Even ter verduidelijking, wat vond je zo geweldig aan Darren? Ik weet dat Sienna dit verdient, maar aangezien Darren van haar daden niks af weet is hij toch best wel een hele grote lul of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien
Jim![]()
![]()
![]()
Sam![]()
![]()
Nancy![]()
![]()
En verder Robbie (![]()
![]()
), Freddie (
![]()
![]()
), Lindsey (
![]()
![]()
), Jack (
![]()
![]()
) en Darren (
![]()
![]()
).
Ik vond het meer leuk dat-ie op de bruiloft tekeer gingquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, wat vond je zo geweldig aan Darren? Ik weet dat Sienna dit verdient, maar aangezien Darren van haar daden niks af weet is hij toch best wel een hele grote lul of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het leuk vindt, ga ik zoiets van elke maand in 2012 doen. Ik zou je al die leuke stukken van o.a. Nancy, Darren, Cindy, Jacqui en Tony niet willen onthouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 23-11-2013 19:27:21 ]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: januari
Ziet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het leuk vindt, ga ik zoiets van elke maand in 2012 doen. Ik zou je al die leuke stukken van o.a. Nancy, Darren, Cindy, Jacqui en Tony niet willen onthouden.Moet je zeker vaker doen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... waaruit we dus wel op kunnen maken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ook eens wat meer variatie.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 01:10 schreef luftersel het volgende:
Spoilers voor deze week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... waaruit we dus wel op kunnen maken datSpoilers zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ook eens wat meer variatie.Ik ben benieuwd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, ik lees net datOja ga het even lekker allemaal nog geloofwaardiger maken ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme zeg.
Ik verzin het ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja ga het even lekker allemaal nog geloofwaardiger maken ja.Godsamme zeg.
Haha, alsof het nog meer cliché kon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Nog steeds geen Esther, Tilly, Ste, Leela, Tegan, John-Paul, Theresa...![]()
- Weer een hoop Sienna, Fraser, Trevor, Vincent, Ziggy, Mercedes...![]()
- CARMEL EN JIM(waarschijnlijk maar een paar scènes of zo...)
Kortom: wéér een week die, naast Sienna en Maxine/Patrick, niks waard is. Moet je nagaan dat ik het meeste zin heb in Ruby's wraak op Ziggy, terwijl ik die twee personages flut vind.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:32 schreef luftersel het volgende:
Spoilers: 2-6 decemberAch, gaat Mercedes huilen? Ik vind Jennifer Metcalfe al een waardeloos actrice, dus dat wordt een zware dobber ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Nog steeds geen Esther, Tilly, Ste, Leela, Tegan, John-Paul, Theresa...![]()
- Weer een hoop Sienna, Fraser, Trevor, Vincent, Ziggy, Mercedes...![]()
- CARMEL EN JIM(waarschijnlijk maar een paar scènes of zo...)
Kortom: wéér een week die, naast Sienna en Maxine/Patrick, niks waard is. Moet je nagaan dat ik het meeste zin heb in Ruby's wraak op Ziggy, terwijl ik die twee personages flut vind.
En inderdaad, wéér Vincent, wéér Sienna, wéér Roscoes... Alleen het verhaaltje met Fraser/Trevor/Tony lijkt me interessant
En Theresa komt toch deze week nog in beeld?![]()
Ik heb haar niet zien staan in de spoilers anders?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, gaat Mercedes huilen? Ik vind Jennifer Metcalfe al een waardeloos actrice, dus dat wordt een zware dobber ben ik bang
En inderdaad, wéér Vincent, wéér Sienna, wéér Roscoes... Alleen het verhaaltje met Fraser/Trevor/Tony lijkt me interessant
En Theresa komt toch deze week nog in beeld?
Was dat gedoe met Dodger niet deze week? Of haal ik nu allerlei dingen door elkaar?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb haar niet zien staan in de spoilers anders?
Oja, je hebt gelijk. Ze heeft sowieso liefdesverdriet deze week, was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was dat gedoe met Dodger niet deze week? Of haal ik nu allerlei dingen door elkaar?
Kun je nagaan hoe boeiend het dus isquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijk. Ze heeft sowieso liefdesverdriet deze week, was ik alweer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |