foto's op Tinder, maar ze heeft me later op whatsapp naaktfoto's gestuurd en filmpjes waar ze met zichzelf bezig is.
Dat ging alleen om de seks. Verder geen verwachtingen.
Dames die tinderfoto's hebben waar ze halfnaakt op staan doe ik niet aan, tenzij het met smaak is.
Waarschijnlijk ben je niet de enige die in het bezig is van dergelijke foto's en video's, dus ik denk niet dat ze heel eenzaam is nu en er nog om maalt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Anyway, moraal van mijn verhaal was (voordat deze discussie over schaarsgeklede dames eruit voortkwam, wat ik helemaal niet bedoelde): ik heb kinky seks laten lopen voor potentieel gefaalde dates.
Ja, maar het was ook geen relatiemateriaal. Het idee was meer een beetje plezier in bed. Ik zou hierop ook geen relatie willen baserenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Is nou niet 1,2,3 het type dat ik bij jou voor ogen heb. Sowieso "ik-vinger-mezelf"-filmpjes vind ik van vrij laag niveau getuigen. Zou mijn interesse in haar sterk doen verminderen als ze me dat flikte na een paar dates. (ja ik ben een ontzettende homo)
Ik kreeg wel berichtjes van haar van: ''Je hebt me de afgelopen dagen zo geil gemaakt dat ik alleen al nat wordt als ik aan de gesprekken denk, ik ben toevallig deze week vrij..''quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:16 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je niet de enige die in het bezig is van dergelijke foto's en video's, dus ik denk niet dat ze heel eenzaam is nu en er nog om maalt.
Ach, neem het niet te serieus allemaal joh...quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:15 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Save the sarcasm hahaha
Op Tinder heb ik weinig mannen gesproken. Schijnt dat ik eerst op hartjes moet klikken. Dat heb ik een paar keer gedaan, maar ik kreeg geen reactie. Op Badoo werd ik door irritante ventjes aangesproken met belachelijk veel taalfouten (en dat zeg ik, die ze ook regelmatig maakt).
Paiq was wel gezellig. De mannen leken wat slimmer en grappiger, maar ik kon geen foto's zien.
Dus de apps liggen er alweer uit. Ik ga ze gewoon in het ziekenhuis zoeken waar ik binnenkort even ga solliciterenIk moet relevante werkervaring opdoen. Hopelijk hebben ze een assistent nodig. Wie weet tref ik een charmante arts (i.o.) of iets dergelijks haha.
Ja als ik het persoonlijk betrek: ik neuk op gevoel. Dus in zo'n situatie waar seks enkel voorkomt zonder gevoelens, zal bij mij zelden tot niet voorkomen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar het was ook geen relatiemateriaal. Het idee was meer een beetje plezier in bed. Ik zou hierop ook geen relatie willen baseren
Zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik denk dat dat vooral om aandacht gaat en om onzekerheid te verhullen.
quote:Badoo is absoluut geen datingssite, iemand aanspreken word dan ook als gek ervaren door vrouwen, net als dat je een onbekende op facebook zou aanspreken, je moet het zien als een hyves/facebook profiel, vrouwen zijn lid om verveling en vooral om hun ego een boost te geven, ze kicken erop als ze gewild zijn en reacties krijgen, borderline en narcisten, jonge 20'ers die moeder zijn en op zoek zijn naar een spontane man (waar the fuck is de vader van je kind, hoe sick is de wereld geworden)
Al doe je heel vriendelijk en ben je niet uit op seks, krijg je een grote bek of helemaal geen antwoord, zelfs de lelijkste wijfen zeggen niks of denken ook nog eissen te kunnen stellen hahahaha, en ik ben echt geen lelijke vent, heb genoeg knappe meiden gehad.
Heb in 1 jaar tijd drie keer een date gehad via badoo, 2 vet dikke wijfen die gewoon een foto hadden van jaren terug toen ze nog strak waren, en een gestoord borderlinewijf die me de ene dag leuk vond en de dag erop weer niet.
Ik denk dat het goed is om vrouwen 30 euro p/maand te laten betalen en mannen 15, zo trek je mensen aan die wel voor een date of afspraakje komen, ik wil niet discrimineren maar vrouwen kunnen best iets meer betalen, anders worden ze lid voor de hobby en totaal doelloos voor spek en bonen inschrijven op een datingssite.
Sterke punten:
paar afspraakjes gehad
Zwakke punten:
geen antwoord
attention/drama bitches
Blijkbaar hebben jullie wel hetzelfde doel voor ogen, een beetje plezier in bed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kreeg wel berichtjes van haar van: ''Je hebt me de afgelopen dagen zo geil gemaakt dat ik alleen al nat wordt als ik aan de gesprekken denk, ik ben toevallig deze week vrij..''
En ze was behoorlijk kieskeurig, we hebben 2 weken gewhatsappt, en het over renaissance- en barokkunst gehad, filosofie.
Nee klopt, gevoel is ook voor mij heel belangrijk. Maar er was ook wel een klik met haar, intelligent, goed ontwikkeld, veel raakvlakken op cultureel-historisch gebied, etc.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja als ik het persoonlijk betrek: ik neuk op gevoel. Dus in zo'n situatie waar seks enkel voorkomt zonder gevoelens, zal bij mij zelden tot niet voorkomen.
Ik ken nog wel een leuke Zuid-Amerikaanse look-a-like AIOS voor je uit het UMCG. Daar hield je van toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:15 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dus de apps liggen er alweer uit. Ik ga ze gewoon in het ziekenhuis zoeken waar ik binnenkort even ga solliciterenIk moet relevante werkervaring opdoen. Hopelijk hebben ze een assistent nodig. Wie weet tref ik een charmante arts (i.o.) of iets dergelijks haha.
Ik begrijp wat je bedoelt. Fok vind ik veel leuker. Ik lach me soms suf om reacties van sommige ledenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, neem het niet te serieus allemaal joh...
Gewoon Tinderen voor dode uurtjes op het toilet, in de trein, in de bus of in de wachtkamer.
Komt er iets uit ->mooi
Komt er niets uit->Geen saaie uren in je leven gehad..
Verder gewoon je ogen open houden in het openbare leven
Een frustratiewaterval zeg, die tekst.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor.
Ik kwam deze review tegen over Badoo:
[..]
Zo ben ik ook hoor. Zodra een man mij teveel aandacht geef stik ik. Mensen die je veel aandacht geven doen dat omdat ze zelf veel aandacht willen. Geven-nemen kwestie. Daarom vind ik veel aandacht irritant. Heel nep ook, want ik kan er niet tegen dat ik voor sommige mensen nodig ben zodat zij zich goed voelen. Dat voelt als een zware last.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:23 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Een frustratiewaterval zeg, die tekst.
Al ben ik in mijn leven pas 1 vrouw tegengekomen die liever minder aandacht wilde. Kan natuurlijk ook iets over mijn omgeving zeggen maar ik denk van niet. Gelukkig ben ik geen vrouw.
Jij houdt er dus ook niet van als een jongen je veel knuffels/zoenen (m.a.w.: fysieke aandacht) schenkt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor. Zodra een man mij teveel aandacht geef stik ik. Mensen die je veel aandacht geven doen dat omdat ze zelf veel aandacht willen. Geven-nemen kwestie. Daarom vind ik veel aandacht irritant. Heel nep ook, want ik kan er niet tegen dat ik voor sommige mensen nodig ben zodat zij zich goed voelen. Dat voelt als een zware last.
Misschien willen ze wel aandacht van jou specifiek.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor. Zodra een man mij teveel aandacht geef stik ik. Mensen die je veel aandacht geven doen dat omdat ze zelf veel aandacht willen. Geven-nemen kwestie. Daarom vind ik veel aandacht irritant. Heel nep ook, want ik kan er niet tegen dat ik voor sommige mensen nodig ben zodat zij zich goed voelen. Dat voelt als een zware last.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |