abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133289772
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:29 schreef Silenus het volgende:
Oh excuus, dacht dat je het over een tinder-date had. :+

Sorry cowman!
Ach snap je ook wel, ik edit het wel ff weg
pi_133289799
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:27 schreef cowman het volgende:

[..]

Ik ben er allang achter dat ik van jou nog veel kan leren
Ze is nu naar me onderweg met 2 flessen vodka. :@
Fuck wat een topwijf. _O_ O+
pi_133289831
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze is nu naar me onderweg met 2 flessen vodka. :@
Fuck wat een topwijf. _O_ O+
Heb je een DM foto voor me, om mn vooroordeel te bevestigen? Of heb je weer zon mooie gooische aan de haak geslagen
pi_133289903
Deze man weet _O_
quote:
If she’s been on several dates with me, she must like me. We’re probably enjoying each other’s body as much as we’re enjoying each other’s company. If she says she doesn’t want a committed relationship right now, I wouldn’t say, “Well okay, I do, so take care of yourself”. I would say, “I understand, I enjoy our friendship and connection as is. No pressure here. Would you like some more wine?” What did she just do? She just gave me the green light to date others, while still seeing her. This has actually happened to me. And guess what, a few months later she had totally fell for me and THAT changed her mind. Fast forward almost 4 years later, and she’s still crazy about me. So, I say this: A real man’s word is his bond. He means what he verbally says. A woman’s word is emotionally bond. It’s truly how she FEELS right now. She’s not lying. But, if her heart changes, her mind will change as well. I’ll end with this. If she’s saying she doesn’t want more because she’s not interested in seeing you anymore, then let go. However, if she still wants to hang out and be romantic and what not, why end it? She might even be telling you she doesn’t want more as a test to see how you will react. Will you get upset, emotional, angry? Or, will you keep your cool, tell her you understand, and then continue to interact with her as usual? This is what I did. She reminded every few weeks, “Mar, you know I don’t want a relationship right?” I responded, “Yes, I heard you before. You’re the only one bringing up relationships ya know.” When it came down to it, she was just scared. Scared to love again.
Moraal van het verhaal:
quote:
A real mans word is his bond. He means what he verbally says. A womans word is emotionally bond. Its truly how she FEELS right now. Shes not lying. But, if her heart changes, her mind will change as well.
pi_133289980
Correctie:
If her mind changes, her heart will change as well.
pi_133290023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:38 schreef Inloggen het volgende:
Correctie:
If her mind changes, her heart will change as well.
Dat zou een ontkenning zijn van het feit dat beide situaties zich kunnen voordoen:

- Iets anders denken vanuit verandering in gevoel
- Iets anders voelen vanuit verandering in gedachten
pi_133290069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:40 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat zou een ontkenning zijn van het feit dat beide situaties zich kunnen voordoen:

Toevallig zijn dat twee hypotheses die lopen en nog niet weerlegt zijn. Weet ik toevallig :9
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:42:31 #108
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133290076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Deze man weet _O_

[..]

Moraal van het verhaal:

[..]

Lijkt mij meer dat hij gefriendzoned werd en daar genoegen mee nam, zij anderen probeerde maar het niet lukte en toen terug ging naar hem. En beetje aandikken. Als je als man genoegen neemt met een meid die zogenaamd nog niet klaar is voor een relatie (wat meestal gelul is, de man is vaak gewoon niet leuk/knap genoeg e.d.) dan heb je zelf ook niet zoveel keus... Komt op mij over als een verhaal van iemand die een keer geluk heeft en maar al te graag wil denken dat hij er heel veel vanaf weet... terwijl het waarschijnlijker is dat hij juist niet genoeg keuze had en daarom het toch wou proberen met haar... maar goed ik zal wel wat pessimistisch lijken zo, maar realisme is gewoon niet altijd met een positieve conclusie dus ja :P Maar ik moet nu gaan, tot morgen weer allemaal
we dan
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:44:18 #109
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_133290126
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_133290141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:32 schreef cowman het volgende:

[..]

Heb je een DM foto voor me, om mn vooroordeel te bevestigen? Of heb je weer zon mooie gooische aan de haak geslagen
hahaha geen Gooische. Help me ergens morgen herinneren dan dm ik wel ff :P
pi_133290206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Lijkt mij meer dat hij gefriendzoned werd en daar genoegen mee nam, zij anderen probeerde maar het niet lukte en toen terug ging naar hem. En beetje aandikken. Als je als man genoegen neemt met een meid die zogenaamd nog niet klaar is voor een relatie (wat meestal gelul is, de man is vaak gewoon niet leuk/knap genoeg e.d.) dan heb je zelf ook niet zoveel keus... Komt op mij over als een verhaal van iemand die een keer geluk heeft en maar al te graag wil denken dat hij er heel veel vanaf weet... terwijl het waarschijnlijker is dat hij juist niet genoeg keuze had en daarom het toch wou proberen met haar... maar goed ik zal wel wat pessimistisch lijken zo, maar realisme is gewoon niet altijd met een positieve conclusie dus ja :P Maar ik moet nu gaan, tot morgen weer allemaal
Tja, hij zegt dat hij ook andere dames date in die periode. En het is ook wel waar dat in die tijd haar gevoelens ten opzichte van jou veel sterker kunnen worden, als ze je al in het begin leuk vindt, waardoor ze opeens wel volledig voor je valt. Sommige dames moet je niet zo makkelijk laten gaan.
pi_133290237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:40 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik geloof erin dat een beleving afhankelijk is van een gedachten.

Zodra ik verliefd ben op een jongen, ben ik eigenlijk niet verliefd op de persoon die hij is, maar op de persoon die ik denk dat hij is. Met tijd zal ik meer dingen van hem waarnemen. Zodra enkele hiervan mij dwars zitten, gaat mijn verliefdheid weg.

Zelfs je lichaam maakt hormonen en neurotransmitters aan op basis van wat je denkt. Je kan die wel voor een deel faken met activiteiten, voeding en medicatie. Daar houdt het dan ook echt mee op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Inloggen op 15-11-2013 18:01:08 ]
pi_133290368
Zou wel mooi zijn als Tinder over een tijdje met een graphviz output komt van de hele database :D
pi_133290447
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:48 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik geloof erin dat een beleving afhankelijk is van een gedachten.

Zodra ik verliefd ben op een jongen, ben ik eigenlijk niet verliefd op de persoon die hij is, maar op de persoon die ik denk dat hij is. Met tijd zal ik meer dingen van hem waarnemen. Zodra enkele hiervan mij dwars zitten, gaat mijn verliefdheid weg.

Zelfs je lichaam maakt hormonen en neurotransmitters aan op basis van wat je denkt. Je die wel voor een deel faken met activiteiten, voeding en medicatie. Daar houdt het dan ook echt mee op.
Goed punt over de neurotransmitters (is overigens hetzelfde als hormonen, met het enige verschil dat deze worden afgegeven van cel tot cel en niet in het bloed) en hormonen. Adrenaline kan als neurotransmitter functioneren als een pre-synaptisch neuron dit afgeeft in de synaptische spleet, maar ook als hormoon als het aan het bloed wordt afgegeven.

Goed, mijn biologenhart en jouw goede punt terzijde :P. Het is natuurlijk niet zo dat het zoals je zegt maar 1 kant op werkt. Een verandering in je hersenen zorgt voor een verandering in gevoel, maar die verandering in gevoel (en de consequenties daarvan) hebben ook weer effect op het centrale zenuwstelsel door een feedback mechanisme (zowel negatief als positief).

Moraal: het werkt op beide manieren.
pi_133290453
En nu: zeevruchten pizza!! :D
pi_133290495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hij werd op het tweede plan gezet en toen ze doorhad dat ze niets beters kon krijgen was meneer er.
pi_133291041
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:57 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Goed punt over de neurotransmitters (is overigens hetzelfde als hormonen, met het enige verschil dat deze worden afgegeven van cel tot cel en niet in het bloed) en hormonen. Adrenaline kan als neurotransmitter functioneren als een pre-synaptisch neuron dit afgeeft in de synaptische spleet, maar ook als hormoon als het aan het bloed wordt afgegeven.

Goed, mijn biologenhart en jouw goede punt terzijde :P. Het is natuurlijk niet zo dat het zoals je zegt maar 1 kant op werkt. Een verandering in je hersenen zorgt voor een verandering in gevoel, maar die verandering in gevoel (en de consequenties daarvan) hebben ook weer effect op het centrale zenuwstelsel door een feedback mechanisme (zowel negatief als positief).

Moraal: het werkt op beide manieren.
Neurotransmitters kunnen niet als hormoon fungeren. Ook niet andersom. Ze vullen elkaar aan :P

Als ik ovuleer 'voel' ik mee voor mannen, omdat ik onder invloed ben van oestradiol (vorm van oestrogeen). Wanneer ik stres heb en meer cortisol aan maak niet. Ook niet als amper vet consumeer via mijn maaltijden. Want geslachtshormonen worden gemaakt uit vet. Serotonine weer uit trympofaan. Dat haal je weer uit dierlijke producten.

Nee meneer, ik vind niet dat het begint bij het hart :P
pi_133291084
Ik heb tinder nu 4 dagen, dit heeft geleidt tot 8 matches. En ik heb er pas twee aangesproken.

Waarvan ook het meisje dat er het leukst uitziet. Alleen in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik gisteren iets gestuurd als: 'hey, lekker weertje vandaag he' (terwijl het regende)

Anyway tips hoe ik dit nog kan redden, uiteraard geen reactie gehad. :')
pi_133291133
^

Wat een afknapper!

Had dan gezegd "Hey, als je niet van suiker, zout, vitamine C of andere in water oplosbare elementen bestaat, zullen we dansen in de regen?"
pi_133291136
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:18 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Neurotransmitters kunnen niet als hormoon fungeren. Ook niet andersom. Ze vullen elkaar aan :P

Als ik ovuleer 'voel' ik mee voor mannen, omdat ik onder invloed ben van oestradiol (vorm van oestrogeen). Wanneer ik stres heb en meer cortisol aan maak niet. Ook niet als amper vet consumeer via mijn maaltijden. Want geslachtshormonen worden gemaakt uit vet. Serotonine weer uit trympofaan. Dat haal je weer uit dierlijke producten.

Nee meneer, ik vind niet dat het begint bij het hart :P
Leuk en aardig, maar je kunt met voeding niet je karakter veranderen, en dus ook niet de wijze waarop je zaken omgaat.
pi_133291158
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:18 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik ben medisch bioloog, endocrinologie is een gedeelte van mijn vakgebied ;).
Adrenaline kan én als hormoon én als neurotransmitter functioneren, afhankelijk van of het in het bloed of in de post-synaptische ruimte tussen twee neuronen wordt afgegeven.
pi_133291238
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar je kunt met voeding niet je karakter veranderen, en dus ook niet de wijze waarop je zaken omgaat.
De magnetron verhit voeding niet, maar laat door elektrische golven de moleculen dansen wat wij als een warme temperatuur ervaren. Toevallig warm ik mijn eten op. Moreel hiervan: Waar heb jij het over, vriend? Daar gaat mijn punt geen eens over.
pi_133291272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik ben medisch bioloog, endocrinologie is een gedeelte van mijn vakgebied ;).
Adrenaline kan én als hormoon én als neurotransmitter functioneren, afhankelijk van of het in het bloed of in de post-synaptische ruimte tussen twee neuronen wordt afgegeven.
Ik wil daten met jou :D
pi_133291298
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:26 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik wil daten met jou :D
Wow, that escalated quickly :P
Pics? :D
pi_133291308
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:21 schreef Inloggen het volgende:
^

Wat een afknapper!

Had dan gezegd "Hey, als je niet van suiker, zout, vitamine C of andere in water oplosbare elementen bestaat, zullen we dansen in de regen?"
je hebt gelijk wat een faal _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')