Haha, ziet er leuk uitquote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef luftersel het volgende:
Zo, even mijn UI aangepast, deze vind ik wel legendarisch.
Die quote is legendarischquote:Ik zie trouwens nu pas dat je mijn quote als signature hebt gebruikt.Is die zo speciaal?
Ik wilde eerst een foto doen van de hele groep in de Enjoy The Ride promo, dat vond ik echt een geweldig shot. Alleen zie je die niet goed op zo'n klein plaatje helaas. Maar Enjoy The Ride was voor mij echt het hoogtepunt, vandaar wil ik dat eren.quote:
Toen ik het schreef voelde het anders totaal niet legendarisch.quote:[..]
Die quote is legendarisch![]()
Oh ja, ik dacht al dat ik het shot kendequote:Op woensdag 20 november 2013 18:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een foto doen van de hele groep in de Enjoy The Ride promo, dat vond ik echt een geweldig shot. Alleen zie je die niet goed op zo'n klein plaatje helaas. Maar Enjoy The Ride was voor mij echt het hoogtepunt, vandaar wil ik dat eren.
Hij is legendarisch in de zin dat het gewoon een geniale reactie wasquote:[..]
Toen ik het schreef voelde het anders totaal niet legendarisch.Verborgen talent.
Haha jawel joh. Dat laatste is overigens niet helemaal waar, ik heb soms wat stukken en afleveringen overgeslagen vanwege de saaiheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht al dat ik het shot kende
[..]
Hij is legendarisch in de zin dat het gewoon een geniale reactie was
En dat je verborgen talenten hebt is wel langer duidelijk: je bent werkzaam voor Boulevard, GTST én Hollyoaks en hebt ook nog eens de tijd om in de topics van de laatste twee te posten. En dan heb je ook nog de tijd om afleveringen van twee jaar terug in een razend snel tempo te kijkenHeb je nog wel tijd om adem te halen?
Ah, ik vroeg me al af hoe snel jij dat doetquote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha jawel joh. Dat laatste is overigens niet helemaal waar, ik heb soms wat stukken en afleveringen overgeslagen vanwege de saaiheid.
En tja, in een avondje kun je zo een hele week kijken, dus meer dan 52 dagen heb je niet nodig om een jaar teug te kijken.
Nouja, vaak kan ik dat ook niet en volg ik maar 1 a 2 verhaallijnen van die week en de rest spoel ik door, dus het voelt maar als 2/3 afleveringen. Nu ik in 2012 zit merk ik dat wel, want nu zijn alle verhaallijnen interessant, dus meer dan 2 afleveringen per dag lukt me niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af hoe snel jij dat doet
Maar dan nog: waar haal je de tijd vandaan, of nog beter: de energie? Ik heb twee weken geprobeerd om op zondag alle afleveringen van de week te kijken, maar lang hou ik mijn aandacht niet volDan kijk ik liever gewoon doordeweeks
De aflevering van gisteren was stukken beter dan die van maandag moet ik zeggen. Bij die van maandag had ik echt de neiging om door te spoelen, en dat terwijl ik niet eens echt keekquote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef luftersel het volgende:
Ik heb net toevallig de afleveringen van gisteren en maandag gezien, en op zich viel het nog heel erg mee (ik denk vooral door geringe aanwezigheid van Roscoes).
Darren en Nancy is echt wel een superkoppel, ik hoop echt dat ze over niet al te lange tijd weer bij elkaar komenquote:De scenes tussen Nancy en Darren voelden weer als vanouds, alleen leek her alsof ze de kwestie Sienna totaal vergeten waren? Alsof Nancy nooit in een inrichting heeft gezeten vanwege Darren, alsof ze nooit is beschuldigd van doodslag op Sienna? Gewoon van ja ik hou van je, ook al heb ik je in een inrichting gestopt??
Tom heeft duidelijk last gekregen van het Stockholmsyndroom en Sienna... Anna Passey acteert erg goed bij veel scènes, maar ik hoop toch echt dat ze eens opschieten met deze verhaallijn.quote:De scenes met Sienna en Tom bevielen me overigens ook, ik zie ze nog wel een band opbouwen, Sienna is tenslotte gewoon wanhopig.
Superkoppel in wordingquote:En Cindy en Dirk, echt schattig.
Het viel niet echt tegen nee, maar subliem was het ook niet. Ik geef het nog even de kans, maar ze moet snel overtuigen wil ik Wallis vergeten in die rol. Nu had ik meer het idee dat ik óf naar een tijdelijke vervanging zat te kijken, of naar een geheel nieuw personagequote:Oh, en Holly... Mmm valt minder tegen dan ik verwachtte, maar wat een lelijke recast zeg. DAT GEBITIk ga Wallis voorlopig niet vervangen door... dat.
Hm, dat zou ook kunnen. Maar dan blijft het vreemd dat Will nog tussen de vaste cast staat op de site. Martha is er al wel tussenuit gehaald.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:04 schreef luftersel het volgende:
Ik denk trouwens dat de e-mail van 'Texas' door Theresa is gestuurd.Danny Mac zei 'viewers won't be surprised' en 'he tries to move on, but it only helps for 10 minutes'. Dat was altijd het geval met Theresa, en als hij haar weer pijn doet, zal ze het denk ik niet accepteren. En dat zet mooi weer de exit van Theresa op gang, want Dodger weet het van Calvin. Ik hoop het in ieder geval, verder kan ik niemand bedenken aangezien Will volgens mij geen toegang heeft tot het internet.
Een Freddie-special terwijl je het karakter haat?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef luftersel het volgende:
Die aflevering van gisteren was nog best vermakelijk ook.Vooral Nancy, geweldig.
Maar ik vind het zo stom dat dat nadruk nu komt te liggen op dat Darren Nancy terug wil en niet op wat Sienna allemaal gedaan heeft, wat Darren nog steeds gelooft door Nancy is gedaan.
Maar, mijn god, ik heb me nog NOOIT zo erg aan een karakter geërgerd als aan Freddie.![]()
Ik zal eens even een kleine Freddie-special doen:
[ afbeelding ]
1. Freddie ziet Lindsey
2/3. Joe zegt tegen Freddie dat hij Lindsey moet weggeven
4. Freddie ziet Joe met Darren praten
5. Freddie kijkt naar Jason, Robbie en Ziggy die naar binnen lopen
6. Freddie praat met Joe
7. Freddie ziet Lindsey in het mannentoilet ()
8. Freddie ziet Joe en Nancy praten
9. Freddie wil iets zeggen tegen Lindsey
10. Freddie luistert naar Joe die tegen Lindsey en hem praat
11/12. Freddie hoort dat Joe wordt gearresteerd op de moord op Trent, terwijl hij weet wie het echt was (de ergste)
En waarempel: voor ál die emoties, heeft hij ÉÉN gezichtsuitdrukking en ÉÉN (hele rustige, zachte, zielige) manier van praten. En dit was nog maar in alleen de aflevering van gisteren.![]()
Hoe halen de schrijvers het in hun hoofd zo'n slechte acteur een hoofdrol te geven?! Zelfs als cameo zou hij nog slecht zijn.
Huh?? Waarom geven ze die making off al uit als de aflevering nog lang niet wordt uitgezonden?quote:
Volgens mij zijn deze scènes gewoon getoond in de aflevering van vanavond. Hollyoaks maakt weleens vaker rare (tijd)sprongetjesquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Huh?? Waarom geven ze die making off al uit als de aflevering nog lang niet wordt uitgezonden?
Serieus? Dat betekent dus dat Joe alweer vrij is... Dat huwelijk was echt amper voorbereid heb ik het idee.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze scènes gewoon getoond in de aflevering van vanavond. Hollyoaks maakt weleens vaker rare (tijd)sprongetjes
Ik ga er gemakshalve wel van uit ja, of ze moeten wel een heel grote fout hebben gemaakt willen ze die making of per ongeluk al te hebben neergezet op YouTube, Facebook etc. Het ziet er in ieder geval grappig uit, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Serieus? Dat betekent dus dat Joe alweer vrij is... Dat huwelijk was echt amper voorbereid heb ik het idee.Niet dat ik dat erg vind, van mij part was er geen eens een huwelijk tussen die twee. Nu maar hopen dat ze bij elkaar blijven. Ik gun Freddie Lindsey niet (zeikerige Sinead wel
) en ik gun Joe Nancy niet.
Ik vond hem ook wel oké. En Jasonquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
Gezellig huwelijk zeg
Dit vond ik wel een leuke aflevering om te zien. Ja, op Robbie, Fraser en Trevor na dan.
En de eerste Roscoe zit al waar die thuis hoort. Nu de rest van die rotte appel nog
Misschien dat de weg dan vrij is voor Darren en Lindsey en Joe en Sienna?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel oké. En Jason, eindelijk kwam hij eens op voor zichzelf zeg. Naja, voor 1,5 minuut dan. En dan dat einde, er zat echt zo'n heel lieflijk muziekje onder en dan ineens BAM.
Dit is dan denk ik wel het einde van zowel Sienna en Darren als Joe en Lindsey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |