Ben niet zo thuis in de vastgoed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef BasEnAad het volgende:
Is Corio wat?
Hoog dividend, maar ze hebben wel last van de kwakkelende economie.
DSM en POSTNLquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:03 schreef BasEnAad het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen: welke aandelen zijn bij jullie favoriet wat betreft dividendrendement? Op welke aandelen zet jij in voor vermogensgroei?
Ik wil mijn (lange termijn) portefeuille wat meer spreiden, ik heb nu Unilever en Shell. Bij het zoeken naar meer zie ik op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer![]()
Het liefst investeer ik in NL'se aandelen. Maar ook andere aandelen kun je hier aanbevelen uiteraard.
NSI Nieuwe Steen Investmentquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef BasEnAad het volgende:
Is Corio wat?
Ik ben totaal een beginner, maar ziet er niet goed uit IMHO.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef BasEnAad het volgende:
ze gaan dit jaar fors meer winst makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:36 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Sinds wanneer keert PostNL dividend uit, spammert?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze gaan dit jaar fors meer winst maken
http://www.beursgorilla.n(...)55&symbol=&subcat=12
2012 sukkelquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:27 schreef crashbangboom het volgende:
[..]geef eens een antwoord op de vraag sukkel
En hoeveel kreeg meth77, meth78, henway, HD9, pardon michealmoore (met allemaal verschillende stockpicks) daarvan in handen? Het equivalent van zijn posts: niks nul, lucht.quote:
Post NL niet nee. DSM welquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:32 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
En hoeveel kreeg meth77, meth78, henway, HD9, pardon michealmoore (met allemaal verschillende stockpicks) daarvan in handen? Het equivalent van zijn posts: niks nul, lucht.
Volgens wat ik gelezen heb zijn Amerikaanse aandelen veel duurder dan Europese aandelen momenteel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Voor TS: volg gewoon de dividendportefeuille van beleggersbelangen (ga naar de website en dan dividendportfefeuille).
Ik zou je meer richten op de Amerikanase aandelen, omdat Europese aandelen (behalve bepaalde uitzonderingen) niet de 'prikkel' hebben om elk jaar hun dividend te verhogen. Dit is in Amerika veel vaker regel dan uitzondering, en daarom is het voor dividend(groei)beleggers veel interessanter om Amerikaanse fondnsen uit te zoeken.
Ja je moet nu ook niet aankopen, dan ben je wel een beunhaas. Gewoon wachten tot de volgende crash en dan weer wat oppakken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volgens wat ik gelezen heb zijn Amerikaanse aandelen veel duurder dan Europese aandelen momenteel.
Hier bijv
http://www.valuewalk.com/2013/09/european-vs-u-s-stocks-value/ (2 maanden oud)
ik denk dat we volgend jaar het beste beursjaar OOIT gaan zien en dan bedoel ik 600 eind 2014quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:56 schreef crashbangboom het volgende:
Kap gewoon eens met die bagger spam.
en anders weer een andere baggeruser die exact het tegenovergestelde beweert, ik weet het.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat we volgend jaar het beste beursjaar OOIT gaan zien en dan bedoel ik 600 eind 2014
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |