Als reiskostenvergoeding?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, wie krijgt er nu nog 0,19 euro per kilometer?
Dit is van de gemeente uit, dat gaat zij bepalen en als ze me wil kloten (en als ik zeg dat ik graag 'n opleiding zou gaan volgen wil ze dat) zal ze iets zeggen van "15 sollicitaties per week".quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet toch minimaal 4 activiteiten doorgeven? Of kom je daar niet aan? Zou wel zuur zijn als je gekort word trouwens
Ben je mooi mee genaaid danquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit is van de gemeente uit, dat gaat zij bepalen en als ze me wil kloten (en als ik zeg dat ik graag 'n opleiding zou gaan volgen wil ze dat) zal ze iets zeggen van "15 sollicitaties per week".
Ja, hé je kan toch niet zomaar een opleiding volgen? Wat denk je wel niet! Stel je voor dat je daar werk mee vindt, dat is toch niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit is van de gemeente uit, dat gaat zij bepalen en als ze me wil kloten (en als ik zeg dat ik graag 'n opleiding zou gaan volgen wil ze dat) zal ze iets zeggen van "15 sollicitaties per week".
We zullen voor je duimen!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanochtend op gesprek geweest, nu afwachten tot ze bellen (en anders bel ik ze zelf wel).
Gesprek voor wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanochtend op gesprek geweest, nu afwachten tot ze bellen (en anders bel ik ze zelf wel).
Thanksquote:
contentmanagement medewerkerquote:
En hoe verloopt de procedure? Hoeveel kandidaten hebben ze uitgenodigd? Wanneer nemen ze een beslissing over het vervolg?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
[..]
contentmanagement medewerker
5 andere kandidaten, morgen zullen ze laten weten wat ze besluitenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe verloopt de procedure? Hoeveel kandidaten hebben ze uitgenodigd? Wanneer nemen ze een beslissing over het vervolg?
En daarna tweede gesprek? Eventueel derde? Assessment?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
5 andere kandidaten, morgen zullen ze laten weten wat ze besluitenkorte maar snelle procedure, ze hebben wat haast volgens mij
Nope, alleen gesprek over de voorwaarden en daarna aan de bakquote:Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarna tweede gesprek? Eventueel derde? Assessment?
quote:Vier Rotterdamse woningcorporaties gaan in een aantal woningblokken huurders weren die geen werk hebben of in het verleden overlast hebben veroorzaakt. Zo moet worden voorkomen dat kwetsbare 'kantelwijken' in de deelgemeente IJsselmonde (Rotterdam-Zuid) verder afglijden.
Allicht, want mensen zonder werk zijn het grootste tuig van de richelquote:Op woensdag 27 november 2013 12:03 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Nou jongens, opbeurend nieuws weer. Volgens een groep Rotterdamse woningbouwverenigingen zijn jullie allemaal Tokkies die de leefbaarheid van een buurt ernstig in gevaar brengen.
http://www.volkskrant.nl/(...)e-kantelwijken.dhtml
[..]
Dan ga ik toch huisjes krakenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:03 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Nou jongens, opbeurend nieuws weer. Volgens een groep Rotterdamse woningbouwverenigingen zijn jullie allemaal Tokkies die de leefbaarheid van een buurt ernstig in gevaar brengen.
http://www.volkskrant.nl/(...)e-kantelwijken.dhtml
[..]
Ja ze zouden ons moeten opsluitenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, want mensen zonder werk zijn het grootste tuig van de richel
Gelukkig woon ik in Brabant
Als je 'n man bent kun je denk ik wel op wat rare blikken rekenen, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Ik ben als werkloze door de gemeente uitgenodigd voor een 'inspiratiebeurs' voor werkloze vrouwen. Twijfel of ik zal gaan. Iemand ervaring hiermee? Is zoiets wat?
Ik ben geen man hoor. Maar dan zal ik eens gaan idd.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je 'n man bent kun je denk ik wel op wat rare blikken rekenen, ja.
Serieuze reactie: ja gewoon gaan, je leert er waarschijnlijk toch wel iets en het is een gelegenheid jezelf voor te stellen aan potentiële werkgevers, misschien als je veel geluk hebt.
Wat dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo net weer een brief eruit gedaan. Het duimen is weer begonnen want deze functie lijkt me wel echt héél vet!
Juridisch secretaresse. Eigenlijk onder mijn niveau (heb rechten gestudeerd), maar bij een heel leuk bedrijf waar ik dan toch bezig ben met mijn vakgebied, namelijk het intellectueel eigendomsrecht (auteursrecht en merkenrecht voornamelijk).quote:
He balen zeg. Zeker als het zo positief voelde dan is het een enorme domper. Hebben ze nog een reden gegeven waarom je bent afgewezen?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Afgewezen. En het voelde zó positief
Op naar de volgende maar weer
Ik heb er naar gevraagd, maar degene die me belde die kon het inhoudelijk niet zeggen. Dus ik ga morgen nog even daarheen bellen om te vragen of ik iets kan veranderen en aangeven dat ik het een heel prettig gesprek vond, en of ze mijn cv willen bewaren voor een eventuele toekomstige soortgelijke functie.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Crohnjurist het volgende:
He balen zeg. Zeker als het zo positief voelde dan is het een enorme domper. Hebben ze nog een reden gegeven waarom je bent afgewezen?
Succes maar weer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |