Haha, die was mij niet opgevallenquote:
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, die was mij niet opgevallen![]()
Wat mij wél was opgevallen was de buik van Lindsey. Ik weet het niet, óf ze moet minder eten óf de actrice is zwanger. Of een andere lichaamshouding aannemen
Zal ik je sterker vertellen: Jessica Fox schijnt een tijdje iets te hebben gehad met James Sutton (John-Paul)quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op.![]()
En het viel me al helemaal op dat Darren en Nancy in het echt ook getrouwd kunnen zijn. Die hebben echt de beste chemie die ik ooit heb gezien.![]()
Dat neppe hechte gedoe bij de cast van GTST verbleekt volledig als je de cast van Hollyoaks samen zietquote:En wat me ook nog opviel is dat iedereen van de cast een echte vriendenclub lijkt te zijn, ook al kennen ze elkaar nog niet zo lang of hebben ze amper scènes samen. Erg leuk om te zien, komt niet zo vaak voor.
Dat had ik ook een keer ergens gelezen ja! Blijkbaar hebben/hadden ook Brendan en Jacqui, Leanne en Rhys (quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zal ik je sterker vertellen: Jessica Fox schijnt een tijdje iets te hebben gehad met James Sutton (John-Paul)Maar die laatste schijnt al vaker iets gehad te hebben met co-stars
Sinead en Bart toch ook? Tenminste, zoiets las ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer ergens gelezen ja! Blijkbaar hebben/hadden ook Brendan en Jacqui, Leanne en Rhys (), Steph en Dodger (ook al kwam Dodger pas een half jaar na haar vertrek in de show), Will en Theresa, Tilly en Callum en Ash en Rob wat. Alsof Hollyoaks daten tussen co-sterren stimuleert.
Toch wel gevaarlijk, want als ze door ruzie uit elkaar gaan zal de chemie op het scherm ook wel een stuk minder zijn. Bijv. bij Brendan en Jacqui (als ik het me goed herinner), die hadden opeens amper nog scènes samen nadat ze uit elkaar gingen. Jacqui werkte ineens niet meer bij Brendan in de club.
Nouja, een conflict... Ze wist dat ze als semi-regulier in de serie zou komen, dus dan kun je verwachten dat je maar sporadisch wordt ingezet. En over die afscheidsfilmpjes: die hebben ze maar bij een paar mensen dit jaar gedaan. Leanne heeft er geen gekregen, Ash ook niet en verder alleen de mensen die lang in de serie zaten, zoals Jacqui.. Barney, Rob, Annelise en Liberty kregen ook geen afscheidsfilmpje. En dat terwijl de terugkerende rol van Kevin dit jaar die wel kreeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat de exit van Martha waarschijnlijk écht het gevolg is van een (eventueel) conflict tussen Carli Norris en de makers. Ze heeft geeneens een afscheidsfilmpje gekregen
Hm, vreemd. Je zou toch denken dat ze iedere (semi)regular een afscheidsfilmpje geven? Een compilatie op zijn minst.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nouja, een conflict... Ze wist dat ze als semi-regulier in de serie zou komen, dus dan kun je verwachten dat je maar sporadisch wordt ingezet. En over die afscheidsfilmpjes: die hebben ze maar bij een paar mensen dit jaar gedaan. Leanne heeft er geen gekregen, Ash ook niet en verder alleen de mensen die lang in de serie zaten, zoals Jacqui.. Barney, Rob, Annelise en Liberty kregen ook geen afscheidsfilmpje. En dat terwijl de terugkerende rol van Kevin dit jaar die wel kreeg.
Zou je denken ja, maar als ze iedereen die de serie heeft verlaten in 2013 een afscheidsfilmpje moesten geven, konden ze er elke maand wel een stuk of 3 maken. Het past bij Hollyoaks van 2013: rommelig. Ik kijk er sowieso niet meer van op, nadat karakters als Liberty en Barney zomaar van beeld verdwenen zonder een echt 'afscheid' (Liberty kreeg een afscheid nadat ze een half jaar niet werd gebruiktquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Je zou toch denken dat ze iedere (semi)regular een afscheidsfilmpje geven? Een compilatie op zijn minst.
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zou je denken ja, maar als ze iedereen die de serie heeft verlaten in 2013 een afscheidsfilmpje moesten geven, konden ze er elke maand wel een stuk of 3 maken.
Ik denk dat je er als acteur ziek van wordt als je een halfjaar lang geen verhaallijn krijgt of nauwelijks scènes hebtquote:Het past bij Hollyoaks van 2013: rommelig. Ik kijk er sowieso niet meer van op, nadat karakters als Liberty en Barney zomaar van beeld verdwenen zonder een echt 'afscheid' (Liberty kreeg een afscheid nadat ze een half jaar niet werd gebruikt). Erg jammer, dat wel.
Haha, opmerkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef luftersel het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat Hollyoaks álle studenten uit 2011 dit jaar/vorig jaar de serie heeft uitgeschreven, op 2 mensen na: Tilly en George. En toevallig, zijn ze allebei homoseksueel.Eigenlijk zijn de verhalen van alle studenten verteld, maar als ze Tilly of George eruit schrijven zou er nog maar één lesbienne zijn en zouden de homo's minder goed vertegenwoordigd worden.
Slim van de schrijvers.
Dat zou de vervanger van Doug zijn. Dat kan ik niet aan hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, opmerkelijkMaar als ze George (en Vincent) er uit zouden schrijven zou het nog niet erg zijn: Ste en John-Paul zijn homo, Danny is biseksueel... En dan introduceren ze anders toch gewoon een nieuwe homo?
Als het de vervanger van Vincent zou zijn is dat toch een stuk aantrekkelijker hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou de vervanger van Doug zijn. Dat kan ik niet aan hoor.
Jammer genoeg gaat Vincent voorlopig volgens mij nergens heen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het de vervanger van Vincent zou zijn is dat toch een stuk aantrekkelijker hoor
Verdorie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:46 schreef PeterKelder het volgende:
'Hollyoaks' Anna Shaffer on Ruby exit: 'I want a fresh start'
Als ze pas in januari stopt met filmen, is ze pas rond maart weg. Duurt dus nog wel even
Dat inderdaadquote:
Stom ook eigenlijk dat ze zo'n totaal onnodig personage zo'n lange exit geven, terwijl ze belangrijke personages, bijv. Doug en Leanne, maar even snel een kleine onbelangrijke eind-verhaallijn geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat inderdaadEn dan spreken ze over een exit aan "het begin van het jaar". Dan is het jaar al bijna voor 25 procent voorbij
![]()
Misschien hadden de makers een verhaallijn in petto om een band te scheppen tussen Ruby en Robbie, maar heeft de beslissing van Anna Shaffer om de serie te verlaten roet in het eten gegooid?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Stom ook eigenlijk dat ze zo'n totaal onnodig personage zo'n lange exit geven, terwijl ze belangrijke personages, bijv. Doug en Leanne, maar even snel een kleine onbelangrijke eind-verhaallijn geven.![]()
Grappig eigenlijk ook dat ze Ruby hebben gekozen om op Robbie te vitten, aangezien ze in 2011 en 2012 exact hetzelfde en misschien nog wel erger was dan hij.Zij pestte ook altijd mensen uit verveling.
Ah, de exitlijn van Ruby is bekend: een mysterieus persoon genaamd luftersel arriveert in Hollyoaks. In eerste instantie is ze de vriendelijkheid zelve en wordt ze goede vriendinnen met Ruby. Maar dan komt haar ware aard naar boven: ze wil Ruby laten boeten voor wat ze in het verleden geflikt heeft en maakt Ruby langzaamaan helemaal gek...quote:Maar bij haar lijkt iedereen het alweer vergeten. Maar ik niet.
Met de hulp van Sienna en Patrick!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
Ah, de exitlijn van Ruby is bekend: een mysterieus persoon genaamd luftersel arriveert in Hollyoaks. In eerste instantie is ze de vriendelijkheid zelve en wordt ze goede vriendinnen met Ruby. Maar dan komt haar ware aard naar boven: ze wil Ruby laten boeten voor wat ze in het verleden geflikt heeft en maakt Ruby langzaamaan helemaal gek...
Zolang Nancy maar buiten schot blijftquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Met de hulp van Sienna en Patrick!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |