Peptiden bestaan uit amines...quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neuro-endocriene cel-cel communicatie gebruikt 1 van de 4 hormoontypen (peptiden, eicosanoïden, steroïden en amines[/b]) die er zijn. Dusch.
Met amines bedoelen ze een subgroep die bestaat uit hormonen die bestaan uit aromatische aminozuren als tyrosine, phenylalanine, tryptophaan, etc.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:48 schreef Inloggen het volgende:
[..]
AllrightNiet dat het wat uitmaakt ofzo.
Ah zo...quote:
Truequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah zo...
Ik ga er niet verder op in, het wordt straks toch allemaal door de Bloem met Motor (Motorbloem) weggehaald want offtopic...
Komt wel goed, ze appt je waarschijnlijk wanneer je gaat slapen. Bij mij is er zojuist vervanging gekomen door een prachtig tinderpareltjequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Anyway, on-topic:
Still no whatsapp and waiting
Ik zal dat later eens gaan nachecken. 90% van wat je zegt komt mij bekend voor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Met amines bedoelen ze een subgroep die bestaat uit hormonen die bestaan uit aromatische aminozuren als tyrosine, phenylalanine, tryptophaan, etc.
De peptide subgroep, de naam zegt het al, bestaat uit hormonen die bestaan uit korte kettingen van aminozuren (peptiden).
Ja, ze is ook aan het werk. Het is of wat jij zegt, of helemaal niet tenzij ik er 1 stuur.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef cowman het volgende:
[..]
Komt wel goed, ze appt je waarschijnlijk wanneer je gaat slapen. Bij mij is er zojuist vervanging gekomen door een prachtig tinderpareltje
Denk dan wel al PM (dat envelopje rechts boven) (zal nu wel vol zittenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef cowman het volgende:
[..]
Komt wel goed, ze appt je waarschijnlijk wanneer je gaat slapen. Bij mij is er zojuist vervanging gekomen door een prachtig tinderpareltje
Truequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah zo...
Ik ga er niet verder op in, het wordt straks toch allemaal door de Bloem met Motor (Motorbloem) weggehaald want offtopic...
Niet echt. Ik ben niet zo geliefd bij veel leden. Wederom sta ik nu al bekend om: kloon, arrogant, narcistisch etc. Alleen jij stuurt af en toe een lief berichtjequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk dan wel al PM (dat envelopje rechts boven) (zal nu wel vol zitten)
Toch wel humor hoe wij overeenkomen qua date situatie, en we beide ook nog in medische sector werken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ze is ook aan het werk. Het is of wat jij zegt, of helemaal niet tenzij ik er 1 stuur.
Niet zo afhankelijk doen. Lijkt me niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Anyway, on-topic:
Ik ben me zo langzamerhand aan het afvragen of ik toch niet weer moet gaan whatsappen met geile-naaktfoto-meisje
Oh, je bent werkelijk neuroloog?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:59 schreef cowman het volgende:
[..]
Toch wel humor hoe wij overeenkomen qua date situatie, en we beide ook nog in medische sector werken.
Kom op, als neuroloog moet je toch wel leuke collega's kunnen regelen op het werk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:59 schreef cowman het volgende:
[..]
Toch wel humor hoe wij overeenkomen qua date situatie, en we beide ook nog in medische sector werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No worries, she will stay yoursquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, je bent werkelijk neuroloog?
Nee klopt, normaal zou ik wel zelf gewhatsapped hebben. Maar ik ben gewoon benieuwd of ze na de situatie van gisteren (ik die thuis een lang whatsappje stuurde waarin ik dingen voor mezelf ophelderde en het gesprek van die middag nog eens aanhaalde) nog met me gaat whatsappenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Niet zo afhankelijk doen. Lijkt me niet aantrekkelijk.
Je moet je kaarten pas op tafel leggen wanneer je wat verder bent in het datingproces, of wanneer je niet romantisch geïnteresseerd in diegene bent.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee klopt, normaal zou ik wel zelf gewhatsapped hebben. Maar ik ben gewoon benieuwd of ze na de situatie van gisteren (ik die thuis een lang whatsappje stuurde waarin ik dingen voor mezelf ophelderde en het gesprek van die middag nog eens aanhaalde) nog met me gaat whatsappen
Ik heb lange vingers, heeft ook zijn voordelen sop sop sopquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig ook nog pianist, dus met mijn vlugge vingertjes heb ik niks te vrezen!!
Even om de wolken van je voeten weg te nemen: meisjes die halfnaakt op foto staan, doen dat omdat ze iets te laten zien hebben. Ze doet misschien moeite voor haar lichaam. Dat laat ze graag zien. Ze is er trots op. Of ze is onzeker en weet dat ze zo sneller aan aandacht komt. Hoe dan ook ruik ik bij zulke meisjes een hoge dosis aan oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Anyway, on-topic:
Ik ben me zo langzamerhand aan het afvragen of ik toch niet weer moet gaan whatsappen met geile-naaktfoto-meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |