abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:25:47 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133307347
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag geen jeuk of bultjes gehad
Nog verder de huisarts geraadpleegd over die jeuk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 00:29:25 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133307441
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat zei ie dan??
Dat Dekker te veel bleef hangen over zijn tripje naar Engeland en de differentiatie tussen leerlingen in het onderwijs. Terwijl Dekker niet eens normaal zijn Engelandtrip heeft kunnen toelichten.

Zijn trip ging over hoe excellentere leerlingen meer kunnen excelleren. Maar de vraag hoe dat in NL zou kunnen zonder dat het ten koste gaat van de mindere leerlingen is niet eens aan de beurt geweest. Er werd door Barend/Barend/Schaap/Pauw al getoeterd voordat Dekker iets van een visie kon uitvouwen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133307774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat Dekker te veel bleef hangen over zijn tripje naar Engeland en de differentiatie tussen leerlingen in het onderwijs. Terwijl Dekker niet eens normaal zijn Engelandtrip heeft kunnen toelichten.

Zijn trip ging over hoe excellentere leerlingen meer kunnen excelleren. Maar de vraag hoe dat in NL zou kunnen zonder dat het ten koste gaat van de mindere leerlingen is niet eens aan de beurt geweest. Er werd door Barend/Barend/Schaap/Pauw al getoeterd voordat Dekker iets van een visie kon uitvouwen.
Ah.. niets gemist dus..
Leuk, excellente leerlingen.. Heel belangrijk daar wat voor te doen ja. Helaas kunnen we momenteel de niet-excellente leerlingen vaak al niet geven wat ze nodig hebben gezien de toestroom aan 'probleemleerlingen' en de afname van personeel.. en we worden nog steeds alleen afgerekend op cijfertjes voor rekenen, begrijpend lezen en spelling. Dus alle aandacht gaat naar de onderpresteerders om de gemiddelde nog enigszins omhoog te halen. Naar omstandigheden wordt verder ook niet gekeken. Dus tja.. we willen wel maar wat kunnen we nog?

Wellicht dat er in het voortgezet onderwijs wel meer kan, daar zitten de leerlingen al redelijk op niveau bij elkaar. Bij ons zijn de verschillen zo enorm en die worden alleen maar groter. We werken met kinderen met een IQ van 70 tot 130 in één klas.. en ze behoren ongeveer het zelfde aanbod te krijgen uiteindelijk (uiteraard is er differentiatie maar toch.. dat ziet de inspectie niet in de cijfertjes die het krijgt..) :s)
pi_133307974
Ohja.. ik mocht me niet druk maken om werkzaken.. o|O
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:51:24 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133308092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
*zen* ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133308110
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:51 schreef golfer het volgende:

[..]

*zen* ;)
*neemt nog een slokje Peat Class* >:O
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:55:39 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133308195
Oh ja. Weekend.
Even nog een lekkertje inschenken.....
het wordt een Strathisla 12Y :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_133308274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:55 schreef golfer het volgende:
Oh ja. Weekend.
Even nog een lekkertje inschenken.....
het wordt een Strathisla 12Y :9
Die ken ik niet :)
Wij zijn de laatste tijd echt bezig met het opruimen van de kast. Flessen die meer dan half leeg zijn moeten eerst op voor we zaken open trekken. En we hebben nog best wat mooie flesjes dicht staan nu :9 Aantal destillers editions, mooie specials.. En we moeten nodig weer wat basics aanvullen.. Van die flessen die we gewoon altijd willen hebben staan omdat ze altijd erg lekker zijn :Y
  zaterdag 16 november 2013 @ 01:03:48 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133308390
Hier staat standaard een slobber en verder allemaal wat aangebroken 'weekend' flessen.
Ik heb mijzelf beloofd om eens in de zoveel weekenden er een slok uit te nemen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 01:05:25 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133308439
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Sorry dat ik je aanstak :P

Oh en mijn whiskycollectie bestaat uit Jura 10 en Tomatin 12 :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133308539
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef golfer het volgende:
Hier staat standaard een slobber en verder allemaal wat aangebroken 'weekend' flessen.
Ik heb mijzelf beloofd om eens in de zoveel weekenden er een slok uit te nemen.
Al onze flessen zijn weekend flessen :D zelfs de slobber bewaren we voor op z'n minst een vrijdag ;) Maar snap wat je bedoelt. Wij hebben altijd een Black Bottle staan voor de 'tussendoortjes'. :Y

Moet toegeven dat ik op mijn meest stressvolle dagen wel 'gezondigd' heb.. :) werkt erg goed om lichamelijk iig even te ontspannen en daarna te slapen..
pi_133310016
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Nog verder de huisarts geraadpleegd over die jeuk?
Nee gelukkig niet, omdat t vandaag is weggebleven (afgesproken).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133310844
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:

Al onze flessen zijn weekend flessen :D zelfs de slobber bewaren we voor op z'n minst een vrijdag ;) Maar snap wat je bedoelt. Wij hebben altijd een Black Bottle staan voor de 'tussendoortjes'. :Y

Moet toegeven dat ik op mijn meest stressvolle dagen wel 'gezondigd' heb.. :) werkt erg goed om lichamelijk iig even te ontspannen en daarna te slapen..
Dat vind ik geen 'zondigen' hoor Sun! Beter dan pilletjes ;)
pi_133310937
Lap zeg! Ontploffende kassasystemen door heel het land, terwijl ik net zo'n kalme kantoorochtend gepland had.. }:|

Nou ja, hopelijk strakjes voldoende tijd om de INTOCHT te bekijken! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef minilot het volgende:
Lap zeg! Ontploffende kassasystemen door heel het land, terwijl ik net zo'n kalme kantoorochtend gepland had.. }:|

Nou ja, hopelijk strakjes voldoende tijd om de INTOCHT te bekijken! :)
! Hoe laat begint dat! *O* Ik heb al een pak chocomelk gehaald (light :+ ) en aangezien ik nog een zakje speculaaskruiden in de kast heb liggen wilde ik daar ook iets mee gaan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133311019
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

! Hoe laat begint dat! *O* Ik heb al een pak chocomelk gehaald (light :+ ) en aangezien ik nog een zakje speculaaskruiden in de kast heb liggen wilde ik daar ook iets mee gaan doen.
Kruidnoten :9 Of speculaasmuffins :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:31:00 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133311035
B. heeft gistermiddag een speculaascake gebakken. :9
Die nemen we zo mee naar Rijswijk voor het verhuizende stel en alle andere helpers.
Poef.....gone! ©golfer
pi_133311045
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef PdeHoog het volgende:

Kruidnoten :9 Of speculaasmuffins :9
Speculaasmuffins! Dat is een goed idee :9
(ik had al aan kruidnoten gedacht, maar dat leek me zo'n werk + ik vind die van de banketbakker hier heel erg lekker en dat kan ik echt niet beter :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133311051
12:00 uur!

Heb hier kruidnoten op kantoor. 'Mag' eindelijk zodra -ie veilig voet aan wal heeft gezet (persoonlijke traditie: géén Sintsnoep voorafgaand aan intocht :))
pi_133311060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef minilot het volgende:
12:00 uur!

Heb hier kruidnoten op kantoor. 'Mag' eindelijk zodra -ie veilig voet aan wal heeft gezet (persoonlijke traditie: géén Sintsnoep voorafgaand aan intocht :))
Die traditie moet ik ook maar eens gaan instellen :Y Ik heb al kruidnoten op en mijn stiekeme smerige verslaving: kikkers & muizen :')
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:33:30 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133311063
In ons dorp komt ie pas volgende week aan, terwijl ie vandaag al in een aantal grote steden en op de TV z'n intocht doet. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_133311076
Vorig jaar had ik kruidnootjes gebakken:

..waren lekker, maar een beetje te hard.
pi_133311088
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef Isabeau het volgende:
kikkers & muizen :')
Aaaah! Walgelijk zoet en toch onweerstaanbaar! :Y
pi_133311115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Speculaasmuffins! Dat is een goed idee :9
(ik had al aan kruidnoten gedacht, maar dat leek me zo'n werk + ik vind die van de banketbakker hier heel erg lekker en dat kan ik echt niet beter :') )
Ik heb ze gemaakt met amandelspijs van binnen :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133311124
Ik neem een zelfgebakken speculaascake (meel vd molen) mee voor bij het verhuizen zo in Rijswijk.
Heeeeerlijk ruikt ie! :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')