Nicequote:
Dus geeneens reboundsex?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan mij wat schelen. Ik kreeg daarna het zielige ''oh mijn ex zit nog in mijn achterhoofd verhaal, oh ik vind je wel leuk leuk, maar wil geen relatie, laten we gewoon ongecompliceerd leuke dingen doen, ik wil geen valse hoop geven''. Dus.. ik heb mijn zoen tenminste gekregen.
Hehe, nou: ''ze zocht naast *jeweetwel* (haar woorden) goed gezelschap bij leuke dingen''. Dat is wat ze na de 1e date zei.quote:
Ze is 12?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, kennelijk vond ze het te genant om ''seks'' te zeggen?
Sex bah vies vuilquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, kennelijk vond ze het te genant om ''seks'' te zeggen?
Ja, wel niet de eerste he en we kenden elkaar al soort van daarvoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't Gaat over een Tinder-date heh
Tinder? ow....quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't Gaat over een Tinder-date heh
Er is niet gebatst, dus schijnbaar niet....quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, Tinder, werkt dat echt dan?.
Maar wel gedate, das al meer dan ik er van had verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niet gebatst, dus schijnbaar niet....
Wat is Tinder?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Neh, ik ben er te lelijk voor, ik krijg geen matches.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Date-app.quote:
Ik heb wel drie seksaanboden gekregen, waarvan ik van één dame filmpjes en foto's heb gekregen (jeweetwel) en een concrete datum om af te spreken bij haar thuis. Maar dat heb ik dus laten vallen toen ik met deze andere dame bezig ging met daten...quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niet gebatst, dus schijnbaar niet....
Fixed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Dom, dom, dom. Nu zit ik dus straks met m'n piemel in m'n eigen handen
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
filmpjes en foto's heb gekregen (jeweetwel)
Inderdaad.. wrijf het er maar in. Godverdomme wat ben ik een kneus, ik had het moeten doenquote:
Twee filmpjes waarop ze met zichzelf bezig is en foto's van dezelfde stijl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |