Je snapt dat ik bij andere middelen aan hele heftige dingen denk als je het zo mysterieus brengt he.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik ben zelf geen roker (andere middelen daarentegen:!), dus dat zou ik niet weten. Vind de reclames in elk geval tof en het smaakaanbod is leuk

Terecht!quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je snapt dat ik bij andere middelen aan hele heftige dingen denk als je het zo mysterieus brengt he.

Zelfde ervaring. Na dik tien jaar cold turkey gestopt. Alleen in het eerste jaar in twee stress situaties gezondigd, maar dat leidde ook totaal niet tot een echte terugslag.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb 40 jaar als een ketter (meer dan een pakje per dag) gerookt totdat ik in september 2008 besloot om cold-turkey te stoppen.
Geen moment meer aandrang gehad om weer te gaan roken.
Als je wil, kan je dus gewoon stoppen.

.
.  

quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef AnneX het volgende:
Fail @ stoppen mét roken meldt
Als ik nu een uurtje op de stoel bezig blijf, loop ik niet naar de overkant ...
Laatste weken is het weer bar en boos met een pakje sig. in huis.

Met kerst betaal je echt helemaal de hoofdprijs voor dat soort reisbestemmingen.quote:Ipv. Curacao is de Can.Eilanden niks? Warm en zon en een hutje met auto ...mmm
Gaat Eliza daar niet heen?

quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Rook jij? Is mij nooit opgevallen die keren dat we elkaar ontmoet hebben.
[..]
Met kerst betaal je echt helemaal de hoofdprijs voor dat soort reisbestemmingen.

Is het 2e deel toch? Vond geloof ik de 1e leuker. Maar hoe dan ook leuke filmquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef minilot het volgende:
Op kantoor zojuist heel Addams Family Values gekeken, voor het eerst in járen! Was ooit mijn favoriete film.

Hoe doe je dat toch, werken en films kijken/muziek luisterenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef minilot het volgende:
Op kantoor zojuist heel Addams Family Values gekeken, voor het eerst in járen! Was ooit mijn favoriete film.

werd vroeger door de VPRO uitgezonden zondag ochtend meen ik.. keek ik graag
  werd vroeger door de VPRO uitgezonden zondag ochtend meen ik.. keek ik graag   

Nee, nee - twee is het leukst! Afgezien van die oeroude, geniale teevee-serie danquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is het 2e deel toch? Vond geloof ik de 1e leuker. Maar hoe dan ook leuke film

Ohja, dat kamp vond ik een iets beetje 'typisch-deel-2-gezocht', maar cousin Itt is altijd favoriet geweest hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:43 schreef minilot het volgende:
Yep, en met de kinderen die naar een afgrijselijk vrolijk zomerkamp moeten

Aha! Fijn zegquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:41 schreef minilot het volgende:
Bloes, is simpel - mijn klusjes (eerste, tweede en derdelijns) zijn grotendeels af, heb nog wat overgehouden voor morgen aangezien ik dan ook nog moet werken en ongeveer vier keer per uur krijg ik een telefoontje omtrent een op te lossen probleem en dan gaan muziek en filmpjes even op pauze.
(Films kijk ik alleen als ik in mijn uppie op kantoor zit, maar da's best vaak.)

Dat gebeurt niet vaak neequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:46 schreef minilot het volgende:
Wellicht een beetje gezocht ja, maar het werkt erg goed en de films is echt heel lollig! Addams Family values wordt ook wel algemeen gezien als een voorbeeld van een vervolgfilm die beter is dan de eerste volgens mij.
Ik vind 'm in elk geval nog steeds erg tof!
 Die Hard
  Die Hard   

quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef minilot het volgende:
O en Batman ReturnsDie ken ik bijna uit mijn hoofd.
[ afbeelding ]
 vind die batmanfilmserie niet leuk.. de nieuwe vind ik veeeel toffer.
  vind die batmanfilmserie niet leuk.. de nieuwe vind ik veeeel toffer.

En The Dark Knight vond ik nog toffer dan Batman begins
  En The Dark Knight vond ik nog toffer dan Batman begins  

Naar recept van Giovanni en Roberta van 24kitchenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |