abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133288950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef cowman het volgende:

[..]

Denk dat ze op dat moment iets teveel tegenstrijdige gevoelens had en jou misschien geen hoop wou geven, met als gevolg even een duidelijk teken geven c.q. de wang.
Vraag is, vind jij haar echt leuk? of vind jij het prima alleen met haar om te gaan voor de seks
Meh, kennelijk vindt ze me wel echt leuk gezien de ''En dan kom ik zo'n jongen tegen op Tinder die in het echt ook nog heel leuk blijkt te zijn, ik weet niet zo goed wat ik moet denken''. Dus ik denk dat als ik gewoon zo ongecompliceerd verder ga het wel uitbloeit tot meer. Maar goed, vond dat van die wang toekeren dus een beetje raar.

En nu dus de vraag: wel seks met d'r hebben als ze dat wil of niet, gezien dat de kansen op een relatie verpest.
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:07:36 #77
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133289048
Sinds wanneer verpest seks kansen op een relatie?

Maar hoe dan ook, als een meid echt gek op je is dan is er geen 'maar'. En die is er bij jou wel. Zou niet teveel waarde hechten aan haar positieve uitspraken dan, ook al zijn die wel fijn natuurlijk.
we dan
pi_133289073
Hoe kom ik nou weer aan een match van +7000km van me vandaan. Awgod. :')
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_133289100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Meh, kennelijk vindt ze me wel echt leuk gezien de ''En dan kom ik zo'n jongen tegen op Tinder die in het echt ook nog heel leuk blijkt te zijn, ik weet niet zo goed wat ik moet denken''. Dus ik denk dat als ik gewoon zo ongecompliceerd verder ga het wel uitbloeit tot meer. Maar goed, vond dat van die wang toekeren dus een beetje raar.

En nu dus de vraag: wel seks met d'r hebben als ze dat wil of niet, gezien dat de kansen op een relatie verpest.
6 weken geleden had ik dezelfde bullshit met een meid en de wijze les die ik daaruit heb getrokken; geloof nooit die crap. Heel mooi verpakt van haar, maar als je het deductief redeneert lijkt ze gewoon te zeggen: ik wil iets voor je voelen, maar dat voel ik niet. Ik snap mezelf niet (typisch vrouwen) ---> het zal wel door mn ex komen. Ik wou dat je een klootzak was, dan was dit allemaal veel makkelijker ----> boehoehoe ingewikkeld ---> ik wil dood.

Ik zeg vooral niet hopen op een relatie, ga bij haar langs wanneer zij seks wil, want dat is de enige privilege die je hebt.
pi_133289132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:09 schreef cowman het volgende:
Ik snap mezelf niet (typisch vrouwen) ---> het zal wel door mn ex komen. Ik wou dat je een klootzak was, dan was dit allemaal veel makkelijker ----> boehoehoe ingewikkeld ---> ik wil dood.
_O- helemaal stuk hier. _O_
pi_133289165
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:59 schreef samthegreat5 het volgende:
of gaat googelen op ''ongecompliceerd leuke dingen doen'' of whatever, dan ben ik vrij hard genaaid :').
Check :')
pi_133289221
quote:
Oh, en als ze op Fok! zit of gaat googelen op ''ongecompliceerd leuke dingen doen'' of whatever, dan ben ik vrij hard genaaid :').
Hoe groot is de kans dat 2 fokkers van zolder durven te komen en gaan daten? :D
pi_133289225
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:11 schreef Westerling het volgende:

[..]

Check :')
Wat check? :')
pi_133289263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat 2 fokkers van zolder durven te komen en gaan daten? :D
Beter is ze gewoon geen Fok!'er natuurlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Sinds wanneer verpest seks kansen op een relatie?

Maar hoe dan ook, als een meid echt gek op je is dan is er geen 'maar'. En die is er bij jou wel. Zou niet teveel waarde hechten aan haar positieve uitspraken dan, ook al zijn die wel fijn natuurlijk.
Meh, inderdaad je zou toch denken dat als een meid je echt leuk vindt ze niet moeilijk gaat doen. Vooral niet als je d'r bijvoorbeeld probeert te zoenen (wat je al uitgebreid gedaan hebt een andere keer).
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:09 schreef cowman het volgende:

[..]

6 weken geleden had ik dezelfde bullshit met een meid en de wijze les die ik daaruit heb getrokken; geloof nooit die crap. Heel mooi verpakt van haar, maar als je het deductief redeneert lijkt ze gewoon te zeggen: ik wil iets voor je voelen, maar dat voel ik niet. Ik snap mezelf niet (typisch vrouwen) ---> het zal wel door mn ex komen. Ik wou dat je een klootzak was, dan was dit allemaal veel makkelijker ----> boehoehoe ingewikkeld ---> ik wil dood.

Ik zeg vooral niet hopen op een relatie, ga bij haar langs wanneer zij seks wil, want dat is de enige privilege die je hebt.
Ja, dat leer ik ook steeds en dan denk ik de volgende keer: ''ah, maar bij deze zit het echt goed! Ik geloof d'r!''.

Overigens ging ik ook stuk op dat laatste stukje :D _O-
pi_133289288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:

Volgens mij werkt dat alleen andersom zo. Voor een vrouw is seks alleen maar een extra zetje om wel een relatie te beginnen, if anything.
pi_133289296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:13 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Wat check? :')
Ik heb gegoogled :') .
pi_133289298
quote:
Oh, en als ze op Fok! zit of gaat googelen op ''ongecompliceerd leuke dingen doen'' of whatever, dan ben ik vrij hard genaaid :').
Heet ze toevallig Laura? Die houdt namelijk ook wel van "ongecompliceerd en gezellig wat spelletjes doen. Simpele spelletjes, gewoon omdat het leuk is en omdat het kan. "

Wat een beest

[ Bericht 0% gewijzigd door cowman op 15-11-2013 17:30:38 ]
pi_133289313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:16 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik heb gegoogled :') .
Ja, nadat ik je post las ik ook :P
pi_133289329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:16 schreef Westerling het volgende:

[..]

Volgens mij werkt dat alleen andersom zo. Voor een vrouw is seks alleen maar een extra zetje om wel een relatie te beginnen, if anything.
Nou, neuken die hap dus!
Ik wacht overigens nog steeds totdat zij mij een whatsappje stuurt. Geen zin om zelf te beginnen na dat whatsapp drama na afloop van de date van gisteren.
pi_133289418
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nou, neuken die hap dus!
Ik wacht overigens nog steeds totdat zij mij een whatsappje stuurt. Geen zin om zelf te beginnen na dat whatsapp drama na afloop van de date van gisteren.
Troost je met de gedachten dat die van mij de hele dag uit zichzelf niks stuurt, behalve als ze gaat slapen. Dan krijg ik een slaap lekker App'je. En ja, zij is wel toe aan een relatie. Ik ben alleen niet toe aan haar.
pi_133289475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:20 schreef cowman het volgende:

[..]

Troost je met de gedachten dat die van mij de hele dag uit zichzelf niks stuurt, behalve als ze gaat slapen. Dan krijg ik een slaap lekker App'je. En ja, zij is wel toe aan een relatie. Ik ben alleen niet toe aan haar.
Vrouwen.. Wij moeten al het werk doen.
pi_133289534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:21 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon Beta-mannetjes.. Eigenlijk verdienen ze gewoon keiharde klappen in het gezicht van een echte Alpha :')
pi_133289539
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:21 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Doen jullie toch fout. Ik werd wakker met een foto... :9
pi_133289600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik had een tinderdame op whatsapp zo lekker gemaakt dat ze me fapfilmpjes van d'rzelf stuurde en me over de whatsapp vertelde hoe erg ze me wel niet uit elkaar zou scheuren.
En dan nog een tinderdame die toen ik gekapt was met tinderen me na een dag ''Sammie! Sammie! Ik mis je ;('' stuurde _O-

Voelde me een beetje een jerk toen ik ze vertelde dat ik kapte met Tinderen ;p
pi_133289636
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:23 schreef cowman het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon Beta-mannetjes.. Eigenlijk verdienen ze gewoon keiharde klappen in het gezicht van een echte Alpha :')
Ik vond die zoen op d'r mond, terwijl ze me haar wang soort van gaf, wel vrij alpha. En een beetje rapey, maar toch. :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:27:11 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133289669
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:16 schreef cowman het volgende:

[..]

Heet ze toevallig Laura ****? Die houdt namelijk ook wel van "ongecompliceerd en gezellig wat spelletjes doen. Simpele spelletjes, gewoon omdat het leuk is en omdat het kan. "

Wat een beest
Gast, doe effe normaal. :') Je zet hier toch geen volledige namen neer.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133289677
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben er allang achter dat ik van jou nog veel kan leren
pi_133289728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gast, doe effe normaal. :') Je zet hier toch geen volledige namen neer.
Ga huilen, ik quote gewoon wat zij zegt op haar blog wanneer je googled op "ongecompliceerd dingen doen". Is wel zo netjes te refereren naar de bron, vind je niet.
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:29:54 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133289750
Oh excuus, dacht dat je het over een tinder-date had. :+

Sorry cowman!
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:30:16 #100
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133289764
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:27 schreef cowman het volgende:

[..]

Ik ben er allang achter dat ik van jou nog veel kan leren
Wakker worden met een foto is wel heel dichtbij het wakker worden naast een meid in ieder geval.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')