Nog verder de huisarts geraadpleegd over die jeuk?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag geen jeuk of bultjes gehad
Dat Dekker te veel bleef hangen over zijn tripje naar Engeland en de differentiatie tussen leerlingen in het onderwijs. Terwijl Dekker niet eens normaal zijn Engelandtrip heeft kunnen toelichten.quote:
Ah.. niets gemist dus..quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat Dekker te veel bleef hangen over zijn tripje naar Engeland en de differentiatie tussen leerlingen in het onderwijs. Terwijl Dekker niet eens normaal zijn Engelandtrip heeft kunnen toelichten.
Zijn trip ging over hoe excellentere leerlingen meer kunnen excelleren. Maar de vraag hoe dat in NL zou kunnen zonder dat het ten koste gaat van de mindere leerlingen is niet eens aan de beurt geweest. Er werd door Barend/Barend/Schaap/Pauw al getoeterd voordat Dekker iets van een visie kon uitvouwen.
*zen*quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. ik mocht me niet druk maken om werkzaken..
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:55 schreef golfer het volgende:
Oh ja. Weekend.
Even nog een lekkertje inschenken.....
het wordt een Strathisla 12Y
Sorry dat ik je aanstakquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. ik mocht me niet druk maken om werkzaken..
Al onze flessen zijn weekend flessenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef golfer het volgende:
Hier staat standaard een slobber en verder allemaal wat aangebroken 'weekend' flessen.
Ik heb mijzelf beloofd om eens in de zoveel weekenden er een slok uit te nemen.
Nee gelukkig niet, omdat t vandaag is weggebleven (afgesproken).quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog verder de huisarts geraadpleegd over die jeuk?
Dat vind ik geen 'zondigen' hoor Sun! Beter dan pilletjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Al onze flessen zijn weekend flessenzelfs de slobber bewaren we voor op z'n minst een vrijdag
Maar snap wat je bedoelt. Wij hebben altijd een Black Bottle staan voor de 'tussendoortjes'.
![]()
Moet toegeven dat ik op mijn meest stressvolle dagen wel 'gezondigd' heb..werkt erg goed om lichamelijk iig even te ontspannen en daarna te slapen..
! Hoe laat begint dat!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef minilot het volgende:
Lap zeg! Ontploffende kassasystemen door heel het land, terwijl ik net zo'n kalme kantoorochtend gepland had..![]()
Nou ja, hopelijk strakjes voldoende tijd om de INTOCHT te bekijken!
Kruidnotenquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
! Hoe laat begint dat!Ik heb al een pak chocomelk gehaald (light
) en aangezien ik nog een zakje speculaaskruiden in de kast heb liggen wilde ik daar ook iets mee gaan doen.
Speculaasmuffins! Dat is een goed ideequote:
Die traditie moet ik ook maar eens gaan instellenquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef minilot het volgende:
12:00 uur!
Heb hier kruidnoten op kantoor. 'Mag' eindelijk zodra -ie veilig voet aan wal heeft gezet (persoonlijke traditie: géén Sintsnoep voorafgaand aan intocht)
Ik heb ze gemaakt met amandelspijs van binnenquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Speculaasmuffins! Dat is een goed idee
(ik had al aan kruidnoten gedacht, maar dat leek me zo'n werk + ik vind die van de banketbakker hier heel erg lekker en dat kan ik echt niet beter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |